Juu eipä sitä tulppaa tarvi ku kotona vaan höyryttelee ja laite on aina pystyssä :)
Printable View
Juu eipä sitä tulppaa tarvi ku kotona vaan höyryttelee ja laite on aina pystyssä :)
Minkä kokoista vaijeria suosittelette rsst?
2mm, 7x7
^ Mä tykkään nopeammasta lämpiämisestä, joten 1,5mm.
Tulppa paikoillaan jos yliwikkaa ja jos ei wikkaa niin sitten pois. RSST:n täyttöaukon reikä on niin iso, että eipä ole ollut tarvetta käyttää vaijeria tämän kanssa. 400# mesh toimii loistavasti ilman tulppaa ja nestettä nousee välillä liikaakin dekille.
Tänään sain kyseisen laitokswn käsiini, on se kyl helppo setupoitava, 5 minuutin homma, 0.6 ohm vastus kiinni ja tulittaa täysillä :)
Mulla vuotaa neste pisaroita tankin välistä, onkohan tuo muovi rikki tai jotain?
Tankin ja dekin välistä vai ihan keskeltä tankkia? Ensin mainitussa tarkista että on tiukasti kiinni.
Jep, mulla käy joskus samoin. Ei muuta kun kiristämään.
Minkäs moisia ilmareikiä porukka suosittelee tähän?
Tykkään vähän tiukemmasta vastuksesta, mutta tuo RSST:n vakio on ihan järjetön.
Millä tekniikalla kannattaisi lähteä kokeilemaan, ja mikä pora tuohon parhaiten puree?
Jos haluat nykyistä reikää suurentaa niin siihen käy mainiosti ihan tavallinen ompeluneula, joka on aavistuksen paksumpi kuin ko. reikä. Tai mikä tahansa vastaava, sen kun vasaralla varovasti naputtelee sen siitä läpi niin reikä kivasti suurenee.
Pyöreä pieni neulaviila on kans hyvä RSST:n ilmareiän laajentamiseen. Sillä kun sopivasti pyörittelee ni saa vieläpä tankin sisäpuolelle pienen korokereunuksen joka vähentää kondensaationesteen valumista reiästä ulos.
Mulla ei ainakaan ole riittävän isoa ompeluneulaa tohon.
Orkkis reikä tais olla 1mm tai 1,2mm, joku 1,5mm taitaa olla mulla nyt. Tuplareikä ei mulle oikein toiminu.
Ite paukautin 1,5mm poranterällä reiän isompaan kokoon.
On se vaan ehdottomasti luottocombo :P
http://img.tapatalk.com/d/14/04/23/abysupyz.jpg