Hmm, muistaisin että meni juuri Sturenkatua Hämeentielle päin.
Tänään 8:45 joku höyrytteli (modin nokassa Kaiffarin tapainen) Sturen ja Hesarin kulmassa, valkoinen koira messissä.
Printable View
Äsken klo 18.30 kävelit Kontulan terveysaseman ohi kaverin kanssa, ss putkilo kädessä joku lasitankki (nautilus?) päällä. Ite juuri noussut autosta. Onko foorumilaisia?
Vantaan Technopoliksessa bongattu useampikin höyryttelijä. Saa tulla moikkaa! Itse olen se kalju, parrakas äijä joka vetelee dripperillä pilviä :)
Vallilan Ässällä (Nordean pääkonttorin viereisellä) joku 40v pukumies veteli punasta Diablo Onea jos en väärin nähny :o
Rautatieasemalla (hki) klo, 12:15 bussien puolella portailla joku mustaihonen bussinkuljettaja höyryili.
Vihu/Vilu (musiikki kovalla) kajuutassa pelaamassa ristiseiskaa :)
Siltamäki/Helsinki Sisupäivän fribakisat ja höyryttelijöitä,
vaijeri ja laatikkomodikeskustelua 'mikä muovi, mikä feidi?'-ympäristössä. :D
Lahdessa merrasjärven kohdilla joku ajele mintunvihreällä fiatilla ja päästeli mielettömiä pilviä ikkunasta.. olisko ollu joku piippumodi.
Nokia - Tampere välillä bongattu höyryttelijä. Menit ohi turuntietä tampereelle päin punaisella jettalla kun itse lähdin rampista kohti jyväskylää sinisellä astralla. Heiluttelin boxia ja sinulla joku putki kädessä. Tunnusta !
Tampereen boxing nightissa oli useempikin höyrypää pihassa. Eniten huomio kiinnitty johkin 35-40v mieheen joka imeskeli kauheessa kännissä Hammeria.
Suomenojan omnian ''tupakkapaikalla'' joku lyhyt heebo, jonkin sortin putkilomodi kätösissä. Siniset haalarit päällä. :D
Keuda Sarviniitynkadulla keravalla näkyy päivittäin useampikin höyryttelijä, tunnustaako joku?
Tää on kyl hauska ketju :laugh: !!!
Ainiin, päivällä joskus ennen kahta keskustassa joku hevimörkö imeskeli jotain tikkua.
:laugh:
Jykylässä primera nisulla ajeli talon ohi höyryäjä :)