Nyt lähti tilaus Puffille. Vamo V5+ Nautilus+akku 18650 ja laturi.Katellaan paraneeko pidot tosta alotuspakkauksesta! :)
Printable View
Nyt lähti tilaus Puffille. Vamo V5+ Nautilus+akku 18650 ja laturi.Katellaan paraneeko pidot tosta alotuspakkauksesta! :)
Hei,
Uusi käyttäjä esittäytyy, ja kun tämä höyryttelyn maailma tuntuu vielä vähän sekavalta, niin ajattelin ostaa jonkun aloituskitin. Olen tutustunut sähkösavukkeiden maailmaan jo joskus vuonna 2008, huonoin kokemuksin, kun näitä alkoi ilmestymään markkinoille. Tilasin aikanaan SuperSmoker-setin, maksoin siitä muistaakseni lähemmäs 150€, kokeilin pari kertaa ja siihen se jäikin.
Nyt kun laitteet on kehittynyt huomattavasti, niin annetaan uusi mahdollisuus, tarkoituksena päästä normaalista tupakasta eroon, ja aikanaan kokonaan nikotiinista myös. Tarkoituksena olisi myös minimoida nikotiiniriippuvuudesta aiheutuneet kulut.
Minkäänlainen modailu minua ei oikein kiinnosta, haluan vain mahdollisimman helpon ja toimivan aloitussetin. Malttamaton kun olen, niin ajattelin käydä Nikotiiniton kivijalkaliikkeessä ostoksilla, kun Lahden seudulla olen lomaani viettämässä.
Siksi kyselisinkin, että mikä seuraavista olisi teidän mielestä paras setti alkuun heidän vaihtoehdoista?
- Kanger Evod tai Evod2 Sähkötupakka | Nikotiiniton sähkötupakka
- Smok Woo Sähkötupakka | Nikotiiniton sähkötupakka
- eGo-C Sähkötupakka | Nikotiiniton sähkötupakka
Kaikki ovat hintahaitarissa 45-60€, joten sillä ei ole merkitystä.
Kiitos ja kumarrus :)
No periaatteessa Smok Woo, mutta silti ottaisin mieluummin vaikka tämän.
Itse suosittelisin ottamaan 1100mAh Windereitä pari ja niiden kaveriksi sitten lasiset Evodit, laturin, sekä vaihtoatoja (1.5ohm dual coil) esim. 10 kpl.
Hintaa tommoselle setille tulee jonkun verran enemmän (Niksattomalla nähtävästi 103,50€), mutta noilla pärjää varsin hyvin pidemmänkin aikaa, jos ei varustelukilpailukärpänen pääse purasemaan. :D
Emäntä on vastaavantapasella setillä pärjännyt jo puolisentoista vuotta, eikä oo tarvinnu kun atopäitä hommailla (ja tietty nesteet).
Ps. Foorumin säännöt sanoo seuraavaa:
:whistle:Lainaus:
- Keskustelualueella ei saa myydä (eikä ostaa/vaihtaa/lahjoittaa) nikotiinillisia/nikotiinittomia e-nesteitä, makuaineita tai pohjanesteitä, ei osto/myynti-alueella eikä käyttäjien välisillä yksityisviesteillä.
Edit. Taajuus tossa näköjään linkkaskin pikkasen halvemmalla samanlaista settiä (vanhemman mallisella Evodilla tosin). Suosittelen ottamaan samantien kaksi akku+clearo settiä, niin ei höyryt katkea akun loppumiseen ja varaclearokin on hyvä olla olemassa, jos vaikka sattuu menemään rikki.
Jaa tämähän meneekin mielenkiintoseksi, nyt kun alkoi näitä vähän tarkemmin tutkimaan, jos sitä kuitenkin erillisistä komponenteistä kasailisi. Näitä juttuja vaan kun lueskelee, niin se vaikuttaa melkoiselta jargonilta alkuun, mutta kyllähän tämä pikkuhiljaa aukenee.
Tuo lasinen Evod kiinnostaa kyllä, sen mitä olen aina silloin tällöin näitä lueskellut niin sitä tunnutaan suosittelevan joka paikassa. Mitenkäs nuo Kangerin kalliimmat tankit, esim. Aerotank? Saavutetaanko niillä mitään hyötyä melkein 3x hintaan nähden?
Entäs jos otan eGo Winderin 1300mAh versiona? Se on 3mm paksumpi kuin 1100mAh? Miten noiden visuaalinen puoli, eli miten hyvin sopii yhteen, jos toinen on paksumpi/ohuempi? Pärjääkö yhdellä 1100 tai 1300mAh akulla kuinka pitkään? Kestääkö päivän? Harvoin kuitenkin on sellaisia tilanteita ettenkö pääsisi esim. koneelta lataamaan.
Kyllähän se alkuun hieman sekavalta vaikuttaa, mutta jos pitäytyy eGo-laitteissa, niin lähes kaikki suomessa myytävät kamat on keskenään yhteensopivia (atopäät toki pitää katsoa clearon mukaan), kun eGo-akuista löytyy sekä eGo-, että 510-kierteet.
IMO ei. Imuvastuksen säätöhän tossa on ja hieman isompi tankki, mutta henk.koht. en näe noin isoa hintaeroa oikeutettuna (toki en Aerotankkia ole itse kokeillut, mutta Evodit vaikuttas olevan hinta/laatusuhteeltaan aika optimaalisia).
No, sopiihan ne yhteen, mutta sitten toinen on paksumpi/ohuempi, eli yhtenäinen lookki siinä menetetään. Se kuinka paljon se omaa visuaalista silmää häiritsee on ihan jokaisen itse päätettävä. :D
Jos Niksattomalle marssit, niin varmasti suostuvat erilaisia yhdistelmiä esittelemään, että pääset ihan kädestäpitäen ulkonäköä arvioimaan. ;)
Riippuu ihan siitä, kuinka paljon höyryttelee. Suosittelen kuitenkin lämpimästi hommaamaan vara-akun; vaikka akkukeston puolesta riittäskin yksi akku, niin se voi vikaantua tai hajota, jolloin voi hiipiä suru puseroon, mikäli ei korvaavaa laitetta ole käden ulottuvilla.
Kiitos vastauksesta.
Kylläpäs tämä nyt menee hankalaksi, olen vasta ensimmäistä härveliä hankkimassa, ja nyt kun aiheeseen on vähän tutustunut, niin tuntuu jo tässä vaiheessa mopo karkaavan käsistä.
Tuohon edelliseen eGo Winder + Evod Glass-settiin verrattuna, niin millainen olisi Woo Evod Glassin kanssa + akut? Entä Vamo V5 esim. Protank 3:lla + akut?
No Vamo + Protank3 setillä pärjää jo sitten pitkälle. Ehkä Aerotankin vaihtaisin tilalle, hintaero ei taida suuri olla. Molemmat kyllä futaa hyvin.
Vamo ei sitten ole enää järin siro laite eGo tikkuihin verrattuna. Mutta tarviiko näiden olla? :D
IMO Woo on alkuun huonompi laite, kuin Spinner/Twist/vastaava, kun se lykkää pelkkää viittä volttia pihalle, eikä säätöjä ole mihinkään suuntaan.
Vamo taas on melkonen pamppu, mutta jos et koe koon olevan häiritsevä tekijä, niin miksipä ei sitä.
Hephep, olen tosiaan ekaa sähkötupakka laitetta hankkimassa ja tuo Justfog 1453 vaikuttaisi toimivalta aloittelijalle.
Nyt mua kiinnostaisikin kysyä sitä onko se atopää kuinka vaikea vaihdettava kun mulla on aika heikko käsitys näiden vehkeiden toiminnasta
kun en ole päässyt livenä käsittelemään ikinä. Höyrypään käsikirjan lueskelin mutta tekniset termit on hepreaa...
Sitä tietoa en myöskään löytänyt onko nestetankki tässä muovinen vai lasinen. Kun muovisethan kestää huonosti mm. sitruunamakua joka kiinnostaisi mua suuresti.
Kestääkö akku kuinka hyvin vai pitäisikö vara-akku hankkia heti kaveriksi kun tilaan aloituspakkauksen?
Olen siirtymässä perinteisestä tähän sähköiseen koska haluaisin päässä lopettamaan koko nikotiinin käytön jossakin vaiheessa. Onko suositeltavaa ottaa nikotiinineste 12mg/ml vai 18mg/ml alkuun että saa perinteisemmästä itsensä irti? Vai olisiko miedompi esim. 9mg/ml parempi? Olen tupakoinut jotain 13-14 vuotta ajoittain aika paljonkin per päivä.
Nykyään menee 7 päivässä noin 2-3 maxi askia vihreetä.
noterve vasta alkaja tossa olis sulle pari linkkiä jotka voivat helpottaa sun osto päätöstä laitteiden suhteen
ne ato päät on todella helppo haihtaa senkun seuraa ohjeita niin sen oppii ekasta kerrasta
nesteeksi suosittelen 12 mg vahvuudella ja siittä sitten tiputtelemaan vahvuuksia alas päin
Kanger eVod Glass eGo bottom dual coil clearomisaattori Pyrex 1,5ohm (lasinen joten kestää kaikki nesteet )
Vamo V5 VW-mod KROMI tehosäädöllä 3-15W 18350/18650 ja virtaa tarjoilemaan vamo vamo on hyvä ja samalla halpa laite itselläkin on sellainen vielä käytössa muistat vaan ostaa laturin ja kkuja mukaan niin homma alkaa pelittämään kunnolla :D jos kysyttävää niin kysy pois
Eli toi Kager eVod vaatii kaverikseen tuon Vamo V5 ja sitten vielä akun sekä laturit? Ja niistä kootaan sellainen oma kokonaisuus ainakin tavallaan.
Onko tuo hieman haastava aloittelijalle? Esim. mulla ei ole mitään käsitystä mikä tuon Vamo V5 tehtävä on... Ainut minkä ymmärsin on se että siihen liitetään akku ja päättelisin että toiseen päähän kiinnitetään ilmeisesti tuo tuo Kanger eVod paketti sitten kun se on saatu koottua :confused: Siinäkin näytti olevan aikalailla liikkuvia osia.. :thinking:
Mulla on 3-vuotiaan keskittymiskyky ja käsitys sähkölaitteista :blushing:
Ei ehkä kuitenkaan Vamoa, ennemin uusi Visionin Spinner 2.
Aerotank Minissä tulee lasinen ja metallinen tankki joten kaikki käy nesteissä.
Riippuu myös siitä miten haluaa vehkeiden mahtuvan matkaan. Vamo lyhyenä 18350 akulla ei kestä kuin puoli päivää ja woo porskuttaa koko päivän. Vamo 18650 akulla ei mahdu työtakin etutaskuun millään ilman putoamisvaaraa. Woo:ssa on tietysti rajoitteena tuo säätämättömyys. Voi olla liikaa joissakin tapauksissa, mutta toisaalta sillä saa vähän extra kuritettua jo hieman tukkoista evodia.
No sun suussa ehkä ei, mutta luulis riittävän aloittelijalle, joka ei ole nieluaan liioilla wateilla vielä pilalle hemmotellut?
Emännälle pitäs alkaa uutta clearoa kattelemaan. Laitteena on ecigwizardin alotuspaketti. Mikä Näistä olis paras niin kokonsa kuin toimintavarmuuden puolesta.
Kanger EVOD 1.8 Ohm Clearomizer Kanger evod
Kanger Evod Glass 1.5 Ohm Clearomizer Kanger evod glass
Aspire CE5 BDC Aspire ce5 bdc
Kyllä noista eVod Glassin ottaisin.
Lasinen niin ei tarvi pelätä että nesteet särkee tankin. Tosin en tiiä miten kestää pudotusta. Itse kokeilisin molempia kangereita jos clearoja käyttäisin.