Ei o helppoa Heteroilla nykyään. Onneks en o täällä nähnyt yhtään. Saattais tulla itku niillä.:crying:
Printable View
Onneksi saan olla koko yön taas seuraamassa tätä perseilyä vierestä [emoji13]
Oma taktiikka tämä saa muutkin käyttää
Yläkertaa ensin täys kattaus lihapullia + kaffeet siitä suoraan alakertaa hodarille tai kahdelle :)
Lopuksi suuntaa itsepalvelukassaan missä vaimo piippaa tavaroita ja itse maksa kattauksen winwin juttu [emoji106]
(Poislukien kotona kasaus [emoji13] )
Joko Jamo otti boxin työmaalle leikkimään ?
Mitä mietteitä tullu kyseisestä laitteesta ?
Uudet vermeet mukavia Deittejä. Ne ei kitise, jos pistää vaihtoon.:thinking:
Ole varovainen. Jos ruuti kuivaa ja tuote kunnossa, ampuu 10 metrin päästä voipaperin läpi.:)
http://i.imgur.com/cjjFjfA.jpg
:laugh:
Huhaa !
Kerros ny toiselle että tietää [emoji106]
Lätä ? Wikipedia
PYCCKA?
Harmi kun ässä siirtyi releisiin kun nyt olis sopivasti jäähytettyä kiinan omaa tuotantoa ollut tarjolla :D $18.40 Centipede Style 18650 Mechanical Mod - stainless steel + brass at FastTech - Worldwide Free Shipping Eikä muuten varmaan lipsuis ote :D
Mikäs ebolamato napissa on :)
Tottakai mää mekaanisia käytän releet tuli vaa lisäksi nyt
Kaikkea pitää kokeilla, paitsi Anoppia.:whistle:
Anopit pikkuisen....http://jaskabk.files.wordpress.com/2.../halonen_2.jpg
Koska anoppi on parhaimmillaan? Kylmänä, pöydällä ja avattuna.
WUHUU!!
Son tyypit TSUPTAI!!
:yeah:
Emo kun tuo Smurffin kaupasta, ni nam.:p
Äää posti ei saanut toimitettua juomia viikonlopuks.
Toisiin työpaikkoihin hakeminen on erittäin raskas prosessi. :(
Nykyiseeni kun aikanaan hain, niin hakupapereiden postituksesta ensimmäiseen työpäivään kesti 4kk.
Haastatteluistakin kesti vielä reilusti toista kuukautta.
Ostasko taas releen ?
Osta vaan. Joko mittoloit ton smokin?
En yöllä vasta veivaan mittariin
Mä varmaan poikkava tuossa asiassa. Kävelen ovesta sisään, suurimman päällikön luokse juttelemaan. Ja kysyn et mites on, kun firmanne näyttää mielenkiintoiselta työpaikalta. Joskus on aloitettu tunnin sisällä työt ja joskus on kovasti kiitelty mielenkiinnosta. Mut muista pitää erottua. Ja omavaltainen päätös hakea johonkin töihin, vaikkei ole ilmoitusta. yleensä on palkittu työpaikalla. Jos mulle sanotaan et tarvis sähköpostilla, ni kyl vastaan et unohda mulla myös muita ottajia.:) Se et oottelee työkkäristä lappua. on yhtä todennäköinen, kun Lottovoitto ilman lottokupongin täyttöä.:laugh: