tuittu on mörökölli [emoji87]
Printable View
tuittu on mörökölli [emoji87]
Ööööö..onks Tuitulla Menskulit..:crying:
Ihan silleen pikkuhiljaa lähtee taas käsistä tämä juttu :lol: :lol: :lol: Huomaa että on perjantai.
http://www.e-savuke.com/vb/dbtech/th...s/dislikes.pngktdd, LunkiLande ei tykkää tästä viestistä
Jopas on huumorintaju kateissa, no loppu huumorintaju sitten multakin.
Hieno piirre naisessa että laittaa "kolleille" luun kurkkuun [emoji106]
Ilman suolia, ei olis elämää.:laugh:
Huumorillakin tarkoitetut asiat vois koittaa pitää niin, ettei mene liian henk kohtaisuuksiin. Ellei sitten ole tiedossa, et toisen huumori myös riittää siihen.
Mielestäni hienoa, et täällä edes muutama Nainen joukossa. Tuitulla onneks sen verran luonnetta, et taitaa ymmärtää jopa mun pienet kepposet.:popcorn:
Vähän tässä tarkkailen pitääkö ruveta banneja tai varoituksia jakamaan :whistle:
Pistä mulle kans, jos pahasti olen sanonut.:crying:
Oikea teho sille coilille vähentää karstoittumista kans, liian vähän niin kuplii mähmäksi coilille ja liikaa niin palaa karstalle. Tiiviste osuus vaikuttaa kans raakasti ennen mäkin pistin sen 20% tiivaria mutta nyt kun pysyttelee alle 13% niin huomattavasti kauemmin kestää samoilla puppeleilla ja makua saa ihan saman verran :D. 50-60ml kestää mulla per pumpulin vaihto atolla kun atolla ja millä vaan nesteellä.
En.
Mitä täällä TAAS on oikein pervoiltu :thinking:
Jännä kaveri, joka himoittee valuvaa räjähtänyttä rekan rengasta...
Keskustelut punapersepaviaaneista tulee kieltää.
Smami, kiitos vinkistä. Pitääkin tarkkailla vähän syöttöä ja laskea % tiivareista. Aluksi 20 % joka tuntui olevan lähes kaikella liikaa ja tiputellut nyt 15-17 %.
Seuraavat sitten < 15 % :thumbsup:
Liite 20308 Höyryäkin taitaa tulla kuitenkin riittävästi.:laugh:
Lapset lapset, tänään on Perjantai... Ettei lähtis vaan lapasesta :)
Tänään olis 50/50 mahdollisuus lähteä Kokkelsbyyhyn niin saattaakin lähteä lapasesta ;) Kaverin pikkuveikalle pitäis uus pemari hakee sieltä suunnalta nimittäin :D
Ja voi jeesus taas oli operaatio vaihtaa vaimon corollaan polttimoa, 5V lapsellakin on liian isot näpin sinne väliin vaihtamaan. Onneksi vapolaatikon pitkänokkaiset pihdit ja väkivalta lopetti sen japsin vittuilun :laugh:
En uskalla katsoa eilisiä viestejä... Oliko homoilutorstai ja kullinkuvia?
Taas sama; lipsahti peukku alaspäin. Oli vahinkolaukaus, saatanan kännykkä - otin samantien sen pois, sori. :(