.
Printable View
.
Tunnen yhden muijan joka teki 8 lasta 5 eri miehen kanssa ja jokaisen muksunsa jätti isällensä jatkaen matkaa eteenpäin.Tollasilta ämmiltä pitäisi ottaa kohtu pois! Ihan kuten pedofiileiltä ja raiskaajilta pallit pois.
Tunnen myös muutaman kusipää ämmän, jotka ovat vieneet lapset isältään ja manipuloivat sossua ym.että isät ovat juoppoja ja muuta paskaa[emoji51] Muijat osaa olla todella susia näissä asioissa.
Hyi saatana. Mirun viestiin....
Jos oli pienempi kylä oli kyllä 3. ja 4. ja 5. mieskin jo aika tyhmiä. :D
Miehet on persoja pillulle, se on kirjoitettu dna systeemiin:laugh: tosin nykyään jotkut tykkää ryppyreiästäkin, enkä ole poikkeus tästäkään asiasta
Mä oon kasvanut ilman äitiä, se kyllästyi kun olin jotain kolme vuotias, oli se kyllä sitäkin ennen ottanut omaa lomaa mun hoidosta mutta silloin otti vikan kerran. Kävi ehkä kerran vuodessa katsomassa. :mellow:
Että tiiän kyllä että osaa ne naisetkin...
Tiedän 3 tapausta viimisen vuoden ajalta tästä lähiseudulta, että spr:n työntekijä on paksuna ei suomea puhuvalle henkilölle. "Valitettavasti" ne punasen ristin tarjoilua nauttineet on jo jatkanu matkaansa muille maille kaukahille. Saavatpa tulevat äiteet näyttää ei niin vaaleahiuksisille jälkeläisille lähi-idän karttaa, ja kertoa, että hyvällä tuurilla isänne on jossain tällä alueella...
Jo muinaisessa roomassa miehet paneskeli toisiaan joten anaali jutut on vanhoja jo[emoji6]
Ihan perus settiä....
Mistäköhän saatas pakolaisNAISIA?
.
Ei oo homoa panna miestä perseeseen 1. Jos tekee tutkimusta tuntuuko miehen ja naisen perärööri erille 2. henkilö on sulle velkaa ja revit niitä velkoja vaikka sit perse-neitsyyden muodossa.
Legendaarinen homoilta tekee paluuta vähemmän legendaariseen aikaan sunnuntai-illalle?
Mun iskä on onneks maailman paras ja sain elää maatilalla onnellisen lapsuuden, mieluummin elämässä yksi hyvä vanhempi kuin se että huono vanhempi säheltää siinä mukana tuottamassa pettymyksiä. Ja vaikka sanoin vähän kärkevästi aiemmin, niin uskon kyllä että se että lapset on yleensä äidillä ei meinaa sitä että miehet pakoilis enemmän vastuuta, ainahan sitä sanotaan että äidillä on aina etuoikeus lapsiin. Mistähän sekin johtuu...
Mitä että :blink: Oikeesti? Tästähän saa sen kuvan ettei se läppä että suvakkitädit haluaa tänne mamuja että neki sais joskus munaa oliskaan ihan vitsi... :lol:
En kyllä ihmettelis, vaikka olis totta? En ole osallistunut moisen paskan toimintoihin....öööööö......20v:teen tai mitä tahansa...
Tarkoitin noin yleisesti, että ihan sama paneeko muijaa/ miestä persiiseen..ei siis uus juttu[emoji2] Mä en koskis tikullakaan ugandalaiseen mieheen hyi saatana[emoji51] en tykkää neek****
Mä en tykkää tummasta hipiästä myöskään siinä mielessä, enkä yleensä muutenkaan. :thumbdn: Hyh
Se dominoi, kuka työntyy. En nyt muista latinaksi tuota?
Tää vanhin tästä kolmikosta on hauska tapaus. Vähän yli nelikymppinen, naimisissa, ja isäehdokkaita useita. Sen mies tietää, että muija on ollut vokin polkupyöränä ja hyväksyy sen täysin. En viitti nimee paljastaa, ko se äijä on jonkin verran tunnettu kulttuurivaikuttaja näillä main. Ilmeisesti nykyään sit monikulttuurivaikuttaja
Vinokone, uskomatonta[emoji15]
Kertoo minkälaisia tiskirättejä äijistä on tullut, en ymmärrä.
https://www.youtube.com/watch?v=S8pXJWVszNM
Tässä sulle monikultturisuutta ranskalaisittain.
Täällähän ollu säpinää...
Vähä puhki vaihteex.
.
Mulla tulee näitä mamu perheitä välillä ja hitto kun eivät puhu edes englantia niin vähän on hankalaa[emoji20] opettelis edes kielen...erityisen ärsyttävä on yksi venäläinen mies, asunut kuulemma vuosia täällä muttei suostu opettelee suomea[emoji36]