Vika on molemmissa.
Printable View
Vika on molemmissa.
Ehkä mun pitäis mennä nukkumaan välilläbennen ku tulee bannit
Melkein 10h unet putkeen. Kylläpä teki hyvää. :yawn: :) Jäi eiliset jutut välistä, mutta wanhan pakko nukkua välillä kunnolla.
Nykyajan lastenohjelmat... :blink: Onneksi silloin kun minä olin nuori oli vielä kunnon lastenohjelmat
.
Pitäis volvoon vaihdella öljyt. En taida raaskia mennä tonne pihalle ryömimään auton alle. Taidan jättää huomiselle ja töiden jälkeen vaihdella sisätiloissa.
Varasinpa vahingossa junasta paikan leikkiosastovaunusta. Miten noista persehedelmistä voi lähteä noin paljon ääntä? Miksi joku haluaa tuollaisen vapaaehtoisesti? Joku ongelmapiski joka syö eteisen välioven puhki sillä aikaa kun oot poissa kotoo taitaa olla vielä kevyttä kamaa ihmislapseen verrattuna. :D
Ai että, rauhallista sunnuntaita vaan. Tyttö treeneissä, vaimoke töissä ja itse löhöän kotona kissan kanssa ja seurataan pojan peliä koneelta. Empä taida tehdä tänään mitään, paitti huomista varten vois setupit vääntää:D
Kuulepas tuittu..ei kaikki lapset ole helvetin sikiöitä[emoji13] esim voin sanoa, että omat pojat oli pieninä tosi rauhallisia ja aina hyväntuulisia, jostain syystä kenelläkään ei ole ollut edes uhmaa.Kovia olivat puhumaan ja laulamaan muttei ikinä huutaneet.Voin sanoa tunteneeni lapsia keillä oli pienenä hillitön uhma, mun kummityttö räki kaikkien päälle[emoji58] mutta uhma kuuluu tiettyyn ikään.Tunnen myös lapsia ketkä olivat juuri näitä hirveitä huutajia ym. mut yleensä nää asiat tulee kotoa ja jos esim vanhemmat ei huomioi lapsia tarpeeksi.Tää on taas aihe mistä voi puhua loputtomiin.
Kohta 2vrk höyryttelyä takana. Lievät nuuska vieroitukset mutta ei pahat. Oikeastaan ihan hienosti menee. Ja vitut..
Junalla on tullut mentyä itsekin useasti kiitos jasson [emoji173] on tehnyt mieli muutaman kerran sanoa vanhemmille, että voisitteko vahtia muksujanne, mutta olen huomannut, että kun junassa lapsi haluaa jutella äiskän tai isin kanssa niin ei niitä kiinnosta[emoji53]
Pelaa puhelimellas..kato videoo...oo hiljaa...äiti selaa nyt puhelinta ei ehdi.Arvatkaa sen lapsen naaman ilmettä, kun äitiä ei kiinnosta[emoji20] se on surullista....
Ei kaikki ole sellaisia tietenkään, mutta yllättävän paljon näitä näkyy.On tosin lapsiakin jotka ovat suoraan from hell[emoji16] Oon ojennellut niitä ihan joka paikassa, kun ei pinna kestä sellaista vittupää meininkiä.
Persehedelmiä, tätä en ole ennen kuullutkaan:laugh: Hyvä! Kohta se Tuittukin saa omansa;)
Jaa niinku silleen kun mun mielestä pupujen ja mawwwsujen papanat on söpöjä, ja ne on söpöjä matolle pissatessaankin eikä niiden pissa tavallaan ees haise pahalta vaan söpöltä vaikka se oikeestaan vähän pahalta haiseekin... :lol: Sama koskee heppojen pissaa ja kakkaa! :laugh:
Onhan niitä kilttejäkin lapsia, vaikken erityisesti niistäkään tykkää mutta ei ne ärsytäkkään. :D Mun mielestä melkein kamalimpia on huutavat vauvat mitä junassa oli, ja luulis että vanhemmillekkin raskaimpia hoitaa kun niitä ei voi komentaa hiljaseks niinku vähän isommat riehuvat kersat (ainakin periaatteessa :D ) voi. :blink:
Onhan vaikka se koirakin sitä joillekkin, mutta se ei välttämättä ole kovin ihku sen naapurin mielestä jonka tiehaaraan hauva turauttaa 5 litran ripulit. Luulis että se on ihan ymmärrettävää. :blink:
.
Kyllä mää oon jo niin vanha että olisin jo vauvoja alkanu katteleen vaaleanpunaisten lasien läpi jos mussa ois ainesta pullantuoksuiseks ihkumammaks. :D Tuntuu että se vauva(ällö)ihkuiluhaikailu sairastuttaa yleensä naisten mielen siinä 25 vuoden tienoilla ja mä ohitin sen jo turvallisesti!
.
On ihania lapsia ja kamalia lapsia, tuolla kun pyörin kiinteistöjen pihalla niin monien pihojen lapset on tulleet tutuiksi[emoji2] ja kyllä niissä kauhukakaroita riittää[emoji51]
Mieleen on jäänyt 2 vuotias tyttö, joka seisoi isossa kukkaruukussa polviaan myöten mullassa ja ihmettelin , että mitä se touhuaa.Nostin pois ja putsattiin pahimmat mullat vaatteista..juteltiin siinä tovi ja se tyttö oli just sellainen söpö kiharatukkainen, ihan mahottoman suloinen ja olis tehnyt mieli halata sitä[emoji2] Jotkut lapset on vaan niin valloittavia! Välillä pitää nostaa uteliaita poikia hiluxin kyytiin ja saavat ihmetellä ja kysellä työkaluista[emoji4] Mulle nää on mukavia hetkiä ja nautin noitten mukeloitten seurasta.Emmä tiiä miksi tästäkin kerroin, mutta monasti sydäntä lämmittää vilpittömät pikku otukset[emoji173]
Hillary Clintonilla on pidemmät viikset kuin Donald Trumpilla.
Naiset on ihmeellisiä, niihin laitetaan "kipinä" ja sieltä tulee uutta elämää:eek:
Nainen, joka ei synnytä uutta elämää, on yhteiskunnalle arvoton/hyödytön/taakka ja helvetin kaukana kuningattaresta.
Sama tietysti pätee miehiin!
Meni muokkaukset tuiksi, näköjään.
Ihanaa että joku osaa noin ilahduttaa lapsia, mä en ees osais olla vaan tulee jäätyminen että apua, miten tässä ollaan :laugh:
Sillä on varmasti pidempi joku muukin kuin pelle-Trumpilla.
Alkaa ja nousee koko ajan, oon miettiny että ne on varmaan olleet vauvojen perään jo nukkekotileikeistä lähtien mutta järkisyistä lykänneet hankintaa. Niin oon ainakin uskotellut itselleni, muutenhan mulla alkaa kohta vaaran vuodet kun pikkuhiljaa mennään kohti kolmenkympin rajapyykkiä... Mitä jos se tosiaan on kuin syysinfluessa kuten Twisted maalaili. :o Joskus oon kyllä tuijottanut pitkään (nukkuvia tai muuten hiljaa olevia) pieniä vauvoja ja tuntenut kummallista kaihoa, ja vollotin kun jossain tositeeveessä synnytettiin ja sitten se ruttuinen pallero nostettiin sen äidin rinnalle ensimmäisen kerran. :crying:
Onhan se miehenä helppoa päättää jatkaa jaloja geenejään kun ei tarvitse olla raskaana kaikkine liitännäisvaivoineen, synnyttää ja mahdollisesti kärsiä synnytyskomplikaatioista, ja varsinkin siksi että jos huomaakin ettei se elämä lasten kanssa ollutkaan niin mukavaa voi haukkua muijaa kusipääksi ja ottaa eron. Sitten saa olla se kiva vanhempi jonka luona syödään pizzaa ja karkkia joka toinen viikonloppu. :D
Mä voisin synnyttää vaikka kolmoset heti jos musta tulis sit kuningatar. :thinking: Ei vaan taida Suomessa onnistua kun täällä ei oo yhtäkään kuningatarta. :crying:
Huomaa kyllä ettei tuitulla oo mitään hajua kuinka rankkaa tuo raskausaika on miehille.
https://www.youtube.com/watch?v=TYyO0zvOPzM
Se on kyllä ihan totta, ei ihmiset ole maailmasta loppumassa eikä edes suomalaiset, toisekseen just luin uutisen että suomalaisten poikien syrjäytymisprosentti on jo 21%. Joku mättää ja jotain tarttis tehdä. Ja joidenkin ei pitäisi lisääntyä ollenkaan, erilaiset äidit tv-sarjassa oli perhe jolla oli 7 lasta ja ne oli vaan sossunluukulla ja kun ne tarvi uuden pesukoneen niin niillä oli niin hirveet vaatimukset siitäkin ettei kelvannut mikään edullinen tai edes keskihintainen. :blink:
Olisko se siitä ehkä lähteny se oletus että miehet ei ehkä ole yleensä edes halunneet olla "päähuoltajia" vaan nauttia vapaudestaan. En tiiä, ja ehkä yleistän, mutta kyllähän semmoisia isejä on tullut nähtyä enemmän kuin äitejä...