Itse tiputin watteja alemmas koska huulet paloi[emoji38] 30-33w vaihdellen..hyvät tuntumat tulee tuostakin.
Printable View
Itse tiputin watteja alemmas koska huulet paloi[emoji38] 30-33w vaihdellen..hyvät tuntumat tulee tuostakin.
Kokeilin tehdä Miniin oman setupin ja nyt on kolmas tankki menossa ja ei ole vielä vuotanut. Ei edes näy pahaenteistä tippaa ilmareiästä. Höyryää myös hyvin, vaikka laatikossa ei ollut muuta kuin 0.25 mm lankaa, josta tuli 1,5 ohmin vastus ja muutenkin tuli vähän harjoituskappale.
Itse lähtisin ratkaisemaan tuota ongelmaa ihan vain ostamalla tipin joka ei kuumene niin herkästi. Tosin vastaavaa ongelmaa ei itsellä kyllä ole kun en niin hirmuisen lämpöisistä höyryistä ees välitä joten watit pysyy alle 30. Siitäkin huolimatta on mukana tullut tippi vaihtunut muoviseen joka istuu suuhun paremmin eikä kylmene kylmilläkään ilmoilla.
No nyt se stanan tankki vuotaa kahta kauheemmin,täytyy tilata pari uutta tankkia kun ei tota jaksa[emoji37]
No tämä..me ei osata näitä korjata[emoji53] http://images.tapatalk-cdn.com/15/08...0fe1cd2156.jpg
Pesit ilman lasia ?
Koititko kääntää lasia ?
Vaihdoitko tiivisteet ?
Kasasitko kuivana ?
Lasi kannattaa laittaa vähäsen kiertämällä paikoilleen vs painamalla
Setup kuntoon
Voin mää tuonkin lunastaa pois hammondi nokkaa :)
Kaikki muut tein paitsi en kääntänyt lasia ja tuota kiertämis juttua en kokeillut, mutta täytyypä testata nekin.Kiitos vinkeistä[emoji4]
Ite veikkaan setuppia. Vuotaako tehdasatoilla?
Kandee myös tiivisteet ottaa pois ja pestä nekin / vaihtaa (ja kuivata)
Paina lasi melkein paikoilleen ja kierrä loput paikoilleen
Mitä siis tankki tekee ja mitä ei ?
Koita myös kääntää afc pohjassa oleva tiiviste ympäri
rba käytetään..tehdasatoihin en koske.
vg voittosia tosiaan ja tuossa kuva..mitä olen tehnyt väärin
Luurilla katsottuna pumpulia liikaa ilmareijän vieressä -> neste virtaa läpi ilmaholeen -> siitä näpeille
Voin katsoa jos jaksan vääntää tänään uuden coilin niin otan kuvan / kuvia kötöstelystäni
Mitä lankaa käytät ?
Meinaako minis jos siihen jää ilmaa/kosteutta kun kattoo tankkiin mustaa tunkoa vasten (vaaleita kohtia) et on huonosti kiinni?
Luurilla siis katsoin ÄLÄ ammu
Näyttäisi vaan että osa hapsuista on ilmaröörillä jolloin vuotaa helposti (AKA kayfun)
Ny grillitaa ja koitan sen jälkeen saada aikaan jonkun kötöksen omaan RBA plus päähän
Tosiaan eihän tähän ole mitään THE setuppia kun kaikkilla eri vehkeet/tehot/nesteet
Kokeilemalla sen oppii mikä on hyvä itselle
Itse käytän A1 0.45 / 0.5 5 kieppiä tai NI200 0.35 / TI 0.5 5 kiekkaa 2.4-2.5mm halkaisijalla