"Normi päivä", mallia Kummeli vai... :D
Enkä jaksa videota laittaa, kaikki nähnyt sen kuitenkin useasti.
Printable View
TÄLLÄ VIIKOLLA ON HULLARIT !!!!!!!!
http://i5.photobucket.com/albums/y19...2458471jpg.gif
Jaa että hullut päivät?
Mulla taasen oli mukava työpäivä vaikka ulkona oli aika jäätävä tuuli.
Vähän rännien putsausta, puiden karsimista..ovikellostakin olin jo katkomassa johtoja kunnes tajusin, että niissähän on patterit kämpän puolella..miten en tajunnut heti asiaa joka tarkastetaan aina ensin[emoji51] No ei se mitään, onks kellään muulla syysväsymystä? Mulla tuntuu vähän olevan[emoji42]
Tosin töissäkin on ollut todella raskasta nyt...
Tuliks arsikas myrkyt perille ?
Kaikki mahdollista 3 pullon ja 76 aromikkaan palasen väliltä.
Vielä ei ole ollut syysväsymystä, varmasti kiitos Kreetan ja Ranskan aurinkotankkauksen, mutta tiedän että se sieltä tulee vaikka vähän viiveellä... Pimee aika on mulle hirveetä, nyt ostinkin apteekista monivitamiinilisän koska musta tuntuu että niistä on apua. Ja hedelmä/marjasmoothieista. :)
Ja joo HULLUT PÄIVÄT, LIEKEISSÄ OON TEHNY OSTOSLISTAA! Se on hyvä hamstrata kosmetiikkaa aina hulliksilta hirveillä alennuksilla varastoon :wheee:
Jahas pitäisi postilaatikko siirtää. Eipä siinä mitään, ei tuo pitkälle siirry. Postikin on suunnitellut tuon paikan jo valmiiksi ja huomionut mahdolliset kaapelit. Siirto pitää suorittaa varovasti lapiolla kaivaen ja missään nimessä ei saa käyttää rautakankea, ettei kaapelit vaurioidu. Siis mitä! Onko ne kaapelit nyt huomioitu vai ei? Lisäksi ei samasta syystä olisi hyvä käyttää metallista tolppaa tai vastaavaa. No mulla on postilaatikkoon integroitu metallinen putki jonka halkaisija on lähemmäs 20 cm ja sen mä tohon aion lyödä. Pitää huomenna soittaa postille ja kysyä onko ne kaapelit nyt katsottu vai ei. Minä en tosta hommasta mitään vastuuta ota.
No se on kyllä melko todennäköistä. Ehkäpä nuo naapurit tietää paremmin, kun niiiden tonttia tuo on.
Tänään oli kyllä mahdollisuus postin edustajan kanssa ihan face to face jutella asiasta, kun ne vartavasten alueella kiersivät. Aikaikkuna oli neljä tuntia, jolloin olisi vissiin pitänyt olla postilaatikolla päivystämässä. Tajusin meinaan jälkeenpäin että tossahan kävi auto postilaatikolla, mutta luulin sitä mainostenjakajaksi. Samalla intesiteetillä se meinaan liikkui.
Nyt voi vähän relata jo... pe-la yö vajaan 4h yöunilla ja reilu 12h metsää. Eilen 8 metsään ja viiminen oli orressa 20.00🤗
No 10 aikaan nuq, 7 ylös ja 8 metsään. Eilen puhuin 84 puhelua päivän aikana... On tääkin saatana työmaa. Harrastukset joskus raskaita, onneks kohta sauna lämmin👍
Tossa yks päivä luin lehdestä noista postilaatikkojen keskittämisistä. Yksi peruste oli kun postinkantajan työ on niin raskasta???
Onhan se tosi raskasta pysähdellä autolla jokaiselle postilaatikolle erikseen???
Toista oli ennen vanhaan kun talvet mentiin potkukelkalla ja kesät polkupyörällä ja joutui vielä melkein joka talossa juoruamaan ja juomaan kahvit :)
On se jahtipäällikön homma raskasta. Aika epäkiitollista hommaa, tai no riippuu porukasta.
Kysytäämpä ihan mielenkiinnosta seuraako täälä kukaan e-"sportsia"? Itellä välillä tulee katseltua. :)
Ei oo kaikki. Tääl maaseudulla paljonkin yksityisteitä, joiden varrella laatikoita. Jos posti käskee siirtää laatikon, tai tulee maksu, niin tarttee laittaa postille tienkäyttömaksu vaikkapa viimiseltä 50 vuodelta...
Eiköhän postinjakajien työmäärää vähentäis huomattavasti se, että taloyhtiöissä posti jaettaisiin vaikka eteisaulaan laatikoihin
.
Ihmeen helposti kyllä jäi tupakka, en oo ku pari kertaa ihan rehellisesti sanottuna testimielessä polttanu tupakkia, tosin viimetestin aikaan tais olla lumet maassa.. Nuuska on kyllä semmosta jota silloin tällöin tulee käytettyä herkutteluun, kyllä nuuska maistuu ja tuntuu hyvälle! :3
.
Mä en nää tuota nuuskan käyttöä taas repsahduksena, koska suon itselleni luvan käyttää nuuskaa, jos siltä tuntuu.
Tosin viimeksi taisin käyttää nuuskaa 2-3 vk sit ja silloinkin vain pari kiekkoa. :)
.
Sama. Viikonloppu meni ilman nuuskaa, tänään töistä lähtiessä knoxia huuleen. Maistuhan se kyllä hyvälle.
Kotona heitin pois ja eipä ole mieli tehnyt. Yllättävän helposti tuntuu olevan lopetettavissa(varsinkin tämän "korvaushoidon" ansiosta).
Väsy vaan siihen ravaamiseen rajalla ja ressaamaan että kohta ne käy vähiin taas.
Tämä e-savuke meininki tuntuu vaan perkeleen mukaansa tempaavalta harrastukselta.
Heh, 3 päivää ollut setti ja jo nyt miettii että: "miksen voisi tilata tuota ja hei tuohan vois olla hyvä!"
Jäitä hattuun..
Voisi sanoa että 'back in business'. ;)
Pidin pari kolme kuukautta taukoa höyryttelystä, olin siis täysin ilman nikotiiniä ja hyvin meni. Nyt viikko tai pari sitten aloin polttamaan tupakkaa koska stressi ja ahdistus.
Sehän auttoi hyvin, siihen asti kunnes paskan maku alkoi tympiä suussa ja päädyin takaisin höyryn pariin!
Keveni lompakko kun tuli tilattua vähän kaikkea kivaa. Modia, dripperiä, tfv8, kanthalia, nesteitä jne.
Halpaa on ku rahalla selviää [emoji23]
Missä rölli luuraa aka trolli takaa?
Meinasi äsken koirien iltalenkityksellä tulla pasat housuun, sen verran säikähdin. Tien toisella puolella on mettikköä, ja muutaman metrin päässä tiestä supikoira tuijottaa pusikosta. Koirat meinasi mennä lähemmin ihmettelemään otusta, niin alkoi pirulainen "murisemaan". Huonoja metsästyskoiria mulla, kun eivät edes haukkuneet tai muuten ilmoittaneet havainnosta ajoissa.
Lähettiin paikalta, niin hetken päästä supikoira hiippaili tien yli ja paineli läheistä rivitaloa kohti. Enpä ole moista otusta ikinä ennen elävänä nähnyt, äkkiseltään saakutin pelottava ilmestys pimeällä taskulampun valokeilassa. Onko tuo nyt noille normaalia käytöstä, etteivät pahemmin ihmisestä välitä ja hiippailevat pitkin pihoja?
Supikoira pelottava näky?! :lol:
On normaalia käytöstä, meillä maalla hengaili ja hengailee supikoiria usein pihassakin, ne on vähän hölmöjä otuksia ja saattavat kulkea aika läheltäkin ihmistä. Se murisi koirille, ei ne ihmiselle murise. Mäyrä kyllä murisee, siitä on kokemusta ja mäyrää lähietäisyydellä vähän pelkäänkin, ja luulisin että ihan syystäkin. :D Supikoira on muuten niin lyllerö että aikuinen normaalikuntoinen ihminen juoksee sen kiinni. :D Ne on sekasyöjiä ja vetää marjat puskista jos niitä ei verkota. On muuten jumalaton rähinä mikä niistä lähtee kun supikoirat tappelee karviaisen marjoista! :lol: :lol: :lol:
Edit. Supikoiran pennut on ihan älyttömän söpöjä palleroisia! <3 <3 <3
Täälläpäi joku vanhus ruokki supikoiria niin että ne oli helvetin pulleassa kunnossa.
Si alkoi ongelmia tulemaan, oli raivotautisia yksilöitä liikkeellä ja niin fiksuja etteivät menneet ansoihin ollenkaan. (Sellainen häkki missä ruokaa, menee kiinni kun ruokaan koskee.)