Tämä on kyllä totta, mikään ei oo perseemmästä kun kiire aamulla. Kuten tänään kävi kun nukuin pommiin.. No ei silti nyt vituta ku rentoja hommia töissä :esmoke:
Printable View
Olipahan taas paskaa satanu ihan koko rahalla, onneksi ei ollu pakkaselle ehtiny, ois meinaa vituttanu kohtalaisesti rapsutella 10cm tuota sontaa auton päältä :D. Tiet oli kans mukavasti raiteilla, ei tarvinnu mutkissakaan rattiin koskea :P
Tuli tuosta muuttuneesta aikakäsityksestä mieleen että hassua kun 00.00 on "keskiyö" vaikka mun mielestä vasta silloin yö alkaa, 23.00 on vielä myöhäisiltaa ja PUOLENYÖN jälkeen vasta voi sanoa että nyt on yö. Mutta niinhän se oli aikoinaan kun kaikilla oli karjaa ja lehmät oli lypsetty viideltä illalla ja viideltä aamuyöllä taas aamulypsylle. :D
Tulipa nukuttua huonosti kun eka särki lonkkia, joista särky alkoi pikkuhiljaa kiivetä alaselkään selkärankaa pitkin ja reisiin, ihan häröä juilimista niinku veri olis jotenkin paksumpaa ja jalat olis hohkannu lämpöä. Lopulta särky oli havaittavissa toisessa nilkassa asti, toisessa se jäi polveen. :blink: Sitten nukahdin ja nyt ei enää särje. Outoo kun en oo jumpannu ja tallistakin jo muutama päivä.
Olen havainnut että Oulussa on alusterä tienhoidossa tuntematon asia. :D
Soffalla väijytään koska jamali polkee ketjut solmussa puketin lootaan [emoji36]
äSSä! Sirkkeli 150w mitään mikään?
vai antin wari ;)
Mitähän mä sanoin siitä, kuka ruokakauppojen hinta-alen maksaa. Hyvästi kotimainen ruoka, ja terve tuloa laadukas eurooppalainen MRSA possu
Yleensähän se on kasvattaja kuka joutuu hintaa laskemaan. TOSIN, jos tosta portaasta Tuottaja-Kauppa sais vaikka nyt alkuun 5 veroa pois ja 3 välikättä, hinnat laskis ilma yt:tä ja turpaan vetämisiä.
Paljon kertoo sekin, että joskus on kannattavampaa viedä kaura suoraan puinnin jälkeen kaukolämpölaitokseen poltettavaksi, saati kuivata se ruuaksi...
Mää sain töitä... pitkä haku tuotti tulosta!
Ohhoh olipas mukava porskuttaa pitkästä aikaa semmoiset 10h unta :) Mukava lukkari kun maanantain pakkopäivän jälkeen on tiistai vapaata :D
Mikäköhän olis sitten hyvä työmodi+ato mitä alkais miettimää? Provari 2.5+aerotank mega?
Mister, luotto työjuhta <3
Joku boksi missä usb lataus tai tupla-akut + sitte joku clearo/kaiffari. Provari on ylihintainen ja alitehoinen..
20
Postista noukittu FT paketti ja hyvinhän tämä laitos toimii, elämäni eka coil tehty ja 1.3ohm rullaa eli kaippa minä olen jossain määrin onnistunu.
Olipas herkullinen 2 mm karstakerros coileissa äsken. Ei ihme että makua ei tahtonut tulla :D
Hurr durr, nyt on kyl ukosta mehut pois. Elämäni kauhein jalkajumppa takana ja voisin samantien kaatua sänkyyn. Epäilen että tämä jalkojen tykytys ei lupaa helppoa loppuviikkoa liikkumista ajatellen:crying: