Perkele, tais ego-laturi hajota. Ei kestäny ku puoltoista vuotta! Vieläköhän menis takuuseen? :whistle:
Printable View
Perkele, tais ego-laturi hajota. Ei kestäny ku puoltoista vuotta! Vieläköhän menis takuuseen? :whistle:
Laita tänne ni korjaan ilmaiseksi :)
No kelpaako jos lähetän sulle uuden ?
Älä älä, testaan huomenna ite korjata, näyttää 510-liittimen piuha olevan löysällä. Ja eipä tässä egolla muutenkaan höyrytellä kun reissukäytössä vaan...
Avaa ruuvit ja tinaa katkennut johto :)
Avasin jo mutta ku en millään jaksais tähän aikaan ruveta juottamaan, päivänvalossa sitten.
Ai että, c9v:ltä löyty mdc:tä hyllystä. Heti nostalgia mielessä pari askia hätävara vehkeiksi :D
Oishan noita Puffillaki ollu :D Aina välillä mietin että pitäiskö pari tilata testiksi mutta ehkä aika on kullannu muistot.
Mä nyt teen kissan omistaja todennäköisesti taktisen virheen. Pesin Taifuunin ja jätän sen kuivumaan tohon pöydälle.
Meinasitko että saattaa käydä lattian kautta
Näin mä näkisin. Tossa on kivasti vielä pöytä kiinni patterissa niin jos kolisee yöllä niin tiedänpä mistä johtuu...
Uus vanha villitys iskee ;)
Ympyrä sulkeutuu, kohta jassokin höyryttelee silicalla FCE:tä.
Mitäköhän tuolla ulkona mahtaa tapahtua kun näyttäisi ihan kun jossain kauempana välähtelisi salamat? Ukkosesta ei kyllä oo tietoakaan.
Mä näin kanssa hetki sitten sivusilmällä jonkun välähdyksen mutta ajattelin että kai se joku valo vaan heijastu ikkunasta kun ei ukkostakaan ole luvattu. Nyt vilkaisin tutkaa niin onhan siellä jotain salamoita mutta kaukana. Pitää varmaan mennä vielä ennen nukkumaan menoa hetkeks pihalle höyryymään. :) Elosalamat ja kalevantulet on jotain käsittämättömän hienoa. :love: