.
Printable View
.
On muuten jännä kun netissä nähnyt näitä feministit islam fobiaa vastaan- juttuja, kyseessähän on melko timanttinen paradoksi, kun ottaa huomioon kulttuurin.
Ranskassa näki oikeesti enemmän neekereitä kun "perinteisiä" ranskalaisia! :blink:
Onhan niitä poikkeuksia, ei kaikki oo persiistä, siks sanoinki että en YLEENSÄ tykkää... Sille en voi mitään että ennakkoasenne on kyl automaagisesti vähintäänkin hyvin varautunu :D
.
Mä en silti ymmärrä, että miks porukkaa, jotka valittaa ruuasta ja majotuksesta ja siitä, että joutuisivat rahan eteen tekemään töitä, kutsutaan pakolaisiks, tai edes turvapaikanhakijoiks. Tuos on ny mediois pyöriny muutaman vuoden kuva siitä tanskalaisesta muijasta, joka anto jossain päin afrikkaa sille pikkupojalle pullosta vettä. Jos sen ikänen ja kuntonen lapsi tulis vastaan, ni väriin kattomatta en epäröis hetkeekään auttaa
.
Viime vuonna käytiin kans messuilla ja kaverin kanssa mietittiin että KFC vois olla hauska paikka käydä syömässä. Mapsista sitten katsottiin lähin paikka ja mentiin metrolla sinne. Oli hieno hetki tajuta että ollaan ainoat valkoiset muutamaan kortteliin kun tultiin tunnelista ulos. Eikä sekään tietenkään riittänyt, siinä oli 20 metrin päässä maahanmuuttajien mielenosoitus, eikä päässy enää takaisin sinne tunneliin. Häivyttiin sitten lähimpään kuppilaan kaljalle seuraamaan tilanteen edistymistä ja kyllähän se mielenosoituskin siitä näytti kasvavan isommaksi koko ajan.
Lopulta tuli poliiseja mellakkakamat päällä siihen ja alkoi painamaa sitä porukkaa sivummalle. Ei edes kuumottanut :lol:
Pariisi, Euroopan ahdistelupääkaupunki! Koskahan sama meno Suomessa...
Moro pitkästä aikaa kaikille :blink:
.
Olinhan mä hetken muka tosi aktiivinen ja saatoinki sullekki vastata mut mitäs sil väliä? Ihan kiva moikkailla välillä täälki :laugh: tää siis höyrypää92:lle
Alkaa muisti vissiin temppuilemaan ku en muista
Ainiin homenna ois taas maanantai ja tarvis aamulla lähteä aikasin töihin. Kai sitä kohta tarvii nukkumaan mennä.
Mikäs höyrypäällä on? Aika asiallinen tyyppi mitä oon seuraillu ja nyt hassuttelee :crying:
Ei välillä ehdi kun kerkee tuplia vedellä
Aina mä tällänen oon ollu
https://www.youtube.com/watch?v=oZCm9o-9Ukc
Ton tuplan kunniaks ja niis eespäi :laugh:
.
Fere liberter homines, id quad volunt, credunt