Ja jos ottaa, niin ei näyk...eiku ei mitään.
Printable View
Ja jos ottaa, niin ei näyk...eiku ei mitään.
Pääsin tänään näkemään taas samalle pian lähtevän tukipaketin.. Oon kyl vähän kade :blushing:
Oli huono...
Talvista keliä ollut viimepäivinä...
Jotenkin arvasin, että sä ton kaappasit talteen ennenkuin ehdin muokata.
No, näillä mennään...:facepalm:
E. Onneksi kyseessä höyrychat, jonne viestejä tulee solkenaan. Ehkä tämä jää jo vuoden sisällä unholaan?
Kait se on heitettävä kolmella voltilla kiertäen levyksi.
Ryystän tuon oluen pois ja sanon öitä. :)
Hetken poissa foorumilta ja tekstiä tullut reilu 200 viestiä. Saisko pikaista tiivistelmää.
Kaikki tietenkin jo nukkumas kai sitä iteki vois jo mennä.
Huomentapäivää :cheers: huom. kaljojen tilalle kahvit
Huomenta. Menikin illan off-topic ihan ohi, kun otin nukahtamislääkkeen ja nukkumatti sano että nyt sänkyyn joskus 10 jälkeen. Sillä oli sen veli mukana ja niillä pamput kädessä. Tottelin. Ei oo ees pylly kipee.:thumbup:
Ei se ollu nukkumatti :evil:
Huomenta kultimussukat [emoji173]
Sois 4 viikonloppua selätetty ilman alkoa kevyesti eikä loppua näy :)
Pitääks mun olla sama aika juomatta ku tasamaa on ostamatta?
Mitäs mulle ois tarjota täkyä [emoji33]
Helpompaa olla juomatta ku ostamatta...
Saat puoliksi sulatetun klooniputken ? Mätsää sun kaulakoruun :)
Siinähän roikkuu jo yks ;)
Jumankekka. Heräsin just.:blink:Miten mä olen näin pitkään nukkunut:crazy: Eli huomenta vaan.
Tulipas tuosta esittäytymisketjun herkuttelukeskustelusta mieleen: Linkosuo - Tuote
Nuohan on oikeastaan ainoita suolaisia mitä tulee nykyään ostettua. Kaikki muut osaston ruisnaksut on ripulia, mutta noissa vaan on sitä jotain. Toisaalta noita "minejä" en ole kyseistä lukuunottamatta mistään edes löytänyt. Noita parhaitakin vain lähisiwassa.
Mun mielestä ne ihan perus ruissipsit on huippuja. Voiskin liitelistä ostaa pussin tänään.
Kaikki Linkosuon ruissipsit ovat hyviä, mutta kyllä juurikin nuo sour creamit vievät voiton muista. Varsinkin oluen kanssa maistuvat erityisen hyvälle!
Mä en tahdo löytää mitään järkevää syötävää, mitä tekis mieli. Ei oikeastaan missään kaupassa ole Gluteenittomia ja Laktoosittomia. Prisman pakastealtaalle en lähde kävelemään, kun keskellä kauppaa. Ei juuri vois vähempää olla kiinnostusta, Prisman tyyppisiin kauppoihin. Siwasta saan jotain, ja mautonta Näkkäriä on joka kaupassa :)
Hyvää huomenta päivää :)
Murmelin tilauskakku on vaihtanut omistajaa ja aamukahvin seuraksi rääppijäiset :p:love::yeah:
Vielä jos mehukas kakku, ni parasta herkkua viimeiset palat.:)
Mietimpä kun tasaisin väliajoin tulee komentti "jos makua haluat niin katiska", nykyään tosin vähenevissä määrin ja lähinnä yhdeltä käyttäjältä. Kyllä mä sen allekirjoitan täysin, että meshistä irtoaa enempi makua kuin mistään muusta wickistä, mutta sitä en tiedä onko ykkösprioriteetti höyryissä. Oiskohan jotain tyyliin throat hit >>>>>>> höyryn määrä > maku. TH ihan sen takia ykkösenä, että ilman sitä ei olisi mitään syytä höyrytellä. Vaatii jotain palautetta kurkkuun.
Maku on mulla ykkösenä ja siihen ei ole meshin voittanutta. Throat hittiä saa lisää kun nostaa boksista tehoja. Höyryn määrälle yks paskanhailee, sama mulle vaikka ei tulis höyryä ollenkaan.
Itse asiassa ois paras jos ei tulis höyryä ollenkaan niin vois stealthisti höyrytellä.
[emoji57] Minä vanha jäärä ;)
Huomenna tarvis näköjään taas tarttua kolviin ja vaihtaa M50 boxiin läski-isukki liitin :)
Paljon tinasin, paljon kolvasin, paljon pilasin mottona:D
Toki nesteestäkin kiinni miltä maistuu. Mielellään ittekin Katikaa imee. Pumpulin kanssa vaihtoehtoja Dripperit ja Atot. Myöskin paljon on kiinni millä vetelee.
Omaksi lempivehkeeksi tullut G Tube. yksinkertainen, Toimii ja helppo puhdistaa. Yksinkertaisuutta rakastava ihminen kuten minä. Ei todellakaan voi käyttää vehkeitä mitä saa joka päivä purkaa muttereiksi ja puunata. Atoista Budha, Prinssi ja Mister. Drippereistä Manta ja H Dripper.:) Gennyistä oikeastaan 3 lempparia.
H 16, G Pulse ja Steam Turbine.:)
Lunki kivalla asenteella liikenteessä.:thumbup: Jatkat samalla ni komiaa.:wheee:
Mitäs mitäs :D
Äläs nyt vanha höpönassu viitsi. :)
Rakastin tupakointia vain ja ainoastaan tunteen takia, maku oli joskus mitä parhain, useimmiten mitä paskin.
Siksipä höyry etusijalla jonka jälkeen maku. Se höyryn tunne ja puhaltelu vain voittaa kaiken sen mitä voi hyvästä mausta saada irti.
Tupakointi oli useasti fiilistelyä ja siksipä sitä paloi paljon.
Tarkoitinkin että olet hyvällä tuulella, eikä mörkömielellä.:thumbup:
No ei se häpeä ole olla hidas!
Itseasiassa voipi olla, ettei mesh edes ole se ratkaisevin tekijä tuossa makuhommelissa. 3/4 kieppiä kanthalia meshin ympärillä on ihan yhdentekevä setuppi, mutta heti kun heittää edes snadin microcoilin niin alkaa tapahtumaan. Pumpulilla samat tiukat coilit käräyttää koko setin eli ei voi juurikaan vertailla.
Mä olen tehnyt Pumpulilla käytetyt Coilit nykyään avoimiksi. Oma mielipide, mut paremmat Höyryt.:) Eikä pala pumpulit, ollenkaan niin herkästi.
Pitääpi testata
Täällä sama homma.
Liite 20355