[emoji53]
Mese [emoji13]
Printable View
Kaffeet keitän ja nisukin leivon [emoji69]
Missä niissä ?
Hämähäkki vai monsteri vai makkarin keinussa ? .... eiku ... [emoji69]
Nii i mistä puhutaan ? [emoji69]
En kans [emoji69]
Jasperi on kova [emoji69]
Ei mun tartte ajella, ko vaimolta löytyy pitkä kortti
Pusi Pusi kaikille. En ihan päässyt perille kauniiden ja rohkeiden draaman kulusta, mutta kysyn rohkeasti aviomiehen roolissa...., että miten estää auton tuullasin vgkalvo, joka inhottavasti estää jo muutenkin sokean kuskin reagointia vipeltäviin maan asukkeihin.
Onko kikka kolmosta tai jopa nelosta?
Ihanaa että täällä rakkaus näin leimuu ( ei lemuaa, moni tulkitsee typoksi tuon).
Kaunista.
Kiitos vastauksista tai vastaamatta jättämisestä. Olen ansainnut molemmat, sen verran ristiriitainen olen.
Terveisin harmittaa, Kellokoski ajetaan alas.
En tiedä onko muuta estoa kun että höyryttely ikkunat auki ja Putsaa niitä usein? :D Mut mitäpä minä näistä tiedän, kuljen julkisilla..:mellow:
En jaksa erikseen kirjotella vitutus ja humutus ja ketjuihin, joten: eilen töihin mennessäni jonkun ventovieraan sakemanni kävi päälle, onneksi vaan takki hajos. Se vähän vitutti. Mutta humutuksena; varasin tänään pietarin matkan, koska eipä alkuviikosta ole muutakaan tekemistä.
Aina oon halunnut käydä siellä, onko kellään mitään kokemusta paikasta ja mitä siellä ehtisi päivän aikana näkemään ?? Laivalla siis menen :hatsoff:
Siinä on kunnon puukengän mallia, made in Finland.
http://i65.tinypic.com/9hqv4z.jpg
Meillä töissä yksi rekkakuski käyttää aina talvisin tuollaisia, kesällä sillä on karvattomat mallit puukengistä käytössä. :D
Luulisi ettei noi ole lastatessa/purkaessa autoa, saati ajaessa, ihan siitä mukavimmasta päästä? Eikä taida puukengillä liikkuessa/ajaessa tuo työturvallisuuskaan olla ihan pykälien mukaista...
Olipas hyvä keikka Nightwish:llä. Vaikka en pahemmin bändiä kuuntelekkaan niin olihan hieno show ja hyvin vetää Floor Jansen :)