Eikös ktdd:llä ja Tuitulla ole ensin omat häät hoidettavana, vai meinasitteko "kaks yhden hinnalla" diiliä hoitaa? :thinking:
Printable View
No daa, voidaan jakaa papin ja hääjuhlien kustannukset!
Triplahäät kun Trolli ja Muhnu myös! :eek:
Ei liikaa jakamista :teaching:
Noh noh noh :lol: Oottakaapa vaan ku Taajuus iskee itse paikalle ja lukee nämä :laugh:
Taajuus on varmaan kovasti miettimässä miten saisi eron nykyisestä naisestaan :lol:
On se tosiaan harmillista et siihen tää on menny, että tänä päivänä jos joku myy jotain putkea ni lähtökohtaisesti jo itsekin olettaa sen olevan klooni,ja ohittaa sen katsomatta edes koko ilmoitusta.. :(
Eikä mielestäni kenenkään orginaalia myyvän tarvitsisi siitä suurin kirjaimin ilmoittaa että (AITO) toisin kuin kloonien kanssa,mutta siihen tämä kloonien-osto-myyntiperseily on johtanut että sekin on aikalailla pakko mainita,.kele!
ps. Siirretäkööt tämä vitutuksen aihe klooniketjuun,minne se varmaan kuuluis mut tuli nyt kirjoitettua tähän.
On ne nälkäsiä äijiä :thumbsup::cheer:
Itse olen kyllä tästä täysin samaa mieltä. Tuosta kloonin myymisestä, ilman että mainitsee siitä otsikossa, niinkuin säännöt vaatii pitäisi antaa viikon bannit samantien tai varoitus ainakin vähintään. Jaksa paljoakaan enää selailla tuota koko myyntialuetta ja moni tuttu on sanonu samaa.
.
Ei ole ei,mutta näiden tuoteväärennösten täyttäessä osto/myynti/vaihtopalstat myös aitoa tavaraa myyvä,HÄN,joutuu pakon sanelemana ilmoittamaan onko tuote aito vai väärennys. Se on ikävää ja ärsyttävää mutta siihen on myös tämän paskan myötä tultu.. Vaikka senhän pitäisi olla itsestäänselvyys jos ei tuoteväärennöksestä ole mainintaa. Ja todellakin myös imo välitön bannivasara pitäisi heilua jos myy tuoteväärennöksiä ilmoittamatta sitä heti otsikossa. Kerta koko hommaa ei kieltämäänkään lähdetä,niin se on vähintä mitä voi tehdä..
Mä olen harmillisen usein oikeassa kaiken maailman parisuhdekuvioissa. Toisinaan ottaa jopa päähän kun jonkun kaverin "uuden onnen" ensimetreillä jo näen läpi mihin toikin johtaa... Eikä sitä sitten pari kuukautta myöhemmin oikein viitsi heittää sitä iän ikuista "I told you so". Tää on sinänsä hämmentävää, koska itse olen totaalinen kävelevä ihmissuhdekatastrofi. Älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin minä sanon? :D
Eikös me nyt sen verran olla sinunkaupat jo tehty, että saan Addutella? :cool:
Hei nyt. Mä rakastan kaikkia kauniita naisia tasapuolisesti!
..eiku..
Kotona on sellainen laatudaami, ettei ensimmäisenä ole mielessä "miten tosta pääsis eroon" ;)
Eipä noita kiinnostavia aitoja edes hirveesti kaupitella. On tuolla tietysti enigma ja nanos, mutta kiinnostavat sattuu aina siihen väliin, kun tili on jo melkein vedetty sileäksi.
Ei niitä kukaan viitsi enää täällä kaupata,koska väärennökset, ja jää vaan luultavasti paskan maku suuhun.. Itselläkin lojuu pari HE-putkea pestynä ja puunattuna,toisinsanoen käyttämättömänä mut eipä noita viiti laittaa edes hyllyltä myyntiin,kun ei jaksa lueskella paskoja "ota kasa kloonia vaihdossa" tms. ilmoja tai alkaa vääntää polkuhinnoista..
Vaan olipas söpö tyttö kampaamossa!
Onneks tää naamakerroin suojelee hyvin tyttöbakteereilta ja onhan noi tytöt ällöi.