Nelivetohan mahdollistaa kiinnijäämisen vieläkin hankalampiin paikkoihin :)
Printable View
Nelivetohan mahdollistaa kiinnijäämisen vieläkin hankalampiin paikkoihin :)
Kyllä ja varsinkin kun ihmiset luulee että siviili "nelikko" on oikeesti neliveto vaikka yleensä vain toine etu ja toine takakäpälä ruopii
Kyllähän mää tuosta ojan yli voin mennä kun mulla on "neliveto" :)
E : tällee vai ? -> http://m.youtube.com/watch?v=KFQv6FKOARE
Kyllähän noilla citymastureilla esim. rav4 hiekka- ja mökkitiet pystyy hyvinkin ajamaan. Maavarastahan se on pitkälti kiinni, itellä on työautona vähän korotettu Volvo xc70, silläkin pääsee etenemään auraamattomia metsäautoteitä yms. ja sehän on vaan korotettu farmari. Toki edellinen työauto oli rangeri ja sillä pääsikin jo vähä pahempiin paikkoihin ja myös jumiin vähä pahempiin paikkoihin:)
Liite 16688
Hiekka ja mökkitiet nyt pääsee pääosin tavallisella henkilöautollakin, mikäli ei vaan pohjastaan jää kiinni. Itse meinasin edellis kesänä jäädä rav4:sen kanssa eräälle hiekkakuopalle jumiin, ja ei silloin ei testattu sen maasto-ominaisuuksia, vaan piti kiivetä sellaista ihan "normaalia" traktoreille tarkoitettua hiekka luiskaa ylös. Omalla autolla taas (joka on ihan perus nelivetoinen henkilöauto) ei kyseinen mäki tuottanut mitään ongelmia :)
http://www.youtube.com/watch?v=UDO6gDihbbA
Muistetaan sitte sielä kesäliikenteessä kunnon tavat :)
Maavara ja rengastus on jo aika paljon jos maasto on poikkeavaa ja suurimman osanhan tekee kuljettaja
Olen nähnyt niin monta "kuljettajaa" puistossa vaikka auto on varusteltu ja hyvä niin päätöksen mihin ja mistä mennään tekee kuljettaja
Juuri noin. Hyvälläkään autolla ei tee mitään jos sitä ei osaa käyttää oikein, ja vastaavasti taas hyvä kuljettaja pärjää vähän huonommallakin. Pyöritetäänköhän muuten tuota Dom:in linkkaamaa videota vielä autokouluissa? Ainakin sillon joskus aikoinaan kun itse korttia suoritin, niin tuota näytettiin aina välillä ns "kevennyksenä"...
E: olikin itseasiassa tämä pätkä, periaatteessa sama, mutta vähän lyhyempi ja loppu on parempi... https://www.youtube.com/watch?v=c6ckfo_fSsU
Moni osaa ajaa nopeasti ja huonosti harva hitaasti ja hyvin
Kumma juttu tuo.
Iän myötä se nopeusrajoitus on muuttunut minimistä siksi keskinopeudeksi, kun on luulot otettu tarpeeksi monta kertaa pois.
Sanokaapas, että tarviiko niitä mekaanisia tai RBA:ita nykypäivänä enää?
Vuosi pari sitten vastaus olisi ollut ehdoton kyllä, mutta nyt en ole enää ihan varma Deltan ja Nautilus Minin jatkuvan suitsutuksen johdosta...
Hmmmm.
Itse sanoisin, että se edullinen genny olla pitää, koska mesh tekee juttuja maulle, mihin muut eivät pysty, mutta sen tarpeen täyttää jo hyvin RSST:llä.
Pitänee nuo sitten kokeilla. Jos atopään kesto mitataan viikoissa, voipi pumpulivehkeet lähteä poies.
Flashin tosin pidän, jahka se joskus tulee, sen kun saa helposti gennyksi.
Kas, ilmestyi mullakin Tapaan mainoksia. Ei nuo järin häiritseviä onneksi ole.
Mikä vitun järki klarnan osamaksussa on kun ei ne myönnä sitä isommille summille joille sitä oikeasti tarvitsisi? Ei sitten hommata vielä hetkeen uutta telkkuu saatana.
Anteeksi kun kiroilen nyt, mutta mistä vitusta täällä Suomessa saa VG:tä? Jokanen verkkokauppa myy eioota, Arizonalla ois Inan VG:tä mutta ihan periaatteesta en tilaa sieltä.