Mä menin vähän sekaisin :(
Onko kyssi sama kuin pörri ??
Täällä on kumminkin nimimerkki Pörri, joka ei ole kyssi ??
Valaiskaa uunoa ?? :)
Printable View
Mä menin vähän sekaisin :(
Onko kyssi sama kuin pörri ??
Täällä on kumminkin nimimerkki Pörri, joka ei ole kyssi ??
Valaiskaa uunoa ?? :)
En muuten millään pahalla tarkoittanut[emoji8] tuli vaan heti mieleen[emoji4]
Kyssi on pörri,mutta pörri ei oo kyssi...juu äntörstänt?
No nyt meillä on sitten kyssi jonka nimi on pörri ja pörri joka on samalta suunnalta muttei kyssi ja rokuli joka on rovanperän shelbyn kautta kyssipörrille sukua.... Salkkarit on pientä tähän verrattuna. [emoji50] [emoji43]
Minä oon välillä jyräävä persereikä ja tunnustan sen :D Enkä edes aina oikeassa, mutta se jää näyttämään siltä jos vastapuoli ei osaa tarpeeksi ponnekkaasti kertoa omaa mielipidettään :rolleyes:
Viimeks vänkäilivät banaanien arvosesti, nyt halaillaa ja muistellaa menneitä
Mistä nyt väännetään ?
Pallokorvat spämmineet viime näkemästä niin paljon että skipataan
Sehän ois varmaan aika hieno hetki kun olis jotkut suursukujuhlat ja oltais siellä sit kyssipörrin ja Rokulin kanssa syömässä vähän kakkua... :lol:
Telkusta tuli jotain videoo jenkkilästä ja tarkemmin hammaslääkärikäynnin jälkimainingeista. Mitähän mömmöjä ne siellä käyttää kun "potilaat" on ihan sekaisin jälkeenpäin ???
.
Kyssi on ärripörri... [emoji23]
E. Pörri voi sitte olla vaikka Börje..
Täällähän ei kovin usen näekkään mitään kähinää :laugh:
Näkeekö tänään:yawn:siis sitä kähinää vai joko syön popparit
Mä voin kannattaa kanssa ärripörriä lempinimeks, se on meinaan varmaan jo aika hyvä/huono jos jopa _MINÄ_ joskus vähän koitan sitä toppuutella... :rolleyes:
ärripörri ja Börje? :lol:
Täällähän on leppoisaa porukkaa liikkeellä. :) Sopii hyvin teemaan, tänään kuulemma joku maailman smile day...
Liite 28774
Jatkakaa.
Naamis sen riblareiskan lanseeras :rolleyes:
Tekis mieli vetää pienet tönkit, mutta huomenaamulla kasilta koulutukseen... Jos meniski taksilla pienessä hönössä... [emoji56]
No äläs nyt pahoita taas mieltäs, jos ollaan pörrösiä vaan vaihteeks :D
http://67.media.tumblr.com/ecaec3cf5...jun1o1_250.gif
Missäs panimomestari luuraa