Kaikki sillon odottanu että lähen [emoji23]
Ihan perseestä ku kaikki josain ku ite tekis mieli kirjotella ja sit ilmestytään paikalle ku alan nukkumaan
Printable View
.
Mul pn joku hämärä muistikuva että ois höyrypään kanssa juteltu joku yö ihan asiallisesti mut voi olla kyl harhaaki :lol:
Säännöt on kyl tiukentunu, en määkä ois ennen wanhaan lippua banaanisaarille saanu!
Action = Minä ja kyssi parin saunakaljan jälkeen tullaan liekittämään ja vittuilemaan kenelle tahansa joka sattuu epäonnisesti hereillä olemaan? :lol:
Ettehän te vittuile, puratte vain paineita kun saunaseksi ei onnistunutkaan :sarcasm: Heheh vitsivitsi :lol:
Miten mun juttu on tällästä vaikka oon ihan selvinpäin. Ja nyt jäin jumiin tänne juttelemaan vaikka tarvis nukkua.
Vittu nää lainaus hommelit on ihan persiistä --> opetteleen
En tiiä miks mutta tuli sanasta saunaseksi mieleen kun aikoinaan Suosikin Dear Eki palstalla joku oli kirjoittanut kuinka olivat harrastaneet seksiä poikaystävän kanssa saunassa ja jääneet toisiinsa jumiin niinku koirat. MITÄ? Ja että olivat päässeet irti vasta kun olivat saunakiulusta kaataneet kylmää vettä kriittisille paikoille.
Absinttii? No mutta eiks sun pitäs vetää Las Ketschupin tahtiin Aserejejata ja grillata olkkarissa vihreiden tonttujen kaa vielä seittemältä aamulla siinä tapauksessa :o :lol:
:laugh:
Jopas on aikoihin eletty, macci ehdottelee että vaihtaisin sen SIERRAAN. MITEN SE KEHTAA
Nyt alkaa tulla keskustelusta vanhat hyvät ajat mieleen
Eikö lainauksia voi oikeesti muokata vai enkö vaan osaa?
Vittu ja vedän taas tuplat :D
Nyt joku roti siihen kirjoitteluun, lyhennettä EVO käytettiin ala-asteella.
Liite 28808
PS. eiks ookki nää kissat parasta?
Joku flashback hallusinaatio tässä tosiaan on. Tällasta oli joskus 2014. Su iltana vielä. Sen kunniaksi:
https://www.youtube.com/watch?v=etj6fPjmuaY
8v sitten taisin päästä, Tuo EVO oli kova sana joskus 2. luokalla.
.