Raja se tulee luupillakin vastaan, kuulemma.
Printable View
Raja se tulee luupillakin vastaan, kuulemma.
Sisällä kiskon silloin kun on lämmitys menossa, uunin edestä vetää huurut hormiin siististi. Muuten ulos tai varastoon pilveilemään.
Ite höyryän miten milloinkin, mutta en sisällä seurassa josta en oo varma tai tiedän että häiritsee. Kukin tyylillään.
Mä höyryttelen sisätiloissa... Mutta en höyryttelemättömien ihmisten aikana. Ei meillä kyllä pahemmin ketään muita ramppaakkaan kuin toisia höyryttelijöitä, niin höyrytään sitten porukalla. :D Juuri kotikotona käyneenä höyryttelin siellä kyllä sisällä kuten aina, mutten tiloissa missä on muita vaan mun huoneessa joka edelleen on vain mun. Ja pyyhkäisin huoneen ikkunat Airi ikkunapuhdistajalla ennen kuin lähdin Uleåborgiin takaisin. :D
Mitä Messuccheriin tulee niin sitä nyt täällä viimeiseksi kaivattaisiin huutamassa Allahu Akbaria tässä tilanteessa...
Määkin laitoin jouluvalot, parit 120wattiset työvalot mäntyyn :D Näkee pikku apinit tehdä hiekkakakkuja
http://i65.tinypic.com/359lg1h.jpg
Minäkin höyryyn sisällä paitsi ystävien tai vieraiden tullessa tai jos nuorimmainen on hollilla.Pari kertaa käynyt niin jotta kun kamut tulleet käymään niin haistelevat hyviä tuoksuja..kaikki siis tupakoivat ja ketään en ole saanut käännytetyksi, kun en ole saarnamiehiä muutenkaan[emoji36]
Jos messu olikin siel Ranskassa heilumas [emoji33]
Miru muuten voisit tulla putsaamaan möksän lasit... Niistä et kohta nää läpi [emoji53]
Mulla hyppäis naapurit parvekkeilta jos tollaset laittas.kaupungissa pitää vetää jarrut päällä. :D
Tekis mieli kyllä muuttaa napapiirin yläpuolelle ois lohijokiakin joka suunnassa. Oulu ois korkeimmalla missä voisin jatkaa nykysessä firmassa. Siitäkin on viellä matkaa lohimestoille.
Itse en suoraan ole saanut ketään käännytettyä(toiveissa oisi tuo oma rakas vaimoke) enkä ole tuputtanutkaan.Omasta kokemuksesta tiätäen että turhaahan se on.Työkavereissa on sen sijaan tapahtunut muutoksia 2 läheisintä on lähtenyt kokeiluun mukaan ja 4 lähipiiristä on käynyt juttelemassa asiasta.Kai se on tuo esimerkki että jos tuo 30 vuotta polttanut toivoton tapauskin voi tuolla lopettaa niin miksi en minäkin:thumbup:
Tai sitten jasso putsataan ne yhdessä keväällä jookos [emoji8] [emoji8]
Koska on vapohäät? Kai meidät otetaan hää kuvaan höyryämään?
Iltaa vaan kaikille. Jos sitä vihdoin muutaman oluen sais juoda.
Mitä muille kuuluu?
Tässä kuunnellaan will smithin get tsikivikittiä ja bogotaan. ☺