Itse ainakin voisin muutaman kymmentä senttiä maksaa ekstraakin näistä! Kyrpii aina haistella pulloja että mikä on mitäkin. Ja ei tussit yms. pysy tossa muovissa.
Printable View
Jamali toi 2 x 1 litraa pohjia tänään. Oli pakattu ihan ok, mutta ei ole kyllä kovinkaan hienovaraisessa postin käsittelyssä ollut. Veikkaan, että painava pehmeäkuorinen paketti on livennyt Jamalin kädestä matkalla muutamaankin otteeseen. X-(
Paketin kuori revennyt rikki niin, että toinen pullo oli näkyvissä. Molemmissa pulloissa oli lisäksi aikamoiset "klommot" pohjassa, sekä itse paketin kuoressa oli vauhtiviiruja vaikka minkälaisia.
En alkanut kuitenkaan kuvia ottamaan, koska postissa tarkastin, että pullot oli kuitenkin ehjät (pl. klommot).
Nopeasti tuli, maanantaina tilattu, tiistaina lähtenyt ja tänään tuli kätösiini.
Voisi kyllä 0.1-0.2€ valinnainen etiketti olla hyvä juttu. Itselläkin on vasta 11x50ml ja 4x30ml pulloa, niin ei noista oikein ota selvää. Voisi sitten tietyille tiivisteille omistaa pullot, ehkä noihin 100ml tiivisteisiin vakiona mukaan? Olisi helppo sitten tilata iso pullo ja omistaa yksi oma puteli keitoksille.
Toinen juttu olisi tilaukseen rasti, joka poistaa hinnat tai laittaa hinnan suuruisen alennuksen ja lisää tekstin "tässä nämä luvatut samplerit" :lol:
Täältä kanssa kannatusta etikettien saamiseen myös jatkossa. Paljon helpompaa näin kuin miten itse olen tehnyt: vape talon sivuilta kuvat talteen ja gimpillä sijottelee etiketit yhteen kuvaan, marssii kirjakauppaan tulostamaan tarrapaperille ja maksaa lystistä olikohan 5 egee kolmesta A4, sitten saksii ne ja lyö pulloihin.. Käy se noinkin, mutta mieluummin näin. Hienoa toimintaa. Jalipon mehut saapui tännekkin tänään ja milkki tosi hyvää pikkusella pikakypsyttelyllä. Vielä on monta tiivaria mitä pitää tilata testiin..
Etiketin tulostus ja päälle kontaktimuovia. Halpa ja helppo
Ollaan vähän mietitty tuota etikettiasiaa ja kyllä me siihen joku ratkaisu kehitellään. Näin nopeasti mietittynä paras ratkaisu voisi olla, että laitetaan eri sarjojen mukaan etikettisetti aina myyntiin, jolloin ostamalla kyseisen setin mukana tulisi aina kaikki kyseisen nestesarjan etiketit. Hinta tuollaisella setillä tulisi olemaan alle euron tietenkin.
Mielipiteitä?
Tarkenna vähän tuota setti-sarja käsitettä
Eli siis joshaluan ostaa vain WVS W#X nestettä, niin ainoa keino on ostaa koko setti nesteitä ja kaataa ne mistä ei tykkää viemäriin... vain jotta saisi tuohon yhteen nesteeseen etiketin??? Vaiko niin että myynnissä on setti etikettejä, joista saksii tarvitsemansa ja heittää loput etiketit roskiin?
Toi olis ehkä hyvä, jos kyseessä olisi uusi sarja. Itse olen ainakin käynyt noita makuja ihan hyvin jo entuudestaan läpi ja siellä on paljon sellaisia makuja, joita en välttämättä kyllä enää kaipaile.
Etiketti pienellä lisähinnalla, tai helpommin irroitettava etiketti. Kiitoos.
Mä ainakin ymmärsin että tulee tyyliin tulostettu tarra a4 missä tietyn valmistajan kaikkia etikettejä.
No jos se on etikettisarja, niin kuulostaa jo järkevämmältä.
Pakko kysyä vielä, onnistuuko tuo mistä ylempänä kyselin jos laittaa tilauksen tekstikenttään maininnan? Eli mukana tuleva kuitti/tilauslista näyttäisi 0€ ja joku huomautus että samplereitä. Tai isommissa pulloissa vaikka joku arpajaisvoitto? Kuulemma liikaa tiivareita nytkin, mutta hellasärö vähenisi kun saisi uskoteltua noide olevan ilmaisia :p
Ja tietysti siten että pyynnöstä ei jäisi mainintaa siihen lappuun, muuten joutuu ulkoruokintaan ja nesteet vetävät jähmeiksi tuossa kylmyydessä
Kiljuen maksan euron tuosta!!
Koskas ois nuita pohjia tulossa lisää ? Yllätys yllästys veegeet loppu varastosta ja mikä hienointa tekasin itelle ostoskorin valmiiksi ettei tarvitse ku tilata kuhat fyffet/hillot/massit/euroopat kilahtaa tilille eka meni pirtelöt ja vähän ajan päästä oli veegeet loppu :banghead:
Vapetalosta tullut the paikka, mistä löytää Suomen kuumimmat nesteet..hyvää duunia :hatsoff: