Toisessa ketjussa on jo, oot myöhässä :D
Printable View
Pikku hakkerit mistä saisi suomesta S4 4G+:saan qi lätkän ?
IN'AX mk2 by Athea
Tuommonen hassu genny tuli laitettua.
Mietin tota mun rakettiakkua ja heräs sellanen kysymys, että mitäs jos tuo olis ollut putkessa tossa tilanteessa. Parin millin ventholesta samat paineet, jotka sai tuon sellasenaankin lentelemään metrejä? Olis varmaan Misteri katossa kiinni tällä hetkellä. Dani oliskin sitten varmasti hajonnut siihen paikkaan. Tiettyhän sen olis voinut vieressä olevasta vapottimesta ehkä huomatakin aiemmin.
Tumpin reikäjuustoratkaisu alkaa kummasti kuulostamaan hyvältä idealta.
Oon kyllä aina miettiny samaa, että onko tuon kokoluokan ventholesta käytännössä mitään hyötyä, mitä valtaosassa putkista on tällä hetkellä. Jotenkin tuntuisi että paineen noustessa räjähdysmäisesti ei tuollaisesta millin reiästä kerkeä paine laskea käytännössä ollenkaan.
Itse eniten ihmetellyt niitä modeja missä tuuletus reiät on modin yläpäässä, eli siis siinä mikä on lähimpänä naamaa. Jotenkin oma itsesuojeluvaisto kehottaisi kyseisen sijoittamaan niin kauas kuin mahdollista juurikin tästä kohdasta. Sitä että onko tilastollinen todennäköisyys tusauttaa akku tulittaessa vai lukituksen ollessa päällä ja taskussa/pöydällä en ossoo sannoo mutta kuitenkin.
Sitä kans mietein, et mahtaako se vaikuttaa akun kemian käyttäytymiseen, et jos niitä ajaa noilla matalaohmisilla, ja purku on aina liki maksimissa... jos joku viisas vois valaista
Eikös akussa aina tapahdu muutoksia kun se lämpenee tarpeeksi
Oli se lataus tai purku tapahtuma mitä suurempi sitä enemmän lämpenee
Ihan varuiksi meinasin siirtyä mekaanisissa käyttämään 18500 kokoa 18350 sijasta. Danissa pysyy tosin pienet, koska menee mukavasti yhdellä akulla Mister 510 tankki loppuun, muttei kuitenkaan niin että olis riskiä kuivana käymisestä.
Voikos nämä akut viedä ihan ruokakauppaan kierrätykseen? S-marketissa olin kattovinani, että oli lueteltu mitä akkuja ottavat vastaan. Lähinnä siis samat kuin mitä myyvätkin eli peruspatterit.
Teippiä suojaksi +/- napoihin, ja keräyslaatikkoon. Ei siinä mun mielestä ihmeempiä rajoituksia ole mitä keräykseen saa laittaa. Ei nyt varmaankaan auton akkuja sinne huoli, mutta pienikokoiset akut/paristot niin sinne vaan.
Vihreä pallukka palaa useallakin foorumilaisella, tämä (tai joku muu) ketju kaipaa nyt selkeästi jonkun keskustelunaiheen. :)
Ehdotuksia? Tissit, raivaussahat, helteet, tms. ???
Jos ei kukaan keksi mitään, niin käykää joku herättämässä kttd ja Raaka-Eki, niin eiköhän taas tekstiä tule tännekin...
Eikö nää oo nyt jo niin keskusteltu. Ainakin kertaalleen.
Ottaa varalaitteesta höyryt ja yrittää uudelleen. Suurimmassa osassa laitteita on ne omat kikkansa ja niksinsä, jotka kun oppii, niin se laite toimii, jos se ei toimi niin lähes kaikissa tapauksissa se on user error.
Sullakin ongelmia misterin kanssa, niin se pumpulin oikea määrä tai meshtukin oikea koko merkkaa paljon toimivuuteen.
Ei Mister itselle mikään ihan helpoin laite ollut. Aikansa otti ennen kuin aloin luottamaan siihen, ettei vuoda mutta myös varmasti wickaa. Ja nyt olis sitten sama edessä mesh-setupin kanssa. Kaiffarin kanssa käyty jokunen taistelu joista yksi oli isomman luokan, koska päätti yhdessä vaiheessa lyödä kuivaa kokoajan. Oli se silti loppujen lopuksi vähäongelmaisin evodin rinnalla. Clearoissa ei vaan jaksanut sitä atopäälottoa.