Nutzilla
Printable View
Hauku vaan junnuksi, Tykkään enempi monster-energia juomasta ja pelaan lähinnä mc,csgo,tf2 ja osu, viimeistä suosittelen kokeilemaan kun on ilmainen ja tarjoa rutkasti haastetta, Siinä pitää klikkailla ympyröitä musiikin mukana.
Ja sit forkka ei anna lisätä kuvaa omalta koneelta, paska.
Mäkin tykkään ajaxilla vedellä pyörivää liikettä musan tahdissa :laugh:
Mutta nyt öitä että jaksaa jotenki aamulla herätä. Palaillaan linjoille kunhan ehditään
Niin se vaan menee sanois eki!
Kamalaa kuinka nää nykynuoret puhuu niin ettei vanha ymmärrä mitään http://i195.photobucket.com/albums/z...nny_smiley.gif
mikä oli maksimi kuvakoko?
Blurry laita kuva imguriin ja linkitä tänne!
Ei ollu imgureitakaan sillon kun minä olin ala-asteella, vuonna -71
Tapatalk kännykkään ja käyttää forkkaa sen kanssa ni onnistuu kuvien lisäys helpolla
Ja nyt sit meen oikeesti nukkumaan.
Nyt homotat tonne sen kuvan Imgur: The most awesome images on the Internet sieltä vihreestä new post ja sit browse, kuva on siellä ja sitten voit laittaa linkin tai vaikka linkittää sen kuvan suoraan tässä sivulla näkyväks kopioimalla sen kuvan osoitteen :D
Tän forkan käyttömukavuus on nii persiistä et vois vaikka tehä näin https://www.youtube.com/watch?v=G9fvJG93Avs
KÖYHÄ JONNE!!!!! REPESIN TÄYSILLÄ :lol:
Nääh mä jaksa ton kuvan kaa tapella. Ois ollu vaan kissistä kuva jtn ei mitää tärkeetä.
Ja miten mä taas päädyin tänne vaikka piti nukkumaan mennä
Täällä höyryää Jalippo Rasberry of Saturday :thumbup: SKAtionia tosin mieleni tekis, pitänee huomenna pierasta sitä jostain :D
Joko nyt onnistuis nukkumaan meno
Pitäs kyl itekki kömpiä kiepille peiton alle ja kuvitella olevansa joku pikkueläin talvipakkasella lämpöisessä pesässään nukkumassa, on muuten takuuvarma keino nukahtaa nopeesti :blushing:
Meniks se höyris unille että voi alkaa länkyttää? Täällä on koneistot rassattu, setupit vaihdettu ja akut ladattu. Tankeissa on nutzillaa, Black pearlia, ry4.ää, tshernoplusionia ja snake oilia, muttei sekaisinsa. Dripperillä uppoo musta grandi.
Voi jukra minunkin tekisi mieli ryynästä tuplana. Meksu, Dripperi ja Pyhä tuplaryynäri! siin se vaan on!