Oon kyllä iha noob näissä hommissa, kaikkein kätevin ois kun joku viitsis linkittää mitä laitan ostoskoriin niin ois helpoin :D
Printable View
Oon kyllä iha noob näissä hommissa, kaikkein kätevin ois kun joku viitsis linkittää mitä laitan ostoskoriin niin ois helpoin :D
HCIGAR VT INBOX DNA75 BLACK | MASQUEVAPOR.com
ei taida näitä saada suomesta.
Jotenkin tuntuu halvalta toi iStick Pico, vai kuvittelenko että pitää olla kallis että on hyvä :D
https://happyjuice.eu/fi/aloituspakk...na75-modi.html Mehupojilla on nanoa. Sama laite mut pienempi ja syö vain 18650 akkuja. Siihen nokkaan vaik nyt kayfun klooni (kokeilumielessä, jos pidät ni voit ostaa aitona) KF v3 Mini by Tobeco RTA tankkiatomisaattori SS ylätäyttö 19mm siitä vähä kireempi ja pienempi tankki tai sit KF5 by Tobeco rebuildable tankkiatomisaattori 2 putkella SS teräs/musta 22mm akuks vaik https://happyjuice.eu/fi/tankit-ja-t...20-a-akku.html pari tommosta. Hyvä, pieni ja näyttävä setti :)
Tässä tullaan taas tähän pisteeseen et ei tiedä minkä näistä valitsee :D
Aahaa, ymmärsin tosta sun viestistä http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...tml#post718477 et haluut suoraan keuhkoon vetää, etkä posken kautta :D
Valmisvastuksilla parhaiten toimii Nautilus ja siihen vaikka Pico modiksi (halpa mutta hyvä), ei kyl ole sit enää röökiaskin kokoinen :)
Liite 29509
Joo mulla ei oo nää termit oikein hallussa niin varmasti tulee väärinymmärryksiä :D Ja se koko oli vaan heitto et suurinpiirtei röökiaskin kokoinen et ei oo mikään metrin putki niinku se aikasempi vamo v5 :D
Myöhemmin voi sit hommata jonkun mekaanisen putken + dripperin ne on oikeen käteviä,kauniita ja kestäviä.
Saattavat myös aiheuttaa vakavaa riippuvuutta. Kunhan vaan tietää vähän asioita akuista yms.
Eli lyhyesti sanottuna ei sen ekan laitteen paras tarvi olla. Liite 29510
Jep! nyt ois tarkotus vaa siirtyy mahdollisimman nopeesti röökistä höyryhommiin ja just se et sais kuleteltua laitetta näppärästi mukana niin ois pääkriteeri ei niinkään sillä hinnalla väliä.
No ota hcigar nano dna 75 ja nautilus tankki, ei pitäs mennä pieleen. ja vahvasti epäilen että tuo voisi olla pitkäikäinen kaveri.
Jep, vinkkejä kannattaa tosiaan kuunnella. Monella on höyryttely tyrehtynyt heti alkuunsa, kun on sokkona hommattu paskat vehkeet joilla hommasta on saanut ihan väärän kuvan.
just näin mulla kävi muutama vuos sitten :D
Mähä oon niin tohelo et väärät osat tilaan niin jos joku viitsis laittaa linkkejä niistä osista vielä :D kai mä päädyn siihen hcigar nano dna 75 modiin + siihen joku tankki + 2x akku. ja sit pitäis vielä tietää ne ohmi määrät :O
Näistä halpa ei voi olla hyvä asioista on toki mielipiteitä, mutta sen sanon omasta kokemuksesta, että istick 40w ollut 2.5v päivittäisessä käytössä ja istick pico kohta vuoden käytännöllisesti tauotta kourassa, eikä kummastakaan ole ensimmäistäkään moitetta. Että minä itse otan dna-vehkeen hinnalla aina mieluummin kaksi picoa.
No mut onhan tuo nano paremman näköinen kuin joku pico.. + lätä miehet nauraa kun kerrot omistavasi picon joka olikin modi,eikä tankki..
Tuosta se Nautilus Aspire Nautilus BVC bottom vertical coil AFC clearomisaattori 1,6/1,8ohm lasiputkella
Varavastukset tuosta (1.8 ohmia, mutta ei Clapton) Aspire Nautilus BVC / Plato atomisaattoripää 1,6ohm/1,8ohm/Clapton 1,8ohm
Pari akkua tuosta LG 18650HG2 3000 mAh IMR akku 20A jatkuvalla purkuvirralla - Akkulasta!
Onko sulla akkulaturi vielä tallessa ? Akkulaturi Nitecore D2 monitoimilaturi 2 akulle Li-Ion/IMR/Ni-Mh/Ni-Cd
Modi https://happyjuice.eu/fi/aloituspakk...na75-modi.html
Nesteet sit vaikka Finnvapelta ?? Finnvape on huoltotilassa mut huomenna varmaan toimii taas... Finnvape
joo on laturi vielä tallessa mutta onkohan se ihan pelittävä vehe vielä :O käyn tarkistaa mikä se oli merkiltään ->
Ei oo Nautilusta HJ:lla :( Muut saa sieltäkin, aattelin pari euroa säästää akuissa ;)
joo ei muutama euro haittaa kyl kuhan sais suoraa laitettua tilaukseen, Trustfiren TR-001 laturi on tää vieläköhän tällä latailis?
Eiköhän se vielä toimi?? Hätätilassa voi modillakin ladata akun, mutta ei ole kovin kätevää.
Tuossa vielä HJ:n akut linkki https://happyjuice.eu/fi/tankit-ja-t...20-a-akku.html
Nautiluksen voit sit Puffilta ottaa jos otat, se on perillä ennenkuin modi :)
13w on sit Nautilukselle hyvä teholukema ;)
Haha joo aika tarkalleen 200e tulee noista :D se on kans sit erijuttu et osaan säätää kohalleen ne tehot ja lämmöt? :D
Nautiluksen kans ei lämmöllä (wattipuolella käytetään) ole väliä ja uudella vastuksella aloitat 10w tehoilla ja nostelet vähän kerrallaan 13w asti, jos on tarvetta (toisille riittää vähempikin). Sen enempää ei tarvi tolla säätää :)
Nautiluksen "saloja" voi sit katella tuosta linkistä http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...aspire-70.html
Joo hyvä. Kiitos kaikille avusta oli kyllä tarpeen! :D
Mulla 2 kpl istick 40W ja 2 kpl picoa ja olen tyytyväinen! Sopivat oikein hyvin Nautiluksen kanssa myös. P.S. istick 40W ei tarvitse edes laturia eikä erilliset akut siihen sovikaan kun on sisäänrakennettu. Jos siis ensi alkuun haluaa edullisesti saada hyvän laitteen edullisesti niin Nautilus ja istick 40W on se hyvä.
Mulle ois benji tulossa rig v2-klooni setti, saat 15e+ postit jos jykevä meksu kiinnostaa. (siis en oo viel testannut, mut aito on ainakin hyvä. :) )
Alkuun kannattaa melkeinpä tilata 4 paikkainen laturi suoraan. Harrasteen edetessä kaksipaikkainen käy eittämättä liian pieneksi. Tulee kaksi ja useampi akkuisia käyttöön kuitenkin. Itsellä on kierrossa vajaa 40 18650 akkua.
Mä tyhmänä menin tilaamaan varalaturinkin 2-paikkaisena. Mut mulla onkin vaan 7 yksakkuista modia kierrossa ja niihin vara-akut :)
Ei todellakaan mene niin, että halpa = automaattisesti paska, päinvastoin aloittelijalle jokin kallis voi olla täysi paska. Monet kalliit laitteet voivat olla useinkin tarkoitettu ihan tietynlaiselle käyttäjälle, joka tietää mitä haluaa, ja voivat aiheuttaa vain turhautumista aloittelijalle, joka tarvitsisi ennemminkin alkuun päästäkseen jonkin pomminvarman setin, jonka käyttö ei vaadi turhaa kikkailua.
Juu, mullakin vaan kaksipaikkainen laturi vaikka on releaux käytössä... :mellow: Ja juu, mä olin oikein tyytyväinen 5 kuukautta Nautilukseen ja istick TC 40W modiin, kunnes menin sortumaan DTL hommiin ja sitten alkoi taas rahaa palaa jota ei oikein olisi ollut eikä ole vieläkään :laugh:
Onko viime kuukausina tullut jotain hyviä uutuuksia aloittelevalle? Mtl laite haussa, ei mikään 2 akun laatikko vaan mielellään jotain sirompaa. Ei tarvitse egotikun kokoinen kuitenkaan olla. Vai joku Supertank mini vieläkin hyvä valinta? Ehdottomasti oltava siis vaihdettavilla atopäillä.
Ei mun Supertank mini ainakaan ollut mikään Mtl-laite ;)
Piakkoin tulee myyntiin Aspire Zelos kit, veikkaan et on aika hyvä laite mtl-käyttöön. Ja kohtuullisen siro :)
Aspire - Aspire Zelos 50W kit
Mikä modi olisi sopiva aloittelijalle? Haen vähän sellaista joka olisi selkeä käyttää eikä olisi liian hifi säätöjen osalta. Merkki- ja mallisuosituksia otetaan vastaan. Kyllähän esim. Joyetechin aio ja SMOKin vape pen 22 antavat kokoisekseen hyvinkin tyydyttävät höyryt mutta tunnen vetoa vähän järeämpiin laitteisiin.
Nautilus on hyvä, mutta ei kovinkaan paljon järeämpi laite ole. 12 watilla siinä ajetaan. Muutoin hyvä laite kyllä. Sillä minä tupakinpolton lopetin. Muut osaa vastata paremmin varmaan nautilusta pykälää tehokkaimmista laitteista.
Jos tuntee vetoa järeämpiin laitteisiin niin kyllä se sitten joku modi + tankki combo on se. Eli itse voin suositella lämpimästi Smokin Alien modia ja tankiksi Big Baby Beastia (X4 ja Q2 coileilla). Toinen mahdollinen vaihtoehto vaikkapa Wismecin Predator kitti.
Nyt olisi itselläni aika siirtyä sähkötupakan pariin nykyisen satunnaisen vesipiipulla leikkimisen sijaan. Tarkoituksena siis saada paljon höyryä..
Ostoslistassa pienin tutkimisen jälkeen olisi käsittääkseni aika perusvarma setti:
Smok Alien 220w + TF8 baby beast
Geekvape Tsunami 24 RDA
2x Sony 18650 VTC6 3000mah akkuja
Eleaf ohm- ja volttimittari
Efest Soda LI-ION akkulaturi
100% VG nestettä.
Apteekista pharmacare pumpulia.
24g 0.5mm Kanthal lankaa, josta tarkoituksena pyörittää 6 kierrosta 3mm coileja, sitä kautta alkaa mittailemaan/opettelemaan. Vielä en ole wateista ja ohmeista perillä paljonko uskaltaa virtaa antaa, voi linkata hyviä sivuja jossa sähköstä mitään tajuava voi oppia turvalliset säädöt.
Ebaysta 1.5mm - 3mm coilin pyörittäjä.
Ajaako asiansa?
Pumpuliksi esim. Muji, Bacon V2