Joo näin se menee. Mutta mistäpä niitä määrärahoja ei nykyään vähennettäisi. Tai no on varmaan se yksi asia minkä kaikki tietää.
Printable View
Tuli tilattua Applen 7 plussa, nyt olis tarjolla 6S heti kun uusi luuri saapuu, ei naarmuja ei käytön jälkiä ei edes hajua mukana.
Käykäähän kaikki joilla twitter tili on, niin osallistumassa tänään ASHIN <-:laugh: kampanjaan!
Tähän malliin:https://twitter.com/Petsku89/status/786967647787286528
Missä kaikki helppoheikit?
No mitäs minun tekemiset siihen vaikuttaa, että sinä et voi "liputtaa"? Pointtina on lähinnä nyt se, että ASH on sen verran puhunu paskaa höyryttelijöistä/Vapers Finlandista, ja siitä että makuaineet höyryttimissä on vaan lapsia varten, eikä aikuisia, niin minun mielestä tuo on hyvä tapa näpäyttää nätisti vähän takasipäin. :)
Ajankohta taitaa kyllä tosiaan täsmätä :o :blink:
Juuri noin, mikähän vittu siinä on et noita vastustajia on joka "solulla" mä on ihan helvetin hyvä esimerkki röökin vedosta. Ei helpompaa tapaa lopettaa kuin höyryttely. Reipas neljä vuotta höyryjä vajaan kolmenkymmenen vuoden röökaamisen jälkeen ja kas kummaa tänä päivänä edelleen ilman höyryjä sekä analogista.
Eipä siinä varmaan mitään sen kummempaa oo taustalla kun raha. Sillä saa ostettua sielun aika helposti.
Kyllä mie vähä luulen, että kyssillä löytyy enemmän vehkeitä kun sulta? Eikös tässä nyt höyryttimistä puhuttu? :thinking:
:)
No mulla on ollu nenä jo koko viikon niin tukossa ettei se nyt enään missään tunnu jos vehkeestä pitää nauttia. vai mikä se oli?
Mikä muuten on tänä päivänä paras kombo ja paras höyry Menthol, hinalla ei väliä jos saan tuon emakon irti röökistä.
TPA Menthol. Tiivarina siis.
Onko tuo TBA myös joku laite? En oo tosiaan ihan heti seurannu skeneä
No vaikka siten et mikä on hyvä edullinen mutta toimiva kombo tänä päivänä? Oon aika pihalla näistä kun en ole itse enään höyryjen opissa. Ja mikä se sit on paras? no vittu sitähän mä just sulta kysyin? Eli toimiva höyrytin ja siihen omaas makuus paras menthol? onko vaikeeta?
Menthol (PG) | FlavourGuys
Tarvitsee toki niksapohjat erikseen. Mutta se läträily vissiin hanskassa, vielä.
Ja kompataan tomppaa: iStick Pico + kanger Toptank
Itse lähtisin ehkä jonottamaan wboxia wajarin listalta. Sitten vaan omat minttupuut kasvamaan ja niistä uuttamaan. Ja rapsista pohjanesteet ja...
No joo, kyllä se TPA menthol on ehkä se helpoin ja toimivin jos hakee sitä pelkkää mentholia. AIO varmaan aika potentiaalinen laitteeksi, ei oo ihan niin iso ja tiukalla imulla saa atopäät alkuun.
Ja picosta vielä että ei ole hyvä vempele nikkeliallergikolle.
Päättypä pupugifien etsintä hyvin kun törmäsin gifiin jossa angorakani huutaa käsittämättömissä tuskissa kun siltä revitään turkkia irti Kiinassa. Verta vuotavina ne heitetään takasin häkkiin ja sama toistuu parin kuukauden päästä. Hanhet kokee saman kohtelun. Onhan siellä vuosittain koiranlihafestarit joilla 10000 koiraa hakataan hengiltä tai keitetään elävältä koska adrenaliinin uskotaan parantavan lihan makua, ruokalistalla samoin esivalmisteluin on myös kissoja. Aina puhutaan tummahipiäisimpien ja jotain siltä väliltä olevien barbaarisuudesta, mutta saastaa riittää Kiinassakin vähintään yhtä paljon. Harmi ettei tuon eläintenkidutustoiminnan harjoittajia voida ikinä kerätä ja suorittaa joukkoteloituksia tuskallisilla tavoilla. Sillä "leirillä" voisin olla vapaaehtoistyöntekijänä.
Emäntä tosiaan on nikkeliallergiggo vai miten se meni. Eli sillasta ei käy.