Mitäs höyrytavaraa porukka meinaa hankkia joulun kunniaksi??
Printable View
Mitäs höyrytavaraa porukka meinaa hankkia joulun kunniaksi??
Ei mitään, peipal pysyy suljettuna tammikuuhun...yeah right:D
Itse hemmottelin itseäni ostamalla vamo v5 modin, pari Drip tippiä, Boge-tankki 6ml 3.0ohm vastuksilla :)
Kenties tuommoinen teslan m2 putki lähtee pukinkonttiin :wheee:
Kaippa sitä täytyy itsekkin jotan päivitys kalustoon pukilta pyytää. Tosin jälkikäteen :)
juu itselläkin taitaa tulla jälkikäteen. parempi myöhään kun ei milloinkaan! :)
Ostan uuden vuoden kunniaksi varmaan toisen Misterin, että on valmiina EU:n perseilyyn. Hitusen lohduton ajatus miettiä että Mister tulee todennäkösesti elämään kauemmin kuin ite. Tai sitten toisen Kayfun liten ja reaverin siihen alle. Tai sitten Diablo Onen.
Mulla ois naamapeikko misteri v2 jos tarviit. Tai lite.
Vaihdetaan palstalla enemmän asiaa, paitsi ei misteristä.
Juu tattis, pitää vaan hetki vielä miettiä ja tammikuun puolella oon vasta ostelemassa varmaankin. Misterin hommaan varmaan nyt ekana ja suunitelma oli suoraan veljonilta, koska hopeointi himottais. :thinking:Toisaalta niin myös kakkosversion isompi ilmarööri. Pohditaan.
Kyllä sitä tuli silloin kuunneltua, kun bändi oli olemassa;)
Reaveri jo ennakkotilattu ja Kaiffari Litea siihen suunnitellut. Tai sit Rosea. Tai jotain.
Ja yli viisi vuotta ollut sinkkuna ja nyt tulee naisia ovista ja ikkunoista. Yhden kanssa höpöttänyt jo parikin kuukautta netissä. Ja yhden kanssa päivän. Ja baarissa oli aika himottava milf. Ja kuitenkin homma menee käteen. Kirjaimellisesti. :lol:
Paikalla. Levytetty tuotanto vaan on suht suppea. Onhan se yks boxi olemassa, muttei niitä kaikenmaailman blooperseja jaksa. Yksi hyvä on soundtrack rainasta The Great R&R Swindle, vaikkei Johnny enää porukoissa ollutkaan. Edward Tudor-Pole oli kyllä mainio, ja vanha junarosvo Biggs (RIP) myös antoi panoksensa. Muutenhan koko projekti oli Malcolmin rahat pois...
Jaahas, ens yönä peitto varmaan leijuu noin 30cm mun yläpuolella, vedin meinaan äsken pikkukattilallisen hernekeittoa..:laugh:
Iltapalaksi vielä lanttulaatikkoa ja piimäleipää? :eek:
Onneksi en tykkää lanttulaatikosta, piimäleipä on kyllä hyvää.:)
Onpas taas komia myrsky, piti käydä naruttamassa puusuojan ovetkin kun meinas lähteä irti saranoilta ja nettikin pätkii. O tempora, o mores :crying:
Pyh, lanttulaatikko on ainoasyy syödä jouluruokaa :D
Kaikki laatikot, maksa ja kaali mukaanluettuna, suolakalat, sillit.. Rosolli ja lipeäkala ei meikäläisen joulupöytään tule. :D Muuten suunnilleen kaikki jouluruoka menee. Näistä perinteisistä.
^Eipä siihen joulupöytään paljon taida sitten jäädä. :confused:
Maksalaatikko, hyvät kalat, joskus löytyy katkarapujakin pöydästä mielinmäärin ja ne tölkkiherneet.
Sit jossain oli lihaliemen tapaistakin kasarissa jolla sen maksalaatikon sai hyvin kyllästettyä maukkaaksi.
Eli itse en haaveile jouluisin perus kinkuista ja kalkkunoista vaikka hyvin maistuvatkin. Vähän erilaisia fiksaatioita.
Rosollit on toopeille, varsinkin se kermavaahto tjsp siihen päälle on aivan täysturha keksintö. Suolakurkku-kuutioiden kanssa menee kyllä siinä muun ruoan ohessa.
Tänä jouluna uus hitti, perunalaatikko.
Kaikkiruokainen kyllä mut siinä oli ne top herkut mitä kaivataan ja jos ei niitä ainuttakaan löydy pöydästä niin harmittaa kyllä suuresti. Nirso en siis ole, mitään ei jää lautaselle ottamatta ja kaikki syödään. Hyvällä mielellä vieläpä.
Jos joskus jonkun aikuisen suusta kuulee: "Hyi PAHAA, en Tykkää/syö" ni tekis mieli lyödä. Lapset sanoo Pahaa, ei aikuiset. Naisille ei erityisoikeuksia, ne näkkärin nakertajat ja lautasen syrjään työntäjät ärsyttivät jo yläasteella.
Joillekin on vaan jäänyt se ala-/yläastemoodi päälle juhlapöytiin vielä aikuisenakin.
Näitä reaktioita siis odotettavissa joiltain henkilöiltä tulevissa juhlissa, arrgh.
Imelletty perunalaatikko ja bataattivuoka nam nam!
http://www.picgifs.com/graphics/c/ch...eer-468901.gif
kohta se mässynvetäminen alkaa. vielä päivä.
venäläisiä kurkkuja, marinoituja oliiveja, varsikapriksia, savusiikaa, graavilohta, imelletty pottuloora, lanttuloora, lapin puikuloit, sianrasvasuolavesikastike sinapilla ja kermalla,
tuoresuolattu leivinuuni kinkku, rosolli (ei vahtoa), marskin rukiinen arinaleipä, karhu olut, jaloviina, cono sour tms. triplasetti, vischywesi ja woita. punasta.
maitoa. punasta. kaljaa, sanoinko jo? kylmänä.
lohirullia, salamirullia, luumutorttuja, pasteijoita. nää siis voitaikinaan.
creme fresse, siian mäti, kermaviili, sitruuna, mustapeppare, saltten (himalaya) lol
olikohan tässä nyt kaikki...
ööö...
pipareit. suklaata. marmelaadii. kuusenkoristesuklaakäpyjä.
tervetuloa 5kg. odotan innolla. :yeah:
syökää hyvin/huonosti. olkaa kiltisti/tuhmasti. muistakaa vähäosaisia/varastakaa heikommiltanne. joulun ydin palauttakaa/köyhille naurakaa.
Hyvää Joulua kakille. Myös teille!
LUUUPPONEN !, Muista Oravat
Äiteen perunalaatikko ja appiukon kinkku. Ne tekee mun joulun. :p
"Postaa kasvattaakseen viestimäärää".
Ihan oikeasti, mitä tuolla isolla postausmäärällä saa, alekuponkeja?
Koska muuten en kyllä oikein näe moisessa mitään hyötyä.
Eipä oo ainakaan täällä päin näkyny.. :thinking:
Vai pitääkö mennä yli 10000 viestin, että alkaa etuja tippumaan? :eek:
:laugh:
ostin iPadin
http://gifwall.net/gif/gw-faggot.gif
Kai sieltä joku kortti sitte lyödään kouraan ja lämmintä kättä. Tosa ny joku osote josta hakee 3% kuponkilla jotain.
Liite 11398
Eikös se ollu niin että tänään vietetään jotaki tärkeetä syntymäpäivää ku jokapaikas kinkkuja paistellaan, huomenna sitte paluu arkeen. onnitellaan ny kumminki.
Korkki kiinni, nyt on vasta 23.
Muoks Oikeasti, Charun? Vittu, että valitsit huonon päivän nähdä päivävaloa!:D
Juu, tommonen päivämäärä ainakin joka paikassa mun tiedoissa lukee. :laugh:
Kyllähän se muksuna vähän korpes, kun ei oikeen synttäribileitä voinu järjestää (tai siis kyllähän ne voi, mutta aika monet kaverit oli jo lähteneet joulunviettoon) ja aika monesta suunnasta tuli "yhdistetty" joulu- ja synttärilahja.. :rolleyes:
Jee, en oo ainoo jolla on tänään synttärit!! :)
Onnea vaan sinnekin päin sitten. :D
Ai että mä tykkään peseskellä noita parikymmentätonnisia maseerausrumpuja sisältä.
Vituix mennessä tuollaisesta rosterisuppilosta 30 asteen kulmassa lähtee suht äkäisesti.