Löyty sivuilta myös tommonen vaatimaton 4ke hintalapulla oleva modi :D
Printable View
MUN
MULLE
MULLE NYT
YKSISARVISIA JA TÄHTISUMUA <3__<3
http://viciousantonline.com/wp-conte...016/10/051.jpg
Hitto ei toi mun rakastumisen kohteen kuva taida näkyä... Vicious Ant | Primo 051
Yx akkunen 75w modi, ja joku viittii 350 taalaa maksaa? Eihä sillä pysty ees mitää atoo ajaan, ja niin pieni, ettei kehtaa kylillä näytellä
Modi on parhaimmillaan kuin koru :love:
Kallein modi mitä olen netissä nähnyt maksoi 5000$??
Meteoriitista tehty putki?? Mut jos olis varaa, niin mikä ettei :D
Mun mielestä modikin on asuste. Saahan sitä vaikka korut ostettua halvalla Glitteristä, mutta ei ne ole sama asia kuin ne mitä on Timanttisilla lasivitriineissä, H&M:ltä saa veskan jossa voi tavaroita kuljettaa mutta ei sekään ole sama asia kuin Stockkan merkkilaukkuosaston laukut ja kyllä sitä varmaan Ladallakin perille pääsee jne.
Mä oon entinen pilvien metsästäjä, nykyään oon 40 watin nössö. :rolleyes:
Hintalappu 887 000 dollaria. Eikös tämän aikanaan teetättänyt joku venäläinen miljardööri morsmaikulleen?
Liite 28800
Modi on jotain jonka avulla pysytään erossa tupakasta. Korusta pitää heti välittyä naapurin Pirkolle, että tolla on rikkaampi mies kuin mulla. Puupalikasta se tuskin aukeaa.
Mulla vaihtelee nykysin watit 20 ja ~300 välillä riippuen millanen fiilis on
Kyllä paras teho tulee suoraan akkujännitteestä ja vastuksesta!
Joskus sitä vieläkin innostuu puhaltelemaan pilviä, mutta mulla on nikotiinin sieto jo niin alhainen että pitäisi vedellä varmaan niksattomalla nesteellä. 70W 2mg mehu nousee päähän ja tulee paha olo pilvihurjastelun jälkeen :crying: Koskahan tässä näin on päässyt käymään. Selkeesti höyry vieroittaa ihan itse itsestään ajalle, tai siis nikotiinista.
Taitaa olla 70w maks ollut oma kokemus. Nyt pysytään siinä 15-30w riippuen langasta.