Re: Vs: Re: Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja EGOman
Pyh sanon minä :D En tunne krapuloita :D en edes muista millo ois semmosta ollu :police: Tais olla lokakuussa teneriffalla hieman darran poikasta
Karaistunut keho kestää mitä vain. Sama se on esim juosemisessa. Harjoittelemalla pääsee pidemmälle eikä tule paikat kipeäksi :)
Vs: Re: Vs: Re: Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MPKO
Karaistunut keho kestää mitä vain. Sama se on esim juosemisessa. Harjoittelemalla pääsee pidemmälle eikä tule paikat kipeäksi :)
Alle kirjoitan :D
Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja MPKO
Joskus ennen muinoin mulle tuli krapula jos join vain päivän. Sit ku join vähintään 2 - 3 päivää niin ei tullu darraa.
Totesin että maksa oli vihanen jos ei saanu tarpeeks poltettavaa ja kosti lyhyet juopottelut krapulalla!
Niin juu, missäs pathfinder on ku ei oo näkyny täällä?
Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Betlehem
2 cl Vodka(Koskenkorva Viina)
2 cl Omenalikööri(De Kuyper Sour Apple)
15 cl Karpalomehu(Ocean Spray)
Vs: Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Joskus ennen muinoin mulle tuli krapula jos join vain päivän. Sit ku join vähintään 2 - 3 päivää niin ei tullu darraa.
Totesin että maksa oli vihanen jos ei saanu tarpeeks poltettavaa ja kosti lyhyet juopottelut krapulalla!
Alakerran baarissa taitaa olla :D ulkoiluttaa komeeta ulkonäköää :D
Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jalippo
Tää onkin paradoksi:) alkoholi on myrkky sekä vastalääke.
re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)
Kello on 19:44 täällä missä minä tällä hetkellä olen . Eka pullo viiniä juotu, mitäköhän sitä ottais seuraavaksi ennen kuin lähtee tuulettumaan :)
re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)
Vettäkö täällä juodaann....
Re: Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Leggins
Vettäkö täällä juodaann....
Sitäkin :)
Tännehän kaikki foorumilaiset ovat kerääntyneet tänään, ja ilmeisen juovuksissa ^-^ Itse en ole - tai jos olenkin, en sitä myönnä
0,33cl karjala
0,33cl karjala
0,33cl Karhu
maistuu ihan oluelta o_O
http://www.youtube.com/watch?v=iLddJ1WceHQ
Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MPKO
Kello on 19:44 täällä missä minä tällä hetkellä olen . Eka pullo viiniä juotu, mitäköhän sitä ottais seuraavaksi ennen kuin lähtee tuulettumaan :)
Juot jääkarhujen keskellä viiniä, suosittelen sitä glögiä sullekin :D
Re: Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja fEE
Juot jääkarhujen keskellä viiniä, suosittelen sitä glögiä sullekin :D
Kun oliskin glögiä :) eikä täällä +30 helteessä jääkarhuja ole, mutta latino naisia senkin edestä.
Vs: Re: Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MPKO
Kun oliskin glögiä :) eikä täällä +30 helteessä jääkarhuja ole, mutta latino naisia senkin edestä.
Se oli se toinen sopiva vaihtoehto ;)
Jos ryöstäis jääkaapin tyhjäks ja asettuis sohvalle kattoo american dadiä, huomenna sitten krapula ja vapina :)
^..pitäis käydä ryöstämässä kohta naapurin jääkaappi...
Meillä hajos jääkaappi eilen prkl
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Meillä hajos jääkaappi eilen prkl
sieltä on pakko syödä ja juoda kaikki pois..onnexi osa varmaan säilyy ulkona pakkasessa siihen asti kun saat uuden..
Ei se onneksi mikään pitkäaikaisvarasto ollutkaan :) outoa on se, että pakastin osa taitaa toimia. Noh uusi tulee maanantaina, jaksa moista ihmetellä :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Ei se onneksi mikään pitkäaikaisvarasto ollutkaan :) outoa on se, että pakastin osa taitaa toimia. Noh uusi tulee maanantaina, jaksa moista ihmetellä :D
Kalliimmissa jääkaappi/pakastinyhdistelmissä on erilliset kompurat molemmille, halpiksissa ei ole.
Sulla on laadukkaampi vehje.