Voimapankki varavirtalähde, lisäakku, powerbank | Voimapankki.fi
Tuolta tulee nopeesti.
Henkilökohtaisesti voin suositella tätä: Voimapankki Perus 3000mAh | Voimapankki.fi
Printable View
Voimapankki varavirtalähde, lisäakku, powerbank | Voimapankki.fi
Tuolta tulee nopeesti.
Henkilökohtaisesti voin suositella tätä: Voimapankki Perus 3000mAh | Voimapankki.fi
Tuola on kans edullisia. ---> Virtapankit netistä edullisesti - varavirtalähteet kännykän lataamiseen Varavirtalähde halvalla Virtapiikki.fi
Itte tilasin akkulasta ---> 9000 mAh Design virtapankki +Biit - Akkula.fi Tuon, mut näkyy nyt olevan loppu.
Kiitti Jamo81 ja ktdd. Tuo Virtapiikin 12000mah pankki lähti tilaukseen. Toivotaan että ehtii perille viikossa :laugh:
Pitäs ehtiä ihan hienosti. Tuollahan lataileekin sitten luuria jo pidemmänkin reissun, taitaa kymmenkunta kertaa latailla normi älyluurin.
Joo pitäis ainakin ladata. Mutta kun on parit kaverit varmasti kans jonossa lataamassa, niin silläpä tuommonen isompi olikin hakusessa :)
Mulla tuo 9000mah kesti ihan hienosti kolmen luurin latailut koko kahden viikon tunturireissun. Tosin siellä ny ei paljoa puhelimet käytössä ollutkaan. Olisko 5-6 täyteen latausta tehty, ja vehkeessä jäi viä puolet kapasiteetista käyttämättä.
Ohhoh, Red Rodin lista aukes !
Hmm kumman sitä tänään hakisi EBoxin vai eVic Supremen
Rehellisesti sanoen et kumpaakaan, vaan tilaat tuon Ipv2 halvemmalla pikana Finnvapelta.
Juu, hyvin mahdollista, mutta en mä siltikään kiireen takia Eboxia tai eKikkiä ostaisi.:D
Siis joo en minäkään sitä meinannu, nyt vaan kun näyttäisi siltä että kohtuullisessa ajassa tulee parempaa laatikkoa markkinoille, taidan ainakin itse jäädä vieläkin odottelemaan.
Tuo onkin tulossa työ käyttöön kärähtäneen dna30 tilalle. Kotona käytössä onkin sitten Gi2.
Eikös se Vaporshark olisi tuohon käyttöön just eikä melkein?
Edellyttäen siis, että saa pitää latauksessa.
Ot:sta asiaan.
Juuri tällä hetkellä houkuttaisi heittää tämä kasa höyryävää saksalaista muotoilua jorpakkoon.
Jokin perustavanlaatuinen käyttäjävirhe nyt, kun Flashi vittuilee, ei jaksa feedata edes pumpulilla.
Fiksu kun olin, revin ekan meshin pois, koska se alkoi tarjoilla kuivaa, kun viidellä voltilla 1.3 coilia veteli, yllättävästi pumpuli toiminut vielä huonommin.
No ei kun hiomaan, 130€ vekotin motivoi kummasta yrittämään vielä kerran kertaa X.