Se on hakusessa, uudenmallin näyttäis siltä et kuseksii vaan..
Printable View
Se on hakusessa, uudenmallin näyttäis siltä et kuseksii vaan..
Huomenta foorumilaisille[emoji173]
Huomenta. Mä oon jo ekalla kaffe/höyry paussilla.
Jumalaut mikä sumu täällä ja luikasta[emoji51] 3 autoa tullut vastaan ilman valoja!!!!! Ja yksi tuli vielä kolmion takaa stana suoraan eteen[emoji35] vit** ääliöitä taas liikenteessä!!! 2 krt jo ambulanssikin huutanut...mikä lie aamun saldo kolareissa[emoji36]
Huomenet täältäkin. Ei ole sumua ilmassa, eikä liukasta, tosin meinaa pukkaa sumua korvista, kun ei helvatin posti toimi. Ei tullut eilen nikkeliä suht läheltä tilattuna joten piti tilata rulla Oulusta, uskoisin, että se tulee tänään perille.
Huomenna lähetään Vikingillä kohden Tukholmaa ja sunnuntaina takaisin. Risteily on omistettu natiaisille, lähinnä pojalle luvattu laivaseikkailu, joten puuhaa riittää. Ainakin sauna, uinti ja tärkeimpänä alkoholittomat drinkit discossa. :D
Itse odottelen mielenkiinnolla mimmoisena meikäläisen työpaikka palaa telakalta. Muutoksia joka paikkaan mm. lasten leikkipaikka muuttaa 5x suurempiin tiloihin :)
Mä pääsinkin salkkareihin [emoji23] [emoji23]
En huutelisi moista ääneen
Koitinkin naamani peittää hoyryillä mahdollisimman hyvin koko ajan [emoji38]
Eikös noiden salkkarien pitäny loppua jo aikaa sitten? Mopoikäsenä tuli katottua mutta sen jälkeen on lähinnä vituttanut jos jossain on tv ollut kolmosella tiettyyn aikaan :laugh:
Paras tv:stä tuleva sarja on sinkkulaiva :laugh:
En lähtis minäkään salkkareilla keulimaan[emoji38] [emoji38] oikeesti..maailman paskin sarja ikinä[emoji36] [emoji90] [emoji90] [emoji90] [emoji90] [emoji90] [emoji90]
Ei siis pahalla..telkkuun on tietty kiva päästä[emoji51]
Oltiin siis syömään menossa ja joku kuvausporukasta tuli kysymään onko kauhee kiirus. Vastasin että ei oo ja kysyivät sitten et voitaisko työkaverin kanssa jäädä röökille peittämään shellin kyljestä lahnuskylttiä kuvan taustalle parin oton ajaksi. Siinä sitten puhaltelin pilviä aikani ja saatiin vielä suuret kiitokset kaupanpäälle [emoji23] Paska sarjahan se omastakin mielestä o ön mutta pitää pyytää siskoa kattomaan että missä jaksossa se oma esiintyminen tapahtuu niin näkee itsekkin tuoko se tv 10 lisäkiloa [emoji23] [emoji38]
Täytyy muuten sanoa, että nyt alkaa olla talven tuntua.
Näytti ihan kivalta huurteinen maisema.
Sais jo tulla se lumi, alkaa vituttaa tämä vitkutteleva ja märkä syksy :)
Ens viikolle luvattu lunta [emoji106]
On muuten muikee tuoksu kotosalla ku paistoin ison läjän nahkiaisia just [emoji13]
Mmmmmmm [emoji11]
Voin kuvitella, keitetyn kalan ja pesemättömän heltan sekoitus :eek:
Joko Jasperi on päässy sinuiks uuden releen kanssa ?
Joko laitat pakettiin mulle sen ? [emoji69]