Nälkä kasvaa syödessä, kuin myös vapottelussa :D
Printable View
Nälkä kasvaa syödessä, kuin myös vapottelussa :D
Mä olen oikeastaan yllättynyt, että pystyin näinkin kauan vastustamaan kiusausta modin hommaamisen kanssa :D
Mielessä on ollut monta kertaa, mutta aina olen saanut "puhuttua itseni ympäri". Nyt oli sitten hyvä syy, kun on kaksi laitetta, joilla modista olisi paljon hyötyä ;)
No justiinsa testailinkin protank kolmosta ja unohtu nyt kunnolla egolla testiä kun atopään takkuilun takia tuli vaihdettua vw modiin. Tuleehan vamossa ainakin vastuksen näyttö vaikka alkaahan sitä olla jossain egoakuissakin. Näkee että atopää kunnossa ja yhdistelee ook. Ja jaksaa nuo isot akut modeissa vähän kauemmin hönkiä ok tehoa. Ja 15w riittää jo kovasti dualcoil clearoille. Pidemmillä tulituksilla varmasti alkaa olla vähintään tarpeeksi.
Kyllä näillä ego vv akuillakin ihan ok toimii silloin, kun akku on täynnä tai melkein täynnä. Kovin kauaa ei kuitenkaan tarvitse höyrytellä, kun huomaa, että alkaa akusta loppumaan tehot kesken.
Minä oon kyllä omaan ollut todella pettynyt.. Helisevät napit, kuoriutuva lakkaus. Onneksi rahalla saa ja hevosella pääsee. Oma lähtee myyntiin kunhan tulee tuo mun tilaama Smokin Magneto. Jossain vaiheessa tilaukseen jotain high end-mekaanista tai esim. Dani. Tää on niin luokatonta kuraa ettei tosikaan.. Kiroilin aikani tuon pinnoitteen kanssa, kunnes purin laitoksen atomeihin, että saa sen poistettua. Kun sain pinnan pois, niin olinkin tuhonnut tuon 18350-jatkon kierteen huolimattomalla otteella :D No, nyt tulee uusi jatko ja tää laitos on nyt jo yksivärinen. Joutaa kyllä myyntiin. Elektroniikka ihan toimivaa, mutta viimeistelyn taso niin surkeaa että ei tätä kehtaa omistuksessa pitää.
Nyt saapui Vamo ja akut parhaillaan latautumassa.
Positiivista on se, että Aerotank v2 näyttäisi conen kanssa uppoavan aika nätisti tuohon nokalle. On kyllä jäätävän kokoinen laite, kun on 18650 palikka paikallaan :D No, se oli tosin tiedossa ja siksi otinkin myös niitä 18350 akkuja, esim. työpaikalla käytettäväksi. Kotona voi sitten höyrytä vähän isommallakin putkella.
Nyt vaan tuskallista odottelua, että akut latautuu ja sitten testaamaan.
18350 latautui nopeasti ja nyt testailen tuota.
Heti heräsi kysymys. Mulla kun on käytössä dual coil atot, niin tuo resistance mittari kaiketi näyttää vain sen yhden coilin ohmimäärän?
Koko aton eli molempien coilien yhteisen vastuksen.
Onko tosiaan noin?
Tämän pitäisi olla 2ohm dual coil ja tuo näyttää 1.9ohm. Eli oletin näyttävän vain yhden coilin...
edit:
Tämä siis nyt käytössä:
http://www.puff.fi/kanger-aerotank-a...as-p-1256.html
Ja siinä tuo valmiina ollut ato, joka on siis 2ohm dc.
Varalle ostin 1.2 ohmin atoja, mutta niitä en ole vielä käyttänyt.
No siinä 2ohmin dualcoilissa on sisällä kaksi 4 ohmin coilia. Eli oikein näyttää vamo ohmit.
Pieniä heittojahan noissa atoissa aina on eli siksi näyttää 1.9.
Eikös Vamolla kuitenkin se alaraja ole 1,2ohm?
Näin ainakin monilta ulkomaisilta sivuilta olin lukevinani.
edit: voisihan sitä tietysti koittaa vaihtaa nuo 1.2ohmiset vaikka 1.5, paketit kuitenkin iskemättömiä.
edit2: Taitaa olla tosiaan niin, että vanhemmilla oli raja 1.2, nyt 1.5...
Laitoin Puffiin viestiä, jos voisin vaihtaa nuo 1.2 -> 1.8.
Tämä oma vaikuttaa nyt ainakin ensivaikutelmaltaan hyvä laatuiselta. Kierteet vaikuttaisi toimivan just eikä melkein ja napit on jämäkät.
Saa nähdä miten sitten kestää käyttöä. Värinä mulla on tuo kromi, saattaisi ehkä kestää vähän paremmin kuin esim. ne mustat versiot. Ehkä... tai sitten ei, jää nähtäväksi.
mä poistin omasta tummakromista sen hilseilevän lakkauksen (?) ja sain tuosta siistin kromisen. nyt 3-4 pv käytön jälkeen toi kromi on alkanut vaihtaa väriä :D seuraavana lähtee kyllä erittäin halvalla myyntiin, tai pulverimaalaukseen. aika surkuhupaisaa :)
Mulla on mennyt kolmet vamot rikki, jonka jälkeen en ole hankkinut uutta. Tulee halvemmaksi ostaa heti laatukamaa :)