Mites ripaska, siinähän susien lähestymiset hoidetaan potkimalla ...tuossa tietysti tuoksu saa sudet kääntymään ennenkuin kantapää yltää leukaan.
Printable View
Mites ripaska, siinähän susien lähestymiset hoidetaan potkimalla ...tuossa tietysti tuoksu saa sudet kääntymään ennenkuin kantapää yltää leukaan.
Eikös ne sudet saa maistaa täyteisiä ?
Sillee heterolla tavalla kuten saarenmaalla [emoji69] [emoji87]
Kyllä hyvällä pinnalla oleve kunnon kesänakki pitää saman kun halpa talvinakki :)
Ei huolta ässä meillä on vaimon autossa ollut jo monta viikkoa talvitassut. Molempi parempi kun liukkaalla voi mennä toisella autolla mutta pitävällä kelilla ei turhaan kuluta nastoja/suomen teitä :sleep:
Kun mennään yli metrin lumeen niin laitetaan hytistä 4x4 päälle [emoji69]
E:vanha kuva ja vakio 33" kummit
http://images.tapatalk-cdn.com/15/11...5ae67f4c74.jpg
Jep samaa olen kuullut
Yleensä vaan piikki pysäyttää paremmin kuin kumi jäällä [emoji123] [emoji69]
Noi möhkö kumit on kyllä jänniä, jäällä tuntuis ettei mitään pitoja mutta lumessa menee minne haluaa. Onkos se kuinka laillista piikittää noita maastokumeja jälkikäteen? Muistelisin että kaverilla oli 32" jälkinastoitetut mitkä toimi tampatuilla teillä hyvin ja meni metsässäkin kun eläin.
Maastureissa laitetaan nelikko päälle jos on liukasta [emoji13]
Talvikummeina käytin näitä
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...oqhyUhVIbl8rXw
Hyvä vakiokummi jäällä ja lumessa
Pitää varmaan muuttaa jonnekkin missä olis 10km omaa hiekkatietä niin sais perusteltua miksi mä tarvin maasturin :D Koira ei riittänyt perusteluksi kuin farmariin asti :laugh:
Halvempi ylläpitää, kyllä :D Mutta kun 12 kesäsestä asti olen haaveillut beeämvee autosta niin enköhän mä tällä nyt ainakin 100tkm ajele ennenkuin harkitsen vaihtoa :P
Just vaihdoin lestadiolaisvagoniin (7 paikkanen Galaxy) talvikiekot alle. Kannattaa muuten ottaa tollanen juur kävelemään oppinut taapero mukaan tallille, aikaa meni tunti/rengas ja vaatteita öljyttiin vissiin 600€ edestä X-(
Pulttipyssy ei muuten olisi hullumpi ostos... Oon suunnitellu tollasta akkukäyttöistä Makitan väännintä, kai silläkin jotain pientä tekisi.
On tuolla tallissa kopukka ja paineilmaa, ärsyttää vaan se letkun veto.