On tuo tuittu kans yhdenlainen hedelmä. [emoji2]
Printable View
On tuo tuittu kans yhdenlainen hedelmä. [emoji2]
Hedelmästä tuli mieleen:
https://www.youtube.com/watch?v=1Gns__hZSt4
PERSIKKA = PERSE?! VIHJAAKS SÄÄ ETTÄ MÄÄ OON IHAN PERSEESTÄ :crying: :lol:
Nyt alko tehä mieli persikoita, pitääkö se lähteä hakemaan... Vaikka ne taitaa olla jotain hiton risteytytnektariineja nykyään mitä kaupassa myydään. :blink: Niinku mandariinitkin on oikeesti klementiineja ja satsumoita. :blink:
Osta mielummin kotimaista hedelmää kuten ruusukaalia. Tajutonta kamaa. Edellinen paketti meni suoraan kattilasta. Toka paketti piti ostaa, koska tarvii selvittää aiheuttiko tuo ne nautinnolliset sprägärit.
Jemmasta löysin putelin Boba's Bounty:ä. Kyllä Pappa Busardo tietää. Hyvää on. Harmi että vaan 10ml.
Kokeilin juuri ekaa kertaa ihmesientä, kun on tuolla kaapissa lojunut vuosia. What kinda sorcery is this?!
Mulla oli joku ihmesieni joskus ja hyvähän se oli, kului vaan hiton nopeesti.
Nyt alkaa taas kuskailu treeneihin..olihan tässä 1,5 vuotta taukoa siitä hommasta.Aion kyllä käyttää ajan hyväksi ja käyn uimassa sillä aikaa, kun poika treenaa[emoji2] Itse kun en voi enää hakata mitään näillä saakelin nivelrikkosilla käsillä[emoji20]
Hyvä ettei pesuainemyrkkyjä tarvii. Menin viikko sitten ostaan vapoikkunoille, kun alessa oli, vähän tiukempaa ikkunanpesuainetta. Huono tuuletus, ja seur päivänä totaalisesti kolvi tukossa ja kesti pari pv. Ennen ikkunanpesuaineissa oli rehellista viinaa, nykyisin näitä tensidejä. Joiko joku niitä kun jäivät pois ? Kiilto merkkisen tiivisteen muistan, paloaran merkki, ja varmaan jotaan 70 volttia pullossa.
Pajuniemen Helsinkiwurstiä 3pkt tuli ostettua nyt kun makkarakausi lähestyy. Paketti per viikonloppu kuluu tuonne Helmikuun loppuun asti. :D
Päivällä poikkesin Prismassa kun ohimenoa ja varmaan lähemmäs 90% asiakkaista oli eläkeläisiä.
APU-ketjuun oon laittanu kunnon värkin mitä itse käytän. Lähtee vapotalmat vaikka mistä...
Halpaa kuin saippua, itseasiassa halvempaa :)
Optikot käyttää lasien putsaukseen/kevyeen desinfiointiin myös mistä vinkki saatu.
Sinol 10ml
Astianpesuaine 20 tippaa (jos muovinen linssi niin perus fairy ilman sitruunaa)
0.7L ortehexin suihkepulloon loput vettä ja toimii.
Itse teen sen 5L kerralla ja hinta lasketaan senteissä.
Tätä suurin osa optikoista käyttää linssien puhdistukseen. Toimii helvetin hyvin ikkunanpesuun myös. Ja autonikkunoihin ykkönen, kuivaa nopeasti kun on sinolia mukana.
Elitisti
Ei kellää satu olee sx350 piirin uusinta firmistä jemmassa ku yihin sivuilta linkki paskana.
Tällanen tiedosto: Upgrade-Software-for-SX350-50W-or-60W-1418031080.rar
Jos lihansyöjällä tulee grillatessa vesi kielelle, niin tuleeko vegaanilla sitten ruohonleikkuria käyttäessä? :thinking:
:lol: x 100000
Zavuke on kyl alan miehiä, naisia tai henkilöitä 🤗
e. fmj mun ooltaimfeivörit👍
Saanks mä mennä saunaan?
Lihansyöjillä on lyhyt suolisto, kasvissyöjillä pitkä, ihmisellä jotain tältä väliltä eli ihminen on sekasyöjä. Sen verran pitkä meidän suolisto kuitenkin on että liika punaisen lihan mättäminen aiheuttaa syöpäriskin sen takia että se ei tule ajoissa ulos, vaan alkaa mädäntyä paksusuolessa ja siinä muodostuvat yhdisteet lisäävät syöpäriskiä.
Mä rakastan punaista lihaa, mutta pakko on ollut rajata sen syömistä[emoji20] Miksi kaikki hyvä on epäterveellistä? Ihan perseestä...