Ei saa auki. Vettä sisään ja puhaltele kuivaksi.
Printable View
Joo ajattelinkin laittaa kraanan alle. Siellä on vaan sisäl se napa mietin et onko siihen hyvä saada vettä ja vähän hankala kuivaa jos ei lähde irti. Kaiken logiikan mukaan pitäs kyl lähteekki puhdistuksen kannalta.
Koklaan samantien. Jos ei lähe föönil kuivaks :)
Olen myös yrittänyt avata, mutta ei onnaa joten luotan forkan poikiin ja pesen näillä neuvoilla[emoji4]
Tässä langassa sivu 24 on minun eka purettu base
Painotan edelleen
ÄLÄ pura jos ei sormi voimin aukea
Jepulis ei lähteny.
Sain navan irti kiitti _S_.
Hyvin sain putsattua.
Oli tänään vuotanu reissussa kun olin liian luottavainen säätöihini ja siinä sitten höyryttäessä huomasin että nonni siinä se litku taas puskee läpi...
En ollut testännut sivu asennossa vuotavuutta.
PS ei olekkaan vähään aikaan vuotanu uusilla wikkauksilla ja 70vg litkulla.. Onneks on xtar pussissa mukana.
Kyl nuo reiät oli näköjää ainaki nähtävästi peitettynä ja hyvin kiinni. Oli kova helle ja istumisen eli siis juuri sivuasennossa vuoto sattui tai ainakin luulen niin.
Olisko suosituksia semmoseen normaaliin driptippiin mikä istuis vähän tukevammin laitteeseen kun tämmönen tavallinen on ihan täydellinen eikä sylje mut vähä huonosti pysyy kiinni.
Mää käytä reseptien lasia nyt ja toimii hyvin ja sopii ok omaan silmään
http://images.tapatalk-cdn.com/15/08...f393b8d7a1.jpg
Vuoden höyryttelytauon jälkeen ajattelin että saa se tupakointi taas jäädä kun alkoi käsi hamuta askia silloin tällöin ja pistin tulemaan Wismec Presan sekä Subtank minin. Ensin 0.5 atopää sisään ja diy fsusa 12mg gummybearia, höyryn tuotto aivan surkea ja maku puski yli, aivan kuin ei tehot riittäisi / olisi liikaa nestettä wickillä mutta ei kurlannut. Watteja koitin 15-25W. Heitin sitten 1.2 atopään ja tankki täyteen vanhaa luottonestettä diy Ry4 vanilla 12mg ja testihöyryt, no alkoihan se toimia. Höyryntuotto hyvä niinkuin pitääkin ja makua tuli sopivasti. Ilmaröörit niin auki kun saa, ei nuo pienemmät oikein ole omaan makuun vaikka tupakassa tiukka imu onkin.
Hemmetin hyvä atomisaattori ja ei ainakaan vielä ole vuotanut lainkaan mitä on saanut jostain kommenteista lukea. En tiedä onko tuo 0.5 atopää susi vai tuliko tuosta gummybearista virhe-erä mutta pitää koittaa toisella nesteellä. Nyt en jaksa alkaa räpeltämään tuota RBA basea koska valmis atollakin tulee niin hyvät höyryt. Hyvin on laitteet taas kehittyneet kun suoraan paketista saa tämän tason höyryt. Finnvapelta tilatussa metallitankissa on ainakin itsellä nämä uuden mallin atopäät missä on kunnon nestereiät atopään sivuilla. Taitaa vain tämä 12mg olla liikaa, pitänee pudottaa puolella suoraan. Näin aluksi ainakin 20W tuntuu sopivalle.
e: no kokeilin tuota RBA-päätäkin vielä kun oli valmiiks 0.5ohm coili paikoillaan. laitoin jonkun 3x3mm pumpulisuikaleen ja leikkasin atopesän yläreunan kohdalta, sitten wickkausreikien huulille neulalla tökkien muttei tiukkaan kuitenkaan. millaisella wickillä olette saaneet parhaat tulokset kovien tehojen kanssa pelehtiessä? tämä tuntuu toimivan hyvin 20-25 watilla, ei kyllä enempää kärsi laittaa jo senkin osalta että neste on 12mg ja tulisi överit heti. Mutta tuntuu ettei tuo välttämättä niitä 30-40W tehoja kestä jatkuvalla syötöllä. Eipä sillä että tarvitsisikaan kun matalemmallakin pöhisee niin perhanan hyvin. Toimii ehkä vähän paremmin kuin 1.2 valmis atopää, aika samaa tasoa kuitenkin.
Olen harjoittelun jälkeen päässyt hyvin 40w.
Leikkaan pumpulit sivuilla rba kiinni basessa ylhäältä katsottuna punaisten tiivareiden kohdalta ja harjaan terävillä pinseteillä reippaasti pumpulia pois sitten hattu päähän ja pumpulit yltää justiinsa kostuttamisen jälkeen reikien kohdalle ja tökkäys ulkopuolilta jätän aika löyhäksi.
Jos tulee palaneen makua tai jälkisuhinaa 27w pitkillä henkosilla niin liikaa jäi pumpulia.
70%vg litkut ja 27-30w mun lämmin kohta.
Onko mitn vinkki kun pojan tankki vuotaa alhaalta, ei siis lasin alta vaan sieltä mistä tuntuu muillakin olevan ongelmaa[emoji51] suorastaan valuu koko ajan.Käytössä 90% vg joten litkusta ei ole kiinni.On tuossa ässän lahjoittama tankki nyt käytössä ja hyvin pelittää, mutta olisi kiva käyttää toistakin.Omani toimii mainiosti, että miten voi olla nuin paljon eroa. ei kai sille mitn voi[emoji52]
Atopää kunnolla kiinni tankissa, ja atopään alatiiviste paikallan?
Tankin pesu ilman tiivisteitä/Uudet tiivisteet ja lasi. Voi päästää ilmaa tankin yläpäästä sisälle, niin paineen takia kusee atopäästä läpi. :)
E: Empäs huomannu päivällä, että äSSä kerkes ensin. :D
Pesin kaikki osat ja vaihdoin silikoni tiivisteet.Katsoin,että ato meni napakasti ja ruuvin kiristys...oli poika jättänyt aika löysälle.Ei ainakaan toistaiseksi vuoda [emoji2] Oliko se Teppa kun antoi vinkin lasin irrottamiseen..huljutin hetken lämpimässä vedessä ja tippi sisälle, hellästi painoin ja hups..irtosi todella nätisti[emoji106]
Subtank Plussan nestetilavuudeksi luvataan 7ml. Onko se rba:n kanssa vaiko normi atopään?
Täälläkin minisubi kuseskellut kokopäivän, nyt on kolmas setuppi RBA+aan tehty tälle päivälle :facepalm: enää en keksi muuta kuin että helle ja 50/50 nesteet ei sovi yhteen. Pitänee loppuviikko mennä dripperillä tai lisätä vg:tä.
Mulla oli joku fetissi laittaa liikaa punpulia coileihin. Nyt kun tästä fetissistä on päästy eroon, niin ainoa hidastava tekijä on se kun tippi kuumuu niin kovin, että huulet palaa. Millä ootte kiertäneet tätä ongelmaa? 40w ketjuvapottelu käytännössä mahdotonta kun tippi on niin polttavan kuuma muutamien henkosten jälkeen.