Jumalainen radioaktiivinen liemi [emoji106]
Printable View
Mitenkäs tämä menee, pitääkö se blandata? Esittelyssä sanotaan että voi laimentaa.
Yritin etsiä, saako lientä mistään muualta Euroopasta, enkä löytänyt kuin yhden sveitsiläisen kaupan, jossa 15 ml maksoi 19.90 CHF. Se on jo kalliimpaa kuin Ässän kahvipapu.
Tuli tässä kesän vehreyden keskellä äkillinen kiinnostus vihreään tököttiin.
Onkos tämä nyt, jasso, sitä ehtaa Cutteria!
https://www.vapor-freak.de/E-Liquid/...ks-Cutter-30ml
Se on täysmaku ilman niksaa ja väriä. Niksapohjaa joukkoon niin saa halutunvahvuista. Itse otin 20mg + 0mg josta blandailin sopivan seoksen. Eli on olemas 20mg, 10mg, 0mg ja cutter :)
Pluid on yhäti mystisempää!
Ja jasso on ostanut ainoan kaupan kaikki Pluidit :)
Eli tuo Cutter ajaa saman asian jos laittaa vihreälinssiset lasit päähän ja lisää itse niksan+mahdollisesti lisäblandausta ?
Juu juu, eikös nyt keskustella siitä aiheesta mistä ketjun otsikkokin on? Tosin luulin aluksi, että täällä saa kysyä mitä vaan ja jasso tarjoaa apua.
Minulla nyt vähän lopahti tuo Pluid-innostus, jos pitäisi ruveta ihan itse sekoittelemaan. Nooh, katson josko jostain löytyisi mautonta valmisnestettä tai pieniä määriä pohjia. Minulla jopa oli yksi flavorless-pullo 6mg/ml mutta eipä ole sitä tarjolla enää.
.
Ainakin yhden Kanadan-kaupan mukaan lähinnä "VG-boostia" Mad Murdock's "Genuine Pluid Cutter" (High-VG Non-Nicotine)
Kysy mitä vaan, mä vastaan mitä vaan :)
Eli edelleen, saat täydellä maulla varustettua "leikattua" nestettä. Yleisesti toi 20mg leikataan 0-pohjalla 10mg:aan mut jotkut tykkää helvetin vahavasta mausta niin niille sopii toi cutteri. Se on liian vahvaa ainaki meikäläiselle nykyajan atoilla. Suositus on meshillä mut itse testannu mc anuksessa ja toimii [emoji106]
Koska tuota kolmosta ei näytä oikein löytyvän, niin sanos millä se vihree kokki maustais DV:n Jumalten Nektaria pienoisen sitruksen toivossa, ectoa fifty:fifty ja vähän lakua?
Olette oikeassa.
Pitänee ottaa tuota B-luokkaa TPA:lta, sen sotkeminen ei ole pyhäinhäväistys.
Joku spermainen sekoitus tosin aikoinaan oli, mahtoikohan olla tonicin vaiko tonzan...
Trololohan se.
http://www.vaporium.eu/mad-murdock/365-cutter.html
No niin kaikki herkkuperseet, Pluidia saldoilla 20mg, 10mg sekä cutteria. Poimikaa omanne ennekuin tilaan hyllyt täyteen ;)
24 ökyy????????? :O
Jasso, kerros vähän mielipiteitä tuosta dna40 lämpösäädöstä että mites se toimii noin peruskäytössä. Ajattelin tupakat tumpata jahöyryttelyn aloittaa taas tauon jälkeen ja pitäisi joku toimintavarma rele saada.
Hommaas sx-piirillä oleva, dena40 on niiiin joulukuu -14 :)
Yihi sx mini esim...
Itse en lämmönsäätöjä tarvi. äSSähän tuloksellisesti tota äsäksää käyttää lämmönsäädöllä.
Pitää kai kattella jos joku sopuhintanen sx vehjes löytyisi, onkos toi dena40 muuten ihan pätevä värkki? Sullahan niitä on muistaakseni ollut jonkinmoinen määrä
Mitäs noita sx piirillisiä modeja sitten on? Sx mini oli ainakin, onko muita?
IPV D2, tosin ei samalla piirillä kuin SX mini, eli hiukan karsitumpi Yihi-chippi lämpösäädöllä. Revikoiden mukaan toimii kuten se kuuluisa junan vessa. Hinta onkin sit reilusti halvempi :D. Kiinasta taitaa irrota alta viidenkympin ja suomestakin saa 74euron hintaan.
Mites jasso tuon vaporiumin toimituskulut ja -ajat? Ärsyttää kun sivuilta ei löydy moisia tietoja.
Uskaltaisinko tilata pluidia? Haetko parempiin suihin jos se ei maistukaan? Tai entäs jos siitä tulee kerralla riippuvaiseksi?
mie rakastan tuota pluidii mut ikinä saa sitä -.-
Hups, pikkulinnut laulo et WVS:n vihireetä linjaa on tulon päällä [emoji33]
Ongelmatiivarin tilanne ratkennut positiiviseen suuntaan [emoji106]
On kyllä tuo Pluid erikoisin neste mitä olen maistanut. En pysty vielä sanomaan, onko hyvää vai pahaa. Hyvin moniulotteinen. Kokeeksi lantrasin itse lopulta 1 osa 10 mg Pluidia ja 2 osaa niksatonta laimennetta, ja makua on silti perhanasti.
Hyytyy vanhat "hyvät" ketjut [emoji20]
Pari kolme hyvää reseptiä väännetty, katellaan jos tulevat myyntiin jossain vaiheessa. Raikkaita puhtaita Hetelmäliemiä, jätetään kermaliemet kokkaamatta, niille jotka sen taitaa [emoji106]
Täällä yks pari testikeuhkoja ilman mitään makuaistia, jos tarviit puolueettoman paskan mielipiteen? [emoji23]