Kuka osaa kertoa miksi kotimaan postissa seurantakoodi on niin vitun pitkä ja esim kiinan/ usan paketeissa se on yli puolet lyhyempi?
Printable View
Kuka osaa kertoa miksi kotimaan postissa seurantakoodi on niin vitun pitkä ja esim kiinan/ usan paketeissa se on yli puolet lyhyempi?
Jaahas. Työt ohi tältä päivältä. Tulin kotiin, ni Pottula Special odotti pöydällä.:yeah:Ylläripaketti. Huh huh. Kovasti kiittää paketista.:hatsoff:..:worship:
Ei näkynyt. Kiikareillakin katoin.:laugh:
Vähän niinku Kuro Coiler muttei sinnepäinkään?
ktdd, kun kuitenkin luet tätä offtopiccia niin en halua sotkea tota kimppalankaa enempää. Kyllähän se itsetunnossa vähän kirpasee että saa varoituksen mut ei mua vituta :D Mut säännöt on kuitenkin sääntöjä ja luulis että myös HÖYRYPOLIISIT pitäisi niistä kiinni.
Totta puhuen en edes tiedä onko kenellekään annettu varoitusta kauppa-alueella aiheen ohi puhumisesta. Mutta voithan sä painaa sitä kolmiota mun viestin kohdalla ja katsoa rankaiseeko ylemmät mua :D
Etkä sinä saanut varoitusta, sait huomautuksen. Siinä on iso ero :whistle:
Mulle vaan jaellaan varoituksia.:angel:
Ei oo sullekaan varoitusta ikinä annettu :rolleyes:
Ööö..Lukee mulla. varoitukset 1 kpl antaja sinä..syy perseily ynnä muu kikkailu kirppiksellä.:sleep:
0 point(s) total
Syy
Päivämäärä
Expires
Pisteet
- http://www.e-savuke.com/vb/styles/pe...card_small.gif YksityinenSyy: Kirppiksellä perseily (hintahuutelut, offtopic, spämminostot jne.)
08.11.14 10:42by ktdd
Expired
0- Vai mikäs tämä on. Klikkaa varoituksia niin tällainen tulee.:thinking:
jasso hullutti mua taas [emoji106]
Istun vessassa ja tilailen kamaa [emoji36]
Keltainen kortti on huomautus.
Paskalla istuessa, tilatut parhaita.:thumbup:
Ei punainen siis.:crying: Höh. Mä jo luulin, et olis ollu pahat henget liikkeellä joskus.:whistle: Pienestä väärin ymmärretystä asiasta tuokin. Ja minä ihan itse, ymmärsin asian väärin. :crying:
Siis olitteko jasson kanssa yhtä aikaa samassa vessassa? :blink:
Siellä sitä vaan miekkailtiin
Täällä kotosalla Teinit kiukkuaa.:laugh: Mikään ei ole hyvin.
Iso kiitos Jassolle vielä kertaalleen!:hatsoff: Muutama jousi kotiutui ja pätkällä jäykempää tavaraa tuosta Satmodin napista tuli kerralla salonkikelpoinen, nöyrästi totteleva työkalu jonka uskaltaa nyt ottaa jopa mukaan ilman pelkoa autofirestä/jumittelusta:thumbsup:.