Onks mun siis pakko ostaa jokin miesten "käsilaukku"... :laugh:
Printable View
Onks mun siis pakko ostaa jokin miesten "käsilaukku"... :laugh:
Laskettelutakki? niissä on yleensä sisällä semmonen iso tasku.
Ei se koko vaan se että kun koko takki roikkuu toispuolisesti, elikkä se paino!
Kunnon nahkarotsi se olla pitää. Itellä yhtäaikaa rellu 200s, dripbox 160 ja pico kaiffarilla povarissa ja ei tunnu missää :D
Mun pitää ostaa sitten vaan tukeva takki... :) Kyllä tähän vapetteluun saa rahaa kulumaan...
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...a1d7a0f177.jpg
Käytännöllistä, saa puhelimenkin tuohon. :D
Olis kamaparhaalla rahaa sisässä ja siellä olis Pioneer4You IPV400 tyrkyllä, pitäskö ottaa se vai oottaa että IPV6X tulis taas tyrkymyyntiin?
Vai ostasko Smoant Battlestar 200W? Olis ainakin kevyt.
Viksu jeppe tuossa kalsarikuvassa. Ykstoiminen 1911 sukuinen ja iskuri vireessä. Kohta saattaa sattua kikkeliin..
.
Itse asiassa kainalokotelo voisi olla hyväkin vaihtoehto mörkömodin kantamiseen.
Pitihän se kokeilla. Releaux istuu kun nenä päähän jos kärsii tankin puolesta pitää ylösalaisin. Pienemmät sitten miten vaan. Riippunee kotelon mallista.
Joskus muinoin törmäsin kertauksissa yhteen kapiaiseen joka piti kännykkää kainalokotelossa. Tiedä sitten mistä tapa tullut.
Mulla käytössä Guerilla Strappsit. Toisella puolella Therion 75 ja toisessa kotelossa puhelin. Wörkkii.
Oli pakko laittaa. :lol:
Liite 28760
En tiedä tuleeko kysymykseni nyt oikeaan säikeeseen, mutta siirtäkää tarpeen vaatiessa. Tässä mietiskelen seuraajaa ensimmäiselle laitteelleni, Joyetechin eGo aio:lle. Olen siis aloittelija, mutta tarvetta olisi jo "paremmalle" laitteelle. Tavoitteena olisi saada makua enemmän irti nesteistä. Runsas höyry ei ole pahitteeksi mutta ei ole pääasia.
Ominaisuudet: Mekaaninen tulitusnappi, vuotamaton. Mieluusti valmiiksi koottu all in one paketti, ja sellainen johon on saatavilla atomisaattoreita helposti.
Muoto: Boksi
Akku: vaihdettava akku tai usb-lataus, jonka aikana laitetta voi käyttää.
Koko: suuri koko ei ole ongelma. Tulee kotikäyttöön / suureen olkalaukkuun
Hintaluokka: alle 100€ sis. akku
Kiitokset kaikille suosittelijoille!
Olen todellakin aloittelija eikä termit ole oikein hallussa. TulitusnapIllalla tarkoitan juurikin sitä että höyryä tulee kun nappia painaa. Enkä usko että osaisin lähteä itse väkertelemään tässä vaiheessa vielä mitään eli toiveena "avaimet käteen" paketti.
JOYETECH eVic-VTwo Mini box-MOD 75W teho-/lämpösäätö 18650 kellolla
Akku Sony US 18650VTC5 30A 3,7V 2600mAh IMR Tehomalli
http://www.puffila.com/product_info.php?products_id=1555{24}138{4}224
http://www.puffila.com/product_info.php?products_id=1536{9}284 atopäät otat 0,5 ohmisina.
Maltat vielä hetken mielesi että "kirppis"avautuu ja hankit sieltä laitteet.
Siellä olis nytkin suositeltava uusi modi myynnissä ja siihen kun hommais tankin erikseen niin a'vot...
Harvalla nämä laitteet alkutaipaleella osuu heti kohilleen,siksi suosittelen hankkimaan varsinkin tankit,atot,dripperit käytettynä niin ei vituta sitten myydä puoli-ilman eteenpäin tai hamstrata nurkkiin itselle sopimatonta kamaa.
Nyt olen opetellut vetämään suoraan keuhkoihin mutta tietysti olisi mukavampi tekniikalla suuhun-keuhkoihin niin kuin tupakkaa polttaessa. Tankin pitäisi olla suurempi kuin tuo 2ml. Drip tipisitä olen kuullut että niiden avulla saisi maukkaammat höyryt ja pystyisi maistelemaan eri makuja, mutta en haluaisi pelkästään tällä tekniikalla toimivaa laitetta. Siinähän saisi läträtä nesteiden kanssa koko ajan?
Niin tarkoitat siis dripperiatomisaattoria, jossa ei ole tankkia. Niissä kastellaan vanuja aina joka välissä ja siksi onkin kotikäytössä ok, mutta mielestäni ei joka paikassa paras.
Poskisolisteille tuo tarjonta on aika suppea,se perinteinen Aspiren Nautilus on hyvä ja suositeltava.
Varsinkin valmis atoja käyttäviä ei montaa vaihtoehtoa oo löytynyt,eikä niitä rakennettaviakaan liikaa oo
Kayfun lite+ ja V5/V3 hyviä ja helppoja setupoitavia kun sille tielle lähtee.
Ja täysin vuotamattomia tuskin löytyykään,nextgen, nextiny ja nextasis ainoat jotka uskallan sujauttaa vaikka rippipuvun taskuun;)
Nautilus on mulle ykkönen edelleen poskihoitoon, hyvänä kakkosena Cubis Pro 1.5ohmin LVC-atoilla. Toptank mini menettelee myös 1.5 ohmisilla.....
Kyllä tuo keuhkoihin suoraan vetäminenkin luonnistuu että ei se nyt ole kynnyskysymys . Olen vain täynnä näitä "kynämallisia" laitteita kun tuntuu ettei niillä saa ns. kaikkea irti vaikka kuinka hyviä nesteitä ostaisi.
Subtank Miniä suosittelen, valmisatot vissii iha hyviä, ja rba löytyy ku se aika koittaa.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...6a44204210.jpg
Paksumpaa tussia vaan ni alkaa irtoomaan!
Mini superiahan ne isot pojat suosittelee jos kurkku kestää,eikä oo hinnankiroissakaan.
Löytyyköhän tuohon muuten 1.5-1.8ohm nalleja?olis hyvä kapistus,mutta noilla 0.9ohm nalleillakin turha väljä omaan käyttöön.
Itse ajattelin tuota smok alien kit -pakettia siinä kun tulisi kaikki tarvittava, mutta en tiedä sitten missä laitteessa laatu olisi kohdillaan... vaihtoehtoja kun on nettikaupat pullollaan. Haluaisin mieluiten jonkun aloittelijalle sopivan koko modi setin johon voisi sitten myöhemmin vaihtaa osia jahka pääsen tässä harrastuksessa pidemmälle. Olen kyllä valmis sijoittamaan sellaiseen laitteeseen josta saa täyteläisen ja vahvan maun, mutta ei ihan ProVarin hintoihin asti. Kyllähän sitä rahaa menee tupakoidessakin. Kirpparin aukeamista odotellessa.
Muoks typot