Piirivartija, otan osaa. T. Pauttiarallaa 10vee kauppaväijymistä ja ihmisoikeuksien väliaikaista rajoittamista.
Printable View
Piirivartija, otan osaa. T. Pauttiarallaa 10vee kauppaväijymistä ja ihmisoikeuksien väliaikaista rajoittamista.
Muija hajotti Gamman lasin tiputtamalla minun Papsin lattialle. Onneks oli varalasi hyllyssä.
5 vuotiaan uhma, ottanut liikaa oppia vanhemmalta velipuoleltaan.
Huutelee äidilleen "turpa kiinni" ja kun koitat nätisti ojentaa, vastaus "ei mun tarvi kuunnella/totella jos en halua".
Samaan aikaan fiilis huutaa päässä karjumaan pikkukukolta luulot pois ja pistää itse valitsemaan risu jolla selkäänsä haluaa. Mutta samalla tietää ettei voi alentua samalle tasolle aikuisena.
Laske siinä sitten hitaasti miljoonaan ja koita rauhallisesti selvittää miten tässä perheessä käyttäydytään...
Joo teoria on hallussa. Toteutus usein tuskaa.
Erittäin tuttua! Vaimokkeen,ja myös 5. Mökillä kuultiin jo sanat "PASKAA!" ku piti nukkumaan mennä Juhannuksena himpun ennen pyoltayötä.. Kotona vie/kiusaa välill äitiään ku pässiä narussa. Noihin on hankala joskus puuttua kun ei oma.
Edit. Yhteinen on vasta reilun vuoden,joten ongelmat on hänen kans toisenlaiset.. :)
Jos mun penska sanois mulle tai äitilleen "turpa kiinni" niin se ois hyvin nopeesti ruumiillisen kurituksen paikka. Joo joo, se kiellettiin jo 30 vuotta sitten mutta onko se nyt ihme että käytöstavattomia räkänokkia on kylät puolillaan?
Tuohan se on, uusioperheessä - ihan täyttä omaa valtaa ei voi käyttää. Äideillä vielä tuo "kanaemo" geeni vahvempi. Näen niin punaista aina "täytyy ymmärtää, on herkkä poika" -kommenteille. On joo, tunnen itsekin sen jo erinomaisesti. Mutta ei se muun perheen kyykyttäminen oikeanlaista itsetuntoa anna, edes oman äitinsä.
Omaan tyttöön saanut auktoriteetin aika hyvin iskostettua ja tietää kyllä hölmöillessään että isi kun suuttuu niin ei hyvä heilu.
Kyllä mun mielestä sun pitäis lyödä selvät pelisäännöt tiskiin jos asutte saman katon alla. Sulla pitäis olla komentamisoikeus siinä missä biologisella vanhemmallakin.
On toki. Naisilla kun nämä tunteet on meidän miesten on-off tyyliä monimutkaisempia.
Komentosuhteet on monimutkaisempia. Toki suoraviivaisia jos itsellä on ns full command eli uskotaan jo vihjeestä.
Prklll... terassi paarmoja pullollaan, ettei haukkukaan uskalla ulos mennä
Paarmat vielä kestää, mutta lenkillä juoksumotivaatiota tarjoilivat hirvikärpäset [emoji52]
Kävin kerran kusella metsässä ja eiköhän sieltä sukeltanu tuollainen vittupää suoraan pusikkoon.
Nukkumasa sais tulla poikkeen. :unsure:
Huomenna pitäis mennä töihin.
Ja taas on nii saakelen kuuma tehä töitä.