Sarjat, jotka uppoavat aina: MacGyver, Monk, Mentalist, Hannibal, Dexter ja Poirot. Varmaan jäi vielä monta pois, mutta nuo ehdottomasti itselleni kärkikastia.
Printable View
Sarjat, jotka uppoavat aina: MacGyver, Monk, Mentalist, Hannibal, Dexter ja Poirot. Varmaan jäi vielä monta pois, mutta nuo ehdottomasti itselleni kärkikastia.
GoTissa vaan voi tulla vastaan se, että 1) sarja kulkee nopeampaa kuin Martin kirjoittaa (5 kirjaa vuodesta 1996 :thinking:) 2) Martin vetää Robert Jordanit ja kuolee ennenkuin tämä homma saadaan loppuun ja jää sekä kirjasarja että tv-sarja kesken. Kirjasarjan jääminen kesken *ituttaisi ainakin itseäni "kohtalaisesti".
Aijaa no ylellä on sitten petrattu noiden näyttämisen kanssa, suurin syy miksi hommasin pari vuotta sitten Canalin paketin oli just se ettei tv-sarjoja tartte odottaa aina vuotta jenkkilän ensiesityksen jälkeen. :D Mä luulen että netflixille esim. GoT on liian kallis, sehän on syy ollut ylelläkin vuoden viiveseen näiden suosituimpien HBO:n sarjojen kanssa. :)
Game Of Thronesit näkee päivän Amerikan esityksen jälkeen esim. HBO Nordic tuolta. Löytyy myös muut HBO:n laatusarjat katseltavaksi
Samat asiat huolestuttaa muakin. :( Sen takia oonkin vetkutellut tarttumista Tulen ja jään lauluun, vaikka mulla toi Valtaistuinpeli onkin ollut jo muutaman viikon odottamassa että aloittaisin lukemisen. Mulla on vaan se että kun jään koukkuun niin ahmin ilmestyneet kirjat pian parissa viikossa ja sitten v!tuttaakin kun ei lisää meinaa tulla. Mutta, vaikka Martin heittäiskin lusikan nurkkaan niin eiköhän GoT voida jatkaa loppuun, tai miksei muutenkin jos kirjoja ei ala kuulua. Kai sille voi käsikirjoittajat keksiä jatkoa.
Eikös täällä ollut noille TV-sarjoille ihan omakin ketju..?
Liian OT OT-ketjuun?
Teenpäs minäkin listan parhaista tv-sarjoista ikinä:
1. Tudors
2. Game of Thrones
3. True Blood (Eric :love:)
4. Rooma
5. Mad Men
Borgiat ja Boardwalk Empire on kanssa hyviä, niin ja Mentalist. Ja House!!! Voi että mä itkin sitä viimeistä jaksoa, miten käsikirjoittajien pitikin olla niin mulkkuja ettei Wilson parantunut. Mä itkin oikeesti. :crying: Mutta mä päätin että kun ne lähti siinä lopussa viettämään moottoripyöräillen sen viimeisiä kuukausia niin siellä tapahtui joku suuri ihme ja Wilson parani ja ne asuu jossain Havaijilla Housen kanssa. :lol:
Älkää niitä listoja tänne tehkö, kuten Charun jo opasti niin niille on omatkin ketjunsa :police:
(vaikka tämä ot-ketju onkin :D )
Pulmuset menee kyllä listan kärkeen että heilahtaa!
ÄLKÄÄ ULISKO, MÄ TOTTELEN VAIN LUUPOSEN PAMPPUA :police:
Sori jos täällä on joku pysyvä lanka linkeille, mutta tän voi varmaan poistaa jos on väärässä paikassa.
Tää saatana tekee mut hulluksi. Muutama on jo löytynyt, mutta monta on vielä auki: Suuri kuva-arvoitus: Kuinka monta suomalaista bändiä löydät 50:stä? - Musiikki - Nyt
Kingston Wall, Viikate, Apulanta ja ehkä Damn Seagulls? (nuo lokit ehkä, hä, onko?)
Hahaa, Kingston Wallia en ollutkaan vielä löytänyt! Viimeisin löytö itsellä oli Tarot ja Stone :D
69 Eyes, Teddy and the tigers(?), Tasavallan Presidentti..
Absoluuttinen Nollapiste, 22-pistepirkko
Eläkeläiset ja oisko koko yläosa Yö?
Radiopuhelimet, Sydän Sydän ja Viikate.
Waltari, 22 pistepirkko, Radiopuhelimet, Bogart Co.
Aikakone!
Duplo?
Naamapeikko! Ei saatana, mietin jo kaiken Michael J. Foxista alkaen, enkä tajunnut tuota Aikakonetta :D
Freud, Marx, Engels & Young
CatCat!
Neljä Ruusua :esmoke:
Agents
E: Päätin vaan editoida tähän lisää, ettei lähe lapasesta.
Hahaa! Mamba :D
Ite kattelen Farscapea ja kasvatan ylipainoa vaaralliseksi. Pesin myös Nemesiksen, meinasin tukehtua. Oli selkeästi vähä ruvennu muodostamaan hävikkiä. :D KF-klooniin mesh-wick microcoililla, kaipais vähän tehoa mutta menköön.
Ihan jees päivä. Vaan kalja puuttuu. Joulun jälkeen hoitaa rästit, ja helmikuussa valmistumisjuhlat. Tuleeko koko foorumi? :D
Kakkahätä 77
Jormas
e. Eläkeläiset, Sentenced
ee. Ultra Bra?
eee. Kaseva, Rytmihäiriö
Taitaapi olla Dingokin siinä kuvassa...
Mitä täällä perseilään.
Suuri kuva-arvoitus: Kuinka monta suomalaista bändiä löydät 50:stä? - Musiikki - Nyt Tätä perseillään. Tosiaan tuossa aiemmin utelin, että onko jotain lankaa linkeille.
Tää lähti nyt ihan lapasesta. Agents, Karkkiautomaatti.