Pörkör kinnin vopperit voittaa pik mäkit.
Printable View
Ei tartte enää heselläkään käydä. Paikallinen hese lopetti, enkä viitti mihinkään kauemmas lähteä.. :(
Tuo oli sopivasti työmatkan varrella, niin tuli käytyä n. kerran viikossa....
Kaikista paras pikaruoka on hk aito nakki kylmänä ja valion banaanijogurtti dippinä.
Pikaruoka, onkos se metsäjäniksen joku lempinimi?
Tsiisus teidän kanssa[emoji13]
Saaroisen "broileri pyörykät" dipattuna mansikkajogurttiin. Ai että.
Elvistelkää ny siinä herkkueineksinenne😣 Köyhällä ei varaa tollasiin herkkuihin...
6h uunia villiporsaalle ja ny on jasson massu pinkeenä.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...880ac4b1b9.jpg
Nyhtövillipossua👍
Nyt on kyllä papana-aukko sen verran hellänä, etten osta enää ikinä noita sipsejä. Ainakaan ennen ensi kertaa.
Tarttis kyl taas alkaa jotain kebabeläintä tankkaan talvee varte.
Kävinpäs ennen peliä Hesessä syömässä Clubburgerin. Ihan yhtä hyvää kuin Carrolsista 20 vuotta sitten :thumbup:
Tuittukin saattaisi tuosta jopa tykätä, kun siinä ei sitä majoneesia pahemmin ole.
Jee vihdoinkin Helsingissä, kelpaa Hiltonissa kentän vieressä majottua kun ikkunasta näkee vähän väliä koneiden takeoffeja, tälläinen lentokoneiden ystävä nauttii kun saa päivystää koneita. Nyt tuossa rullailee norski, finski ja DHL. :cool: Mä taidan olla semmonen lentokone- ja laiva-autisti, pitäiskö siirtyä niiden foorumeille seuraavaks. :lol:
Muistan että Carrols oli hyvä. Olisko ollu 2004 kun ne loputkin katos? Tai sulautu Heseen, ja reseptit hävis samalla kun ei Heselle kelvannu niiden paljon paremmat reseptit. :mad: Kävin joskus kokeileen kun Hesellä oli kampanjassa carolina tms. vanha Carrolsin purilainen eikä se ollu yhtä hyvää ku ennen vanhaan. :crying: Pitänee reissulla kokeilla että miltä clubburger maistuu, se ainakin kuulostaa positiiviselta ettei ne ole majoneesilla sitä vissiin pilanneet.
.
Aah mä rakastan noita videoita! Arvaa vaan paljonko oon crosswind hakusanalla youtubesta etsinyt... :D Tässä yksi hieno kooste:
https://www.youtube.com/watch?v=7P9OAng32F0
Mä haluaisin joskus päästä kyytiin ääriolosuhteissa, ja haluisin myös kokea ylösvedon :D
Tais haarukkamies hävitä sanomatta mitään. Taas.
.
Ai niin, en muistanutkaan että nyt oli joku lihaton lokakuu. Olet mitä syöt, eli vihannes.
.
Saahan sitä ison keburullan mistä vaan kun lätkäsee 50€ tiskiin ja ottaa koko rahalla yhden rullan.