Aina te kiusaatte sitä :crying:
:laugh:
Printable View
Aina te kiusaatte sitä :crying:
:laugh:
On kyllä niin hämärä toi murtautumistapaus. Niiden olis pakko olla höyryttelijöitä, mutta miks jotkut ottais niin ison riskin harrastuksensa takia vaikka köyhä oliskin että omiin tarpeisiinsa kävisivät pöllimässä, kun myymisestä nyt ei ainakaan mitään oikein tule paitsi ehkä pari akkua/kk tahtiin? Ja sit "tavalliset" murtovarkaat ei ees tajuais että mitä hittoa noi vapokamat on eikä niitä veiskään. Ne etsii rahaa ja "normaalia" elektroniikkaa ja kenties koruja... Härö juttu.
Mulle voi kyllä keikasta irronneita 100w sigelei+ tarjota kympillä parilla ihan vapaasti :laugh:
Mul olis 3 mut en myy kympillä.:thinking:
Eipäs olekkaan jos + mallia:crying:
Näin juuri laskin itse. Jos oletetaan että akun hinta 3.25€ kpl, niin niitä akkuja menis 10 000€ 3077kpl. 45g mukaan laskettuna paino olis siis reilu 140kg. Teoriassa siis mahdollista että olis lähtenyt noin mukaan, mutta ei tuollaisia määriä niitä akkuja varmaan oo aivan joka paikassa suomessa.
No jos miettii akkulaa joka toimittaa pääasiassa muille harrastuksille akkuja. Sielläkin hyllyt tyhjänä tasaseen tahtiin, enkä usko 3k akkuja katoavan niin nopeesti hyllystä=ei ole kannattavaa ostaa sisään niin isoja eriä. Puljun tarjonta on muutenkin vähän niin ja näin..
Kukas tuo Venemies on? olenko jäänyt jostain paitsi?
Juhani Järvinen, Arizona höyryjen omistaja. Kikkaili täällä aikanaan ja aina bannien jälkeen uudella nimimerkillä sisään, viimeisin taisi olla tuo venemies.
Edit: livenä tavattuna ihan lupsakka kaveri, tosin kritiikin sietokyky välillä samaa luokkaa kuin tällä uudella Finnvapours kauppiaalla. :esmoke:
Ilmeisesti en ole jäänyt paitsioon mistään isommasta.:) Vaikka en kyseistä henkilöä tunne. Enkä tiedä, mitä touhunnut.:thinking:
Aaaah se on ollu sellasella nimimerkillä. Ihmettelin aina, että mistä v... se on tullu
Paljosta olette siis jäänyt paitsi [emoji1]
En tiedä mistä johtuu. En ole oikeen Kloonien ystävä. Ei häiritse jos joku haluaa niitä käyttää tai ostella. Pääasia ettei ole mun pöydällä. Lähtee Ässän isoon uuniin sulatukseen äkkiä.:laugh:
Tänne vaa
Kaikki palaa ja sulaa ry kiittää :)
Ainut huonopuoli että jäähdykkeitä ei voi heittää kun 5000kg kerrallaan 30min välein :(
Enkä sano ollenkaan etteikö niissäkin ole toimivia vehkeitä. Ei vaan ole osunut mun kohdalle. Eikä Aidotkaan aina toimi kuten pitäisi. Mutta sen verran arvostan tekijöitä, et ostan mielummin paskan aidon ku toimivan kloonin. On sit omaa tyhmyyttä jos osuu paska kohdalle ja ei osaa reklamoida tekijälle. Ja jos reklamaatiosta ei ole hyötyä, on valmistajassa vika.:whistle:
Itellä käyny klooneja käsissä, eipä niitä oo liiemmin tullu käytettyä, kiertoon päätyneet. Kasari kloonin tilalle tarttoo hommata makustelu ripperi vielä tässä jossain välissä. Eipä totakaan liikaa oo tullu käytettyä:D
Multa lähti Aito kumipuku, mis Alkuperäinen Hattyn tiiviste kiinni. ja niiden kaveriks pistin Aidon Dildon.:rtfm: niisssä Aitoustakuu.:)
En naura oon haudanvakava aina [emoji1]
Olikse ny tällanen?
http://mummila.net/marginaali/files/...en-300x197.jpg
Geneltäkin saa Bonusta jos hakee tuotteita Kumipuku päällä. Ajattelin vaan, ku sellaista olit tilaamassa.;)
Tua onkin hyvä tieto, vaikka ei se taida tuskaa lieventää... Mutta siihenki sie paketis oli apuja!
http://th03.deviantart.net/fs71/200H...42-d35ataq.jpg Ei lievennä tuskaa. Bonus tunti takaa laadun.:laugh:
Mitä täällä tapahtuu!? Kumipukuja kaikkialla! Nää tulee nuoren miehen uniin vielä!
Mä oon kans hiljanen ja ujo.:rolleyes:
Olen olen. Usko nyt vaan painettuun sanaan. Puhelimessakaan ei mene yleensä kauheesti aikaa.:rolleyes:
Kait se nyt välillä hiukan jäätyy. Kauhea huohotus koko ajan. Ja aina menossa johonkin suuntaan.:wheee::wheee::yeah:Mukava sellainen kumipuku.
Maaliskuussa tarvitaan Ämpärillinen Sun tuotoksia.:yeah:sit niitä rupeekin 20 oleen täynnä.
Saakelin päänsärky ei näköjään taitu edes napeilla.
Josko sitä vetäytyis sohvalle levyksi ja rupeis munttaan jotain herkkuja. :unsure: