Hommaa Nebox (Finnvapella on ainakin hyllyssä). Muita atoja siihen ei tietenkään saa kiinni, mutta ei ole pahan hintainen paketti.
Printable View
Mä en njetpoksia hommaa ennen kuin saa lasiset sisukset. Ei kestä käytössä mun myrkyillä :(
Huomenta[emoji173] [emoji173] [emoji8] [emoji8] täällä sataa aika lailla,mutta eipä haitanne[emoji3] muakin kutkuttaa tuo Nebox mutta mutta...jasso sen jo sanoi [emoji53]
Tosin siinähän voi käyttää lempeämpiä nesteitä,odottelen käyttäjien kokemuksia[emoji5]
Kyllähän tuon väitettiin Pluidia kestävän, eri asia sitten mitä siitä tankista, ehkä, moisilla myrkyillä alkaa liueta.
Tosin tankki kuin tankki, mihin on Pluidia ujutettu on ikuisesti menetetty.
Lähinnä tuossa Neboksissa tuo ilmansäätö arveluttaa, tarvisi melkein kokeilla.
Huomenia kaikille. Onkos täällä vielä jotain siansyöjiä :D
No aamu alkoi ihan kivasti...
Varmaan puhdas yhteensattuma, että Raaka-Ekiä ei ole näkynyt...?
Ja jatkuu vielä paremmin koko päivä mitä pitemmälle etenee :D Minulla ei täällä ole oikeastaan muuta sanottavaa kenellekään kuin sinulle kiitokset Flash-e-Vapor vinkistä. Kiitos! Nyt vähän nötköttiä aamupalaksi, sikaa saatana! :D
Kaikkia sitä näkeekin, eikä tarvi näköjään edes niin kovin vanhaksi elää.
Missähän kohtaa menee se typeryyden raja ettei ihminen osaa enää hengittää? Siinäpä mietteitä aamuun.
Ei oo pluidista kokemusta, mutta eikös se jonkinsortin sitrus ole? Kyllä polykarbonaatinkin pitäisi kestää sitruunahappoa, joten sitrusnesteiden tuhoava elementti ei ilmeisimmin ole sitruunahappo.
Onko tosta tankin kestävyydestä ollut enemmänkin juttua maailmalla?
Vanhassa puhelimessa tapatalkin aiempi versio. Ompa nannaa.. Miksi ne meni hyvän muuttamaan ei tajua.
Täällähän on aamu tapahtunu pirteissä merkeissä O.O
Täälläki vois porukka vähä ottaa iisisti, vaikka vituttais ja stressais kuin paljon. Täälä on se Ärsyttää!!! Mua vituttaa!-ketjuki jonne voi mennä purkaa mieltä
Jottei mentäs ihan offtopiciksi nii kyl mun mielest tää tapan softa on iha jees, vaikka päivitetty versio onki
Jepulis, kyllä mä totakin kattelin vähän sillä silmällä, mutta toi tankkihomma hiukan minuakin askarruttaa. Eikä tosiaan ole hinnalla pilattu.
Heitin Stadin kivijalkaan atraimen, katotaan tarttuuko siihen mitään asiallista pakettia tai itseasiassa heitin valmiin paketti ehdotuksen hintoineen.
Katellaan hetki pystyvätkö taipumaan vai saavatko aamujumppailla atrain pakarassa.
Lamb Of Godin vokalisti pahoinpideltiin viiden hengen porukan voimin Dublinissa Irlannissa
Perkele oli teini porukka vieny lamb of godin vokalistilta sähköröökin.
Ekin trollauksessa on sentään pää ja häntä :D