Näytti ainakin ego+clearo setiltä. Kapea ja metallinvärinen yhdistelmä. :D
Printable View
Helsingin rautatieaseman laiturilla 11-12 käveli joku evodi tyylisellä laitteella vastaan n. Kello 8.38. Foorumilaisia?
Laajasalossa tässä gunillantiellä nähty joku höyeyttelijä viereisestä rapusta ulostautumassa... olitko sinä vai kuseeko mun öögat taas ;)
Toripöllössä raumalla nähty heteromiehen silmissäkin harvinaisen komea höyryttelijä......eiku....saataana tossahan on ikkuna vastapäätä... :-D
Kukas olitkaan täältä foorumeilta se, joka istuit tänään lentokoneessa rivin edempänä matkalla Kreetalta Hki/Vantaalle?
Läppää heitettiin jonkinverran ja olit ottanut Misterin+Haloa mukaan lomanviettoon.
Molempien hotellina toimi Castle Suites Platania, bongasin sut joskus loman aikana kolmannella altaalla.
Nimiä unohtui vaihtaa puolin ja toisin, kuitenkin foorumia mainitsit vähäsen käyttäväsi.
Piti tulla kysymään fooruminickiä kunhan matkalaukut oli ensin saatu hihnalta pois, mutta seurueenne ehti jo livetä paikalta siinä välissä.
Noin 22-25v espoolainen mukavan oloinen kaveri.
Tuntomerkit: Suht koht pitkä kuten itsekin, vähän kihartuvat tummat hiukset ja korvalehdissä mustat venytyskorut.
T. Olin se vapokuvia puhelimesta esittelevä rasittava höpöttäjä.
Järvenpään kartanontiellä siwan nurkalla tuli vastaan tummaan pukuun sonnustautunut kaveri jolla kourassa laite jota en noin äkkiseltään tunnistanut (misteri ehkä?), mutta näytti jonkinasteiselta rebuildablelta :)
Voisin vaikka lyödä vetoa että foorumilainen? :D
Tampereella Chilifestareilla tuli nähtyä pitkälti toista kymmentä höyryttelijää. Laitteistot laidasta laitaan. Huomenna jälleen järkkäröimään sinne. :)
Linnainmaan cittarilla (tre) joku veteli jonkinlaisesta putkesta dripperiä h-dripper? ehkä...... Julmetunmoisia kumpupilviä :) Tämä siis eilen noin klo 15-16 välillä.
Kuka tunnustaa?
Kajaanissa montakin höyryttelijää näkyy pyörivän,onko täällä foorumilla ketään paikallisia?
Nivalan R-Kioskin edustalla pölähti vastaan Kaiffari/Nemesis-komboa rassaava jääkaapin kokonen tyyppi, piti vielä kysyä varmistusta ato/modikomboon joten porisimma tuttavallisesti hetken ja esittelin tyylikästä ghettodremelöityä beauty ringiäni :D Mikäli hän tätä lukee niin se liimalettinen maastotakkihyypiö olin minä. (ei varmaan profiilikuvasta tunnista, olin sen verran darrasessa ja laittamattomassa kunnossa ja hyvä niin, olen varmaan lähestyttävämpi silleen "normaalin" näköisenä)
Jou minähän se siellä olin! Plusionit tilaukseen! Helvetin hieno oli se dremelöinti sulla...
chir: tervetuloa höyryille ja olusille joku weekend!
Aika asiallinen dremelöintihän siitä tuli ottaen huomioon nollakokemuksen, mutta en olisi ihmetellyt jos ammattimiehenä olisi käynyt kipeää katsella sitä :D Listaatko vielä mitä mehuja suosittelit kun tuli Nuclear Plusion puheeksi, Health Potion mainittiin mutta niin surkea nimimuisti ettei mitään tolkkua..
Hell yes vois kyllä kävästä joku päivä! Odottelen tommosen 19 pullon tilauksen jenkkilästä, voidaan drippailla pienellä jengillä vaikka niitä sitten
Defun ryynänen oli tankissa,niin ja se jugo diablo extreme tais olla se toinen juissi mistä oli puhetta. Voishan sitä itekki koittaa väsäillä jotain ku tosiaan sorvia ja jyrsinkonetta löytyy... Ideoita otetaan vastaan!
Vapetalolta muistaakseni tilasin nuo tiivarit
19 pullon maistelu sessiot sounds good! Ollaan kuulolla tässä...
Jees, mahtava nähä lisää vapettajia! Jos se boxmodi nyt on mistään kotosin ni myyn VAMO:n eräälle luokkakaverille ja saan meille kolmannen Nivalajengiin :D Kyl tää tästä lähtee!
Jo vain!