Toivottavasti et. Tarttee muuten lyyä pitkäkatto tulille ja pöräyttää ryöstöretkelle. 😃
Printable View
Vaikka niitä jalippoja pullotaisi kuutiollisen jokaista, ei ne kauaa vanhene. Kaikki mitä nimittäin Paavolta jää saamatta, tulee tänne :D Varsinkin bearsit :evil:
Millos ne Jalippot ilmestyy? Ainakaan vielä ei näy.
Laiska olin ja en jaksanut lukea edelliseltä sivulta vastausta :D
Liian pitkä aika odottaa :D
Suuret kiitokset Vapetalolle kaupoista. Jänniä hetkiä elettiin muutama viikko, mutta lopuksi kaikki hyvin ja ainakin minä olen enemmän kuin tyytyväinen.
Kai tänään tulee joku pieni alennuskoodi? :laugh: lähtee isoa tilausta :cool:
Miten olisi Jalippojen rajoitus, yksi pullo per maku, ainakin alkuvaiheessa? Ettei kukaan nimeltä mainitsematon pirtelösetä vie kaikkia heti hyllystä :lol:
Nääh, kaverin kanssa otetaa kimppaan ni ei ois kiva.
Mikäs sun massaspektrometrin näytteen minimitilavuus oli? :p
edit. tilattu
Ollaan kyllä varmasti odotettu tätä hetkeä yhtä paljon kuin tekin ja ylpeänä ilmoitetaan, että Jalippo's Secret tiivarit nyt saatavilla!
Olinko eka?
Tilattu JB't :). Toivottavasti varaston pojilla ei mene koko yötä pakatessa. :p
Bearsia ja Berryä tilattu, keskiviikkona tai torstaina pääsee kokkailemaan :wheee:
Ja kaikkia kolmea lähti tulemaan, bears, milk ja vanilla cream, mukaan tarttui kyllä kiitettävästi muutakin :D
Tilattu kanssa muutama purnukka. Katotaanpas jos nyt jo tulis vahvistuksia s-postiin (aiemmin ei ole mistään tullut paitsi rekisteröitymisestä).
Jalippot lähti tilaukseen, kaikki neljä :wheee: