Suomen kesä, 4kuukautta vähän heikompia hiihtokelejä.
Printable View
Kun olis aina pakkanen. Grillikatoksessa hyttysiä ny. Taiga punkit vaanii borrealoosi vaaraa ja syksymmällä opn mettät täynnä hirvikärpäsiä. Sellainen tuuleton miinus 5 vois olla valkoihoisella passeli keli läpi vuoden.
Iltaa arvon höyryttelijät. Mitä teidän iltaan?
Mitä, ihan hyvät kelit. Lämmintäkin jo ihan riittävästi. Mukavan vihreetä ja ei tarvi hikoilla.
Turkissa ei muuten ollut hyttysiä eikä juuri muitakaan pörriäisiä. Yhtään ampiaistakaan ei näkynyt. ;)
Pitkä työpäivä täälläkin. Palkkio odottaa: Boosted pottu just korkattu.
Huomenna työpäivä, mutta kun vasta puoleenpäivään, voi leikkiä että olis oikea viikonloppuvapaa ja saa nukkua pitkään sentään.
jassolle löyty Pluidin resepti:
TPA Absinthe 10%
TPA Anise Oil 5%
FW Orange 3%
Joo, niin siinä sitten kävi, että retkahdin tupakkaan takaisin muutama kuukausi sitten, kun meni hermot Evodin kanssa kikkailuun. Hermot pureutuivat siis siihen iänikuiseen vuotamiseen ja en sitten tiedä johtuiko ihon kutiaminen/kuivuminen joko talvesta (joka on mulle tyypillistä, vaikkakin oli leuto talvi ja pakkasilla yleensä iho on herkillä) vaiko noista nesteistä.
Mutta niin. Yrittäisin aloittaa taas tupakoimattomuutta ja siirtyä höyryttelyn pariin, koska tupakan hinta nousee taas ja muutenkin jos saisi taas kiinni tästä terveellisemmästä elämäntavasta. Nyt kun alkanut taas motivaatio pilkottamaan jossain taivaanrannassa. Kevät kun oli aika rankkaa aikaa henkisesti ja olin aika helvetin ahdistunut.
Pitäisi vaan löytää joku sellainen "helppo hoitoinen" (mikäli sellaisia on, kaikkiahan joutuu putsailemaan tuon tuosta, mutta aina kun lopetin höyryttelyt, niin johan oli tankin ja dripin välissä litkua) ja tehokas höyryvekotin. Edullisuus on aina plussaa :'D
Viimeks se ainakin onnistui suht kivuttomasti. Nyt pitäisi saada se sama into takaisin. Ei tosin innosta, kun kattelee noita romuja tuossa. :'D Ja sitten kun edelleen olen niin uuvatti noiden ohmien sun muiden kikkailujen kanssa.
Itellä on istick 50w ja sensen herakles. Helppoa kun ei tarvi miettiä sähköoppia. Napista vaan säätää hönkää lisää tai vähemmän
Saiccu pitkästä aikaa! :) Kiva kun olet palailemassa höyryn pariin. Mihin hintahaarukkaan sopivia laitteita etsit ja onko muita toiveita mallin (saako olla vaikka boksi), koon, värin tms. suhteen?
Periaatteessa saa olla hintavakin, kunhan toimii tällaiselle megapössyttäjällä (menee siis maksiaskillinen sinistä päivässä). Saa olla boksikin ja koko sellanen käteen sopiva :D
Pinkkihän on aina jees värinä :D
Tutkailin jo Finnvapen sivuilta tuota iStickiä (en tiedä mitä noilla wateilla tuossa on eroa?) ja Aspiren nautilusta.
.
Iltoja kaikille, mikä meininki [emoji11]
Tuo Ego ONE XL näyttää suht simppeliltä mun käyttööni ja hintakin on tosi jees! :)
Mä oon aina ollut aika huono näissä kemistijutuissa ja mun itseluottamukseni noiden seosten tekemiseen on aivan pakkasen puolella, koska pelkään kössiväni ja tekeväni jotain väärin :'D
Meininki on sellanen että olutta menee kurkusta alas ja nesteitä höyryää kovaa vauhtia
Vai niin, mä olen vesilinjalla mut nuoriso ilakoi tossa sohvalla muutaman oluen kanssa ja kattoo leffaa [emoji3]
Kaljaa menee nätisti, höyryä irtoo sharkki+murkku kombosta ja potkupallo alkaa piakkoin!
Terve taas Saiccu! Nautilus ei ole itelläni ikinä vuotanut, mutta ruikkii suuhun joskus. Tuntuu liittyvän atopään elinkaaren loppuun. Istick plus Nautilus luulisi olevan aika helppo setti.
On niitä valmisnesteitäkin vg-voittoisina tarjolla, jos ei jaksa kokkailla. Mutta eihän sitä tiedä, mihin aineeseen se iho reagoi, ja liittyykö se höyryttelyyn.
Twisted, miksi pg kuivattaa? Olen tätä ennenkin kysellyt mutta vastausta en ole huomannut. En minä ole mitään kuivatusta huomannut. Toki määrätkin aika paljon pienemmät kuin joillain...
Pinkki iStick on kyllä kivan näköinen, mutta niissä on ollut aika paljon ongelmia pätkimisen kanssa, eli boksi pimenee eikä herää ennen kuin on hetken laturin päässä. Ikävää jos on liikkeellä ja niin käy.
Jos megapössyttäjä tahdot olla niin tässä varmaan helpoin aloituspaketti :) Kanger SUBOX Mini | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
Akut ja laturi pitää tilata erikseen, ne kannattaa tilata Puffilta Akku EFest IMR 18650 3,7V 3100mAh 20A purkuvirta Li-Mn Purple
Akkulaturi Nitecore D2 monitoimilaturi 2 akulle Li-Ion/IMR/Ni-Mh/Ni-Cd
Nesteet kannattaa ehdottomasti sekoitella itse, tulee halvemmaksi ja makukin lähes poikkeuksetta parempi. ;) Neuvon kyllä vaikka niin kädestä pitäen kun netin kautta vaan voi jos apua tarvitset.
Totta kai YLE näyttää UCL:ää, vielä onneksi ensi kaudellakin :love:
Mä olen myös Kangeria kytännyt, kun tuntuu et Nautiluksesta ei saa kunnon höyryjä tai siis tuntuu et tarvis tuhdimmat imut tai jotn emmä osaa selittää[emoji38]
Tuo huomio perustuu varmaan etupäässä siihen mitä monet käyttäjät ovat vaikkapa täällä raportoineet. Monelle PG aiheuttaa vaikka ja mitä oireita mutta oireet ovat hävinneet yleensä kokonaan VG painotteiseen nesteeseen siirtymisen jälkeen.
Joku varmaan osaa paremmankin selityksen antaa.