Hmm, oliko tästä tiedossa toimivaa nykyaikasta latauspaikkaa? Nexuksessa on laitettu hiddeniksi. (Angel park 2) Fileplanetin vanha versio on myös corruptoitunu :thinking:
Printable View
Fileplanetin versio toimii ainakin mulla,kokeile imuttaa uusiks.Itse asiassa tosta on vaan yks versio,se vaan nimettiin jonkun päivityksen yhteydessä 2:ksi.Muista sit asentaa momod (monster mod) ensin.
Onko kukaan muu jääny koukkuun Clash of Clansiin?
Onkos tällä xonen omistajia jotka bf4 pelaisivat peli seura kelpaa
Hill Climb Racing kännykällä..
Oon nyt muutaman päivän idlannut ja kerännyt Steamin keräilykortteja, joku 100kpl oon jo saanu myytyä. Siihen on tämmöinen kiva apuohjelma: https://github.com/jshackles/idle_master
Tuon kun asentaa ja säätää kuntoon niin se käy jokaisen pelin (random?) järjestyksessä läpi ja idlaa niissä niin kauan että ko. pelin kaikki keräilykortit on kerätty. Ei tartte pelien ees olla asennettu :D
Tuosta.
https://www.huutokaupat.com/fi/v/82909
Tolla leikittiin 1997 syksy ja kieltämättä tuli muistoja mieleen...
Dark souls 1 pelattu vasta nyt läpi,voi sitä kiroilun määrää...
Nyt peluussa Dark souls 2, voi tätä kiroilun määrää :laugh: Suosittelen oikeasti näitä kahta,aivan mahtavia pelejä.
Vaan vähemmälle nyt peluu jääny,enimmäkseen roolipelejä ja räiskintää jos pelaa.
Jaahas, täällä tällainenkin ketju. Eniten tulee nykyään pelattua BF4 PC:llä, atm pelitunteja 351h. Traviania pelasin tuossa vuoden päivät (S4 FI servun) ja siihen tuli käytettyä aivan liian paljon aikaa kaiken muun ohessa. Jouluna 2012 quittasin WoWin jota pelasin Vanillasta asti, pelitunteja taisi main characterille kertyä reilu 200d (4800h+) ja siihen altit päälle, eli kyllä kai ne pelitunnit pyöri vuosien aikana siinä ~6000h paikkeilla. Edelleenkin olen sitä mieltä, että WoW on kaikkien aikojen paras pelaamani peli. Uskomatonta porukkaa, uskomattomia raideja ja muutenkin toimiva kokonaisuus. Tuo 6000h saattaa kuullostaa uskomattomalta, mutta ei se paljoa ole kun suhteuttaa sen pelivuosiin (2005-2012). About 1.5h/päivä, mutta eniten pelitunteja tuli työttömyyden aikaan ennen inttiä. Silloin pelattiin 10h, nukuttiin 10h ja sama over and over again :D
Olen Steamissa nick Ragepete. Pelejä löytyy vasta muutama: moninpelinä hauska Payday 2 sekä GRID 2. Next Car Gamelta odotan tulevaisuudessa paljon. Ajelen Logitech G27:lla.
EDIT: Mikkiä ja kuuloketta löytyy ja saa lisätä kaveriksi Steamissa, jos peliseuraa haluaa. :cool:
BF4 saa muuten pelata viikon ilmaiseksi https://www.origin.com/fi-fi/store/free-games/game-time
On tullu tota FF7 pelailtua taasen. On kyllä niin loistokas peli että siinä on tekemistä muille.
PC versiona, mutta niin kuin vanhaan aikaan kuitenkin. FF10 oli kyllä myös loistava mutta ei niin iske kuin 7 nostalginen tunnelma ja musiikki. :blink:
SNESin Chrono Trigger itelle se legenda. Ei nyt sillä etteikö FF-sarjakin maistuisi.
Betassa se ei toiminut nyt senkään vertaa. Netcode ehkä, mutta beta oli enemmänkin alpha. FPS droppaili kokoajan ja ehkä yhden roundin koko betan aikana peli toimi siedettävällä tasolla. Shanghain pilvenpiirtäjän romahduksen tuoma pöly oli vain aivan liian raskas jopa 2500k + gtx 570 setille vaikka quality oli medium. Onneksi ne sai tuon korjattua.
Xbox One 500GB - Day One Edition (Nordic) - Hardware - Pelit - CDON.COM
Kieltämättä puhuttelee :thinking:
Mulla toimi sillon hyvin. Nyt ei viiti pelata, kun esim äijjää ammut selkään 10 kertaa niin mitään ei tapahdu, mutta sitten kun se kääntyy ja ampuu niin kuolen yhdestä osumasta. Samaa paskaa joka serverillä ja mapilla, pingillä ei ole mitään merkitystä. Frostbiten pelimoottorille tehtyihin peleihin en enää koske ikinä, sehän on joku xboxilta kopioitu paska.
Sims kolmosta muuten tulee pelailtua aina tasaisin väliajoin ja kohta tulis nelonen, mutta kolmosen menestys perustuu aika pitkälti noihin modeihin joten parempi kai odotella hetki ennen ostoa. Sim cityihin ja muihin en oikein koskaan ole päässyt sisään, koska tuntuis että peli vaatii hahmoja ollakseen mielenkiintoinen. No Civilizationit ja muut kyllä kelpasi. Colonization ehkä paras tolta osastolta.
Simcity 2000 on ihan saatanan hyvä. Simcity 4 on myös erittäin hyvä, mutta tämä uusin on pelkkää paskaa.
Civilization 5 on myös ihan saatanan hyvä, koukuttaa siihen malliin että kohta kello on viis aamulla. Sitä saa aika usein alennuksesta ~kympillä kaikkine lisäosineen.
Civilization vitosta tulee aina vaan hakattua lisää. Aina se yksi vuoro pitää pelata vielä ja sitten huomaakin, että aamu sarastaa. Änäriä myös pleikkarilla on tullut mätettyä loputtomat tunnit. X-com myös oli melko hyvä, mutta ei se alkuperäistä voita.
Maailmassa on paljon parempia ihan oikeita simuja kuin forza. Paras koko sarjasta oli forza 2, sen jälkeen pelkkää bugista löysäilyä. Esimerkiksi GTR 2 ja siihen power and glory v3 modi. Aivan sairasta kilvan ajoa -70 luvun koppi autoilla. Vaatii tietty ratin, että saa kaiken irti.
Itse en tykkää edes auto simuista mutta forza on just mulle kun se ei ole tehty niin nyrkki kyynerpäätä muoden persiissä vaan sellasella puoli arcade maisella tunnelmalla. ja onella forza 5 pelanneenna voin sanoa että kaunista smoothia ja hauskaa. yks lempi autoista heti oli se KTM pikku sekopää auto.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/..._11_8_2014.jpg
11.8.2014
Collection list : NES-Retrossa
Wanted list : Google docsissa
- 2x NES+Zapper+4Score+6Controllers+21Games
- 1x SNES+Controller+1Game
- 1x N64+2Controllers+2Games
- 1x GC+6Controllers+22Games
- 1x GBC+3Games+Cable+MegaMemoryCard
- 1x GBA SP+7Games
Ja jos en retroile nintendolla, niin PC Master race ftw!
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...asterrace2.gif
Ikuisuusprojektina tehdä oma Pokémonpeli. Pikkuhiljaa edistyy, karttaa on suunniteltu hieman ja RPG Maker XP:n käyttöä opeteltu.
Mulla olis seuraavanlaisia tarjolla :
- RPG Maker VX Ace-koodi
- RPG Maker XP-koodi
- RPG Maker - Futuristic Tiles Resource Pack DLC-koodi
(eiköhän jokin kompensaatio keksitä jos käyttöä?)
Itellä on VX Ace kanssa, eli tuo extrana.
Ja ku teet sitä PoKéMoN peliäs, ni kai se on 151?
Ajattelin tehdä pelistä gen III pohjaisen. Katsoo vielä mitä moneja ottaa mukaan.
Taitaa olla 12e yhteensä summa..
Joo yhteensä. Muutaman sentin saa per kortti ja joistain harvinaisista sitten parhaimmillaan jopa euron.
Steam-yhteisö :: Steam-keräilykortit
Aloitin eilen Wolfenstein The new orderin pelailun. Ihan hauska varsinkin alussa kun ollaan vielä toisen maailmansodan tunnelmissa. Myöhemmin 1960 luvulle siirryttäessä mielestäni vähän lässähti koko peli, liikaa kaikkea yliluonnollista paskaa ja liian vähän olennaista, eli natsien lahtausta. Kyllähän tuo varmaan läpi täytyy pelata, on vaan saatanallisen vaikea vaikeimmalla vaikeustasolla!