Nyt on kyllä laadultaan paskaa tää junkutus. Niin huonoa että ei kelpaa edes mulle. Ja se on silloin oikeasti tosi huonoa.
Printable View
Oon mäkin käyny oulun hellassa😮 täällä ei oo ku pari mainitsemisen arvoista raflaa.
Lyhty ja vanhan kaupungin ravintola ja kesäl tuli joku uus...
Rosso & Amarillo 100% pussikastikkeet + pakastepihvit👎.
Paitsi onhan rillos kyl hyvät hampparit.
:blushing: Mäkkärin tuplajuustokin maistuu aika maailman parhaalta parkkiksella paperipussista vedettynä.
Kouvolassa rouva litteliin kaupoille ja minä aamupalalle tuplajuustolle mäkkäriin. Useesti näin. Juuh, on se kuitenkin "maukasta" naposteltavaa.
Huomenna kuitenkin johonkin paikalliseen kuppilaan einestämään kolmenkympin sapuskaa, kun tyttö kotivisiitille ja haluu ulos syömään. Hernekeittopurkki kotona olis sipulin kanssa myöskin maukasta, mut ei kuulemma kelpaa. Et silleen, siis satanen selälleen. Huoh.... sais sillä kaikenlaista.... vapotavarakin....
Alkoi mieltä painamaan kun viiemaikainen toiminta on keskittyny hehkutukseen aiheesta gtfo aka. wittuuntäältä .
Joten päädyin muutaman mietintä ale-cogin jälkeen tänne kyselemään, että mites se perjantai-ilta menee muilla? Täällä menee ale-cogin voimalla gta:ta streamatessa.
Piti laittaa pari riviä Eurojackpottia, mut myöhästyin :(
No justiin viime viikolla voitin huimat 0.3€, niin ei kai joka viikko käviskään "tuuri" ;)
No se on. Itse en katso krikettiä tai edes rygbyä vaikka on kuinka maailman tasoa. Toisaalta pesäpallo jossa suomi joukkueet on ehdotonta maailma huippua kiinnostaa kuin kilo paskaa... ja itse asiassa alji olisi kiellettävä koska vie urheilija nuorukaisia pois lajeista joissa kannattaisi menestyä.Lainaus:
Minua ainakin kiinnostaa katsoa kisoja, joissa pelaa se paras anti, se pärjääkö suomi on ihan toissijaista. Olishan se kiva jos pärjäisi, mutta kun ei vain ole materiaalia tarpeeksi.
En minä näistä tappelemaan ala ,sillä urheilu on alistettu bisneksen alttarille nykyään ja mun mielestä se kuka maksaa kovimmat verot on kannatetavaa.
Pesäpallo on paras laji mitä maa päällään kantaa.
En minäkään katso lajeja jotka ei minua kiinnosta. Jääkiekko kuitenkin huipputasolla kiinnostaa. En ymmärrä mikä merkitys rahalla tässä asiassa on? Ammattilaiset saa palkkaa, niin se on joka lajissa ja paremmat ammattilaiset saa parempaa palkkaa. Jos se on kova pala, niin ei muuta kuin Mestistä katsomaan.
Do di. Ota rauhallisesti ja hengitä syvään.... Valkeatakkiset tuolla käytävällä ohjaa Vimpeliin.
Höpötti höpöti CCCP:n maajoukkueen tähdet veti nälkäpalkalla parempaa hokia kuin taalamiljönäärit. Ei se ole rahasta kiinni.Lainaus:
Jääkiekko kuitenkin huipputasolla kiinnostaa. En ymmärrä mikä merkitys rahalla tässä asiassa on? Ammattilaiset saa palkkaa, niin se on joka lajissa ja paremmat ammattilaiset saa parempaa palkkaa
Enkä mä sun kanssa jaksa väitellä kun kuitenkin väität Teemu Selännettä kaikkien aikojen suomaiseksi strabaksi. Ku se sai eniten massia.
Kuten sanottu sinä sen rahan tähän mukaan vedit. Sillä ei ole mitään merkitystä miten 80-luvulla asiat meni. Nyt on nyt ja nyt pelaajille maksetaan, sitäpaitsi sinne taalakaukaloon ne punakoneen pelaajatkin lopulta meni. Osa pärjäsi osa ei. Eli edelleenkin miten se raha tähän asiaan liittyy? Jos et olisi Taistolaisia kironnut täällä, niin epäilisin kyllä vakaamustasi pahemman kerran.
Vimpeli, tuo sivistyksen kehto 😂
Komeella paikalla Lappajärven rannalla👍
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...7669831f33.jpg
Taisit itse väittää ,että rahalla saa parasta hokia ja itse olen eri mieltä. Taidot ja rahastus pitää erottaa. Eli esmes Olympialaisissa periaatteessa pelaajat ei saa pennin hyrrää . Tippuuko taitotaso ?
World Cup sen sijaan on rahankeruu automaatti järjestäjälleen. Jotenkin potkupallon seurojen väliset ymmärtää kun seuroissa on sen verran huimia pelaajia eri maanosista ettei minkään maan maajoukkue ei voisi pärjätä. Dallas stars isossa kaukalossa vs. Suomi. Tai niin kuin joku englantilainen valmentaja sanoi suomesta,että suomi pystyy kasaamaan yhden kansallisen joukkueen,mutta meiltä 40 vastaavaa.
Se on pikkuisen sama world cupin kanssa. Ei siellä mitään parhaita pelimiehiä ole. Jos joku jaksaa seurata ,niin ei siinä mitään.
Asuin joskus vimpelissä jokusen vuoden. Vimpeli oli kyllä sellainen paikka että ei helvetti. Nykyään kaveripiiriin on vakiutunut sanonta "tämäkin meni taas vimpelin tyyliin", koska vimpeli on sellainen paikka missä kaikki tehdään niin päin vittua kuin mahdollista.
Lähellä käyttämistä ei lasketa ku Lappeenrannassa. Melkee sai pilluu o ihan eri asia ku muualla suomessa.
On muuten aika järjettömät palkkiot noilla parhailla nyrkkeilijöillä?
Esim. tämä "Ottelijoiden yhteenlaskettu palkkiosumma kohoaa yli 200 miljoonan euron. Mayweather saa summasta 60 prosenttia, Pacquiao 40 prosenttia."
Mun piti katsoa Hellraiseri, mutta Netflix ei jaksa nyt ladata[emoji20]
En muuten seuraa mitään urheilua televisiosta, kun ei kiinnosta.Vapaaottelua kattelisin jos näkyis mutten halua enempää maksella kanavista.
Rahan tähän mukaan vedit sinä. Minä sanoin että tuo on ainoa kisa tällä hetkellä jossa maajoukkueet on mahdollista kasata parhaista pelaajista, eikä niistä pelasjista jotka on lomalla. Näin ollen tuo on ainoa kisa jossa oikesti voidaan katsoa mikä maa on paras. Ymmärrätkö? Sinä aloit jostain rahastuksesta ja bisneksestä vääntämään ja minä en edelleenkään ymmärrä mitä helvettiä sillä on väliä mitä noille kavereille maksetaan. Jos ruvetaan tekemään jotain teennäisiä rajoitteita että paskemmatkin pärjää, niin multa loppuu kiinnostus samantien. Eli edelleenkin, mitem se raha tähän liittyy?
Offtopic tuumailijoiden salainen tapaaminen...
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...84efd4297a.jpg
Mites raaka-ekikin on eksyny kuvaan...
Pitikin nuo kulinaristikeskustelut lukea. Joutui näin keskellä yötä hakemaan makaronia ja jauhelihaa kaupasta. Harmi vaan, ettei ollut pelkkää possua, koska lehmä on näistä peruslihoista paskinta. Ja joo, Heinziä. Felix kuuluu lasten nakkeihin ja ranskalaisiin.
Täällä jengi puhunut sapuskasta, mutta onhan se ihan fiilistelyä.Tietyllä hetkellä se hamppari on just täydellistä siinä parkkiksella ja toisaalta mikään ei vedä vertoja itse tehdylle pastakastikkeelle italialaisen ohjeen mukaan ja jos pastankin jaksaa tehdä itse niin voi luoja se voi olla hyvää[emoji39]
Edit.HEINZ[emoji173]
[QUOTEJos ruvetaan tekemään jotain teennäisiä rajoitteita että paskemmatkin pärjää, niin multa loppuu kiinnostus samantien. Eli edelleenkin, mitem se raha tähän liittyy?[/QUOTE]
:facepalm: Kannattaa miettiä yli yön ,niin ehkä valkenee. Teennäistä ja niin edelleen.
Ei siinnä. Monella ihmisellä on lintujen bongaus kova juttu.
Ihanaa kohta on taas joulu ja syödään porkkanalaatikkoa, muistan vieläkin kun olin syönyt paljon porkkana laatikkoa ja sit pierasin niin se pieru tuoksui ihan porkkanalaatikolle! :3