Ehkä ulkoisesti rupsahdetaan koska meillä on ohuempi iho, mutta monilla elämän osa-alueilla suunta on kait vaan ylöspäin, kun taas miehillä... Noh, alaspäin. ;) HUAAA!!! :lol::lol::lol:
Printable View
Hmmmm?
Liite 16865
Tuun mä nyt lauantainakin tampereelle käymään ja sunnuntaina ikean kautta kotiin :(
Muuttokuormaa viemään.
Ens torstaina koulutushommia, voi mennä ryypp... eiku koulutus myöhään :) Ja huom junalla liikkeellä...
Oot sää sekasi mies kun ikeassa ravaat ei ne teollisuus lihapullat niin hyviä ole :)
Koulutukseen pari pottua absinttia messiin ja tankkiin myös
Jos jotain on elämän aikana oppinut, niin ne kauneiten meikatut kannattaa kiertää. Yleensä siihen on syynsä, miksi sutien kanssa niin taitavaksi on opittu.
Joo tuittu, sen kyllä Nikke Knattertonin tavoin itsekin päättelin että tästä on oltava kyse. :D Mutta samaa loistavaa mestarietsivää siteeraten; mistä moinen johtopäätös? :) Tai mistä minä tiedän, ehkä mä olenkin Taajuuden long lost brother. Ettei joku nyt tietäis enemmän mun asioista kuin minä? Jos kyllä niin voi laittaa vaikka privaa. :D
Noita ei hirveästi budjetti laitteina ole. Melkeen ite suosittelisin jostain metsästämään Reo Grandin, mutta voivat olla kyllä todella kiven alla nykyään.
E: Ja sit atoksi joku bottomfeedingiä tukeva dripperi, jos jossain haluaa säästää niin tässä kohtaa se on mahdollista, esim. a7 tai vastaava dripperi, jossa ilmanotto 510-liittimestä.
Tuollahan on jokaisen kartomiehen unelma:
1400mAH "V2" Bottom feeder! - Bargain Bin - Liquid Nicotine | Electronic Cigarette Liquids | E-Liquids from GatorVapor.com
:punk: