En tiedä mitä siinä on, mutta maistuu ihan Red Bullilta.
Printable View
En tiedä mitä siinä on, mutta maistuu ihan Red Bullilta.
^ Kiilaan törkeästi vaikka ei kysytty ... max 5 %, kolmellakin tosin saa mielenkiintoisen hmmm "viipyilevän" jälkimaun :)
Pistin molempia tilaukseen, kiitoksia vastauksista
Onko kellään kokemusta FlavourArtin Jaggerbombista? Kahden viikon kypsyttelyn jälkeen vieläki maistu lähinnä vanhan mummon hajuvedelle. Maku oli sama myös viikon jälkeen. Onko tää jotai maanantai versiota kenties? Kuus prossaa tiivistettä 70:30 vg/pg
Mikäs piru on kun nämä vähänkään kermaiset 80vg/20pg (3mg nikotiini) nesteet saa kurkun tuntumaan älyttömän tahmealta ja alkavat yskittämään höyrytellessä ja alkaa hirveästi limaa kertymään kurkkuun? Kun taas 70vg/30pg nesteet, joissa ei oo siis tätä "kermaisuutta" eivät yskitä tai aiheuta mitään.
Ossaako joku sanoa?
Paljonko defun ryynäselle olisi hyvä sekoittelu rosentti? 23,5% tuntuu aika suurelta.
En löytänyt aihetta, vaikka joskus olen siihen törmännytkin.
mikä noissa pink spotin valmisnesteissä on kun ei saa enää oikeen mistään, saan swaggerini sekottaa ite
toinen vermillion river tai freedom usa
Kertokaas joitain hyviä reseptejä TPA:n tiivisteillä?
Kokemuksia Lubrisolven VG nesteestä? Onko ok? En löytänyt hakusanoilla ketjua taikka tietoa? Kysyn siksi kun mulla tuo suun kuivuminen on edelleen vaan ongelma vaikka käytän tuota VG nestettä sekoituksiin, eikä PG nestettä mulla ole muuta kuin tiivareissa. Niksa VG on Mixn Matchin tavaraa.
Nopea kysymys niksan (100mg/ml) lisäämisestä 0mg-valmisnesteeseen ja tarvitseeko tätä kypsyttää nikotiinin lisäämisen jälkeen vai voinko mennä suoraan asiaan ravistelun jälkeen?
Tilasin kokeeksi Daily Dropsin Early Bird-nestettä ja vaikuttaa nopean testin jälkeen varsin hyvältä nesteeltä, mutta kun kotimaasta tilasin, niin niksat on 0% ja tein tuosta n. 6-7mg:n vahvuista. Maistuu hyvältä ilman niksaakin, mutta addikti haluaa vielä vähän vitamiiniakin mukaan :D
Nyt kyllä tulee nii alottelijaluokan kysymys mutta onko pg nesteissä kurkkutuntuman suhteen eroja. Esimerkiksi nyt käytössä lubsolven pg neste jossa tuntuu tutuissa ja turvallisissa nesteissä mitä pitkää jo vetäny nii pirun kova TH vaikka samat niksat. Ennen käytössä oli muistaaksee tätä pharma gradea mitä saa esim vaperesepteiltä.
Varsinaiseen kysymykseesi PG-nesteiden TH:n mahdollisista eroista en osaa vastata, mutta voisiko olla niin, että kroppasi on alkanut hylkimään aikaisempaa nikotiinimäärää? Itse olen nyt huomannut, että vuodenvaihteen jälkeen vapotusta aloittaessani ostamani nesteet ovat aivan liian vahvoja (12mg-18mg) ja näitä samoja nesteitä voi kuitenkin höyrytellä mainiosti alemmilla pitoisuuksilla (n. 4mg-6mg, riippuen onko DIY- vai valmisneste).
Sinänsä vähän lämmittää mieltä, kun ostin useammalla huntilla valmisnesteitä isommilla pitoisuuksilla ja nyt näitä sitten uhkaa viemäröinti :( Tosin voisin yrittää höyryttää pois joko AIO:lla tai Cubiksella, niin voisi saada nämäkin käytettyä. Toisaalta tässä on sitten se hyvä puoli, että jemmaan ostetut niksapohjat kestävät sitä kauemmin mitä vähemmän niitä tarvitsee käyttää :D
Parin kuukauden vapottelun jälkeen osaan vain sanoa että mulla kurkkutuntumat ja maut heittelee aika rajusti jostain syystä. Mulla kuitenkin viidessä tankissa eri nesteet ja yleensä jokin niistä sopii aina edes kohtalaisen hyvin. Kurkun kutinaa mulla kyllä tahtoo olla nesteistä riippumatta... Vaihtelee mulla ainakin aika rajusti että mikä minäkin päivänä taikka viikkona sopii ja mitä sietää...
Ootteko käyttäny makunesteitä paraste ennen päiväyksen jälkeen? nimim. just huomasin että laatikollinen makuja menny vanhaks .11.2015...
Mulla on 2010 ostettuja FA-tiivareita eikä niissä edelleenkään ole mitään vikaa havaittavissa millään aistilla. Tietenkin jos 100% varman päälle haluaa mennä niin vanhentuneet roskiin...
Eikö nuo makunesteiden päiväykset ole laitettua siten kun pgeen solut kuolee vuoden jälkeen sillä perusteella ja se ei vaarallista pitäisi olla. Ainakin itellä olisi sellainen käsitys.
Ois tarkotus nyt kokeilla ryynäsiä kun ei pahemmin niitä oo tullu vedettyä. Eli ryynärit lyökääs pöydälle teidän mielestä ne parhaat (hands down), nii pistän tilaukseen ja katon osuuko mikään omaan suuhun. Ainakin pitää TPA Ry4 doublee kokeilla kun porukka sitä kehunu mutta onko muita kenties jopa parempia?
Tuosta vielä nuo kaksi: http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nes...-defuncta.html
Spessua saa vapetalolta tuon toisen joudut kokkaamaan ihan ite. Toki samoilla aineilla saa kasaan.
Hakusessa olisi hyvä kahvi- ja absinttitiiviste. VapeResepteiltä Supervapen Arabica Supreme kahviksi ja TPA Absinthe absintiksi osui silmään. TPA:n tiivareista on hyviä kokemuksia itsellä, mutta SuperVapesta ei mitään hajua, ilmeisesti tuo on aika lähellä mustaa kahvia? Molinberryn Fresh Coffee oli erittäin iso pettymys kahvisarakkeella.
Decadentin Cafe Brasiliano hyvä kahvi.
Decadenttia ei oo tullutkaan kokeiltua, ilmeisesti heidän omilta sivuiltaan tilaus kannattaa, ainakin jos enemmän ostaa tiivisteitä?
Protolow menthol! Ei piru miten hyvää. Tulee mielee ne lidlin candymexin eucalyptus karkit. Kahrilta taas onnistunut neste :thumbsup:
Onko tuo mehupoikien arctic menthol tiiviste tehty noista niidenkin myymistä kiteistä vai?
Alkaa maistumaan päivä päivältä paskemmalta koko sotku ja jotain muuta tarttis vissiin kokeilla.
Kidepurkki olis odottamassa tuossa,mutta en vielä viitsiny kokkailla jos siitä samaa paskaa tulee
Millä reseptillä pääsis mahdollisimman liki vihreetä marlboroa?
Aika hakuammuntaa Tämä Makujen haku ku tuntuu että kaikki mitä tuonne tötteröön kaataa maistuu pahalta...tai ainaki eriltä mitä pitäis
Piti sitten lähteä kokeileen avoimin mielin uusia makuja vaikka luulin että nuo eri sekotukset ei ole mun juttu...
Muutama yö tiukkaa lukemista mitä kannattaa kokeilla ja putelitilaus sisään,tänään pate kantoi putelit laatikkoon ja pikakypsytyksellä capellan Harvest Berryt tankkiin ja yllätys oli iloinen...sehän oli sairaan hyvää!
Jalipon nallekarkit,ryynäset ym."varmat"saa kypsyä rauhassa...kyllä Tämä vielä iloksi muuttuu.Annetaan mentholien olla hetken tauolla..
Suosittelen myös Mountbakervaporin Thug juicea. 15%- 17.5% on sopivahko sekoitussuhde.
Olen myös viritellyt tätä meloonimentholmarja kompoa itse topvapen florahh? wild- ja cantalope melooneilla. Tullut mukavan karkkisia raikkaita melooninesteitä.
Toinen saman valmistajan: Solar flare, sitrushedelmämix kevyellä menthoolilla. Raikas eikä älytöntä kurkkutuntumaa. Uppoa kesät talvet
Olikos tämä cap hb paljon parempi meshillä, vai muistelenko väärin?
Kerran pumpulilla kokeiltu ja ei vakuuttanut, onneksi ei tullut kuin reilu 200ml tilattua puffilta joskus...Noh jos squapeen kokeilis meshiä ja mahdollisesti ostaisi vielä jonkun gennyn :)
Se on meshillä maailman toiseksi paras neste, heti Jalippo Bearsin jälkeen. Pumpulilla molemmat sama kun pultsarin persettä nuolis.