Samoin voitas kysyä, mistä 80v ihmisen ihmisarvo koostuu? eikö ne ois viisainta vaan tuhota?
Siis näin kärjistetysti.
Printable View
Mikä viikonloppu tää on ku kukaan ei oo vissiin saanu vielä varotusta
Varmaan just näin, komeitahan noi pääsääntöisesti on ja käsityö maksaa. Täällä köyhä kateellinen kitisee, joten ei kannata noteerata mun takarivistä huuteluita. :)
Kärjistetysti kovin erikoinen vertaus, jätän kommentoimatta enempää. Jatketaan muuten höpinöitä.
Kyllähän vakavasti ajatellen noi varmaan on aika arvokkaita valmistaakkin, koska ei missään halpiksissa näe samanlaisia kuvioita tai shimmereitä tai muotoilua. Kyllä nää halpisvalmistajat olis sen jo tehneet jos se olis mahdollista tehdä halvalla koska tommosten perään ihmiset huokailee, mutta jostain syystä ei ne ei oo pystyny...
Täytyy tähän kommentoida et ite maksan mun puupalikoista mieluusti tekijälle, joka duunikseen niitä tekee, antaa takuun, hoitaa huollot yms.
Hintahan muodostuu monesta asiasta, ainakin kun elääkseen tekee.
Esimerkkinä materiaali, työtilojen vuokra ja työvälineet.
Uskoisin että omalle ajalle ei o älytöntä hintaa laitettu edes...
Keskustelun taso on -merkkinen.
Mikä vika keskustelun tasossa on?
Jos keskustelun taso ei miellytä voitte ehdottaa uutta aihetta tai palata myöhemmun uudelleen
Kuuntelemme kaikkien toiveet ja toteutamme ne jos toteutamme
Takuuta enme anna
Taso täällä vaihtelee ja kaikkia ei voi tyydyttää. Mutta rumaksi tai miinukseksi taso ei vielä ole mielestäni muuttunut.
Koskaan ei voi olla kaikkien mieleen
Mutta aina voi kertoa jos ei mielytä itseä ja ehdottaa uutta aihetta
Eli uutta aihetta kehiin?
Odotellessa juon lisää giniä
Kaikki on sammunut?
Missä muuten vamomies on ku ei oo näkyny hetkiin? Banneilla?
Ei oo banneilla, luultavasti vaan kärsii perjantaista krapulaa, tulikin mieleen etten oo nyt ryypänny pitkään aikaan kunnolla, ja viimesestäkin baarikerrasta on varmaan lähemmäs vuosi jo. Itse asiassa tiistaina tulee vuosi et olin viimeksi baarissa kupilla.
Ajax ryyppää kans vaan joku viikonloppu oikeen kunnolla
Tulikin mieleen, et eräs kerta lensin baarista ulos ilman kunnollista syytä (omasta mielestä siis) Niin mä olin vitukssessa heittäny paidan vittuun ja lähteny käveleen vaan, noh päädyin sit stora enson pihaan, jossa huomasin vartijan ja sain sen avulla soitettua kaverin hakemaan mua.. ai niin samalla reissulla oli mennyt kännykkä ja maksukortit hukkaan, ne löyty sit pari pv päästä jostain työmaalta..
Sulla tuli muuten kaks viestiä putkeen eli oo varovainen
Jaahas, sänky alkoi kutsumaan..
Hyvä yötä jengille ;)