:popcorn:
Printable View
:popcorn:
Ei vielä poppareita, juomat vielä taskulämpöisiä.
Olihan viime jouluaattona oikein kunnon jouluräyhä :D
Heitäs kertaus, ei muista.
Voi, täytyy sitten varoa niitä klooneja jos joskus ajankohtaista etten vaan polta marsuja. <3 :D Mutta siis ihan oikeestikko joku feikki voi syttyä palamaan? Miten se edes on mahdollista, eikös näissä ole niin matalat jännitteet tai jotain että jos siellä tulee joku oikosulku niin se on vaan pieni pihaus ja vehje ei enää toimi. :confused:
MUTTA kyllä minäkin myönnän että kun joku on tullut jonkun tyyliin Paul Saaren kanssa että "sullakin on sähkötupakka!!" niin siinä tulee sellainen "Mene. Pois. :facepalm:" Vaikka mun laitos on kooltaan samaa luokkaa niin tämä sentään on Joyetech, ja se tarkoittaa sitä että mä olen viitsinyt edes vähän googlata ja tutkia ennen kuin olen hutkinut.
Liite 11333
Tuleeko mitään mieleen?
Kun ois vene ja mies niin kertoisin teille perkele meete toisten apajille kalat viemään:lol:
Mistähän mä voisin löytää ton joulutappelun? Olis sopivasti karkkipussi tossa ja on kivempi syödä kun on jotain kivaa luettavaa. :lol:
Penis?
Mitäs mieltä Inan VPG PLUS 70/30 basesta? Clearokäyttöön...
Nigella sen tietää
http://youtu.be/RtS2Ikk7A9I
1:22 taitaa mennä metkanmuotoinen pullo nyt tutustumaan Nigellaan tarkemmin.
Set fire to it??? Tuohan OLI vertauskuvallista?
Huippu, viimeiset 5 sekunttia irrotti niin kovat naurut että mahaan sattuu :laugh:
Kun britti puhuu tuhmia siinä on jotain erityisen vaikuttavaa.
Tuolle hot spotillekin voisi srtupöin tavoin keksiä ei-lainasana-nimityksen.
Hrtspöt?
Olisi ainakin samalla logiikalla!:D
Setup
Srtupö
Hotspot
Hptspotö
Samalla logiikalla typotettu toka kirjain yks oikeellepäin ja loppuun ö. :thinking:
Hprsgpöt
apua mun rsst strupöön tuli jumalaton hprsgpöt enkä saa sitä pois :D
Mun mielestä srtupöin kanssa sopii parhaiten tuo hrtspöt. :D
Sitä mä yritin kirjoittaa :facepalm: Lumia + siansaksa ei oo hyvä yhdidenö
e:yhdistelmä :D
Mun mielestä oikeastaan yhdidenö ois melkein parempi kuvaus. Hotspotissahan wick ja vastulanka ottaa "yhteen" väärin, mistä ongelma aiheutuu. :lol:
Ei kyllä musta kuuluu toi ekan vokaalin korvaaminen R-kirjaimella ja ö loppuun.
Eli jos haluaisin muuttaa esimerkiksi heiton "Haista homo vittu" se kuuluisi "Hristaö hrmoö vrttuö".
Helppoo! :D
Sä annat toivoa kaikille pienimu...eikun siis...
Ketuttaa kun ei oikein mitään sarjaa kiinostais alkaa kattelemaan, koska Breaking Bad nosti riman sen verta korkeelle. Kai se menee viikonloppu Wildstaria pelatessa siis.
Mä voin suositella yhtä sarjaa ihan kaikille: GAME OF THRONES. Iästä tai sukupuolesta riippumatta. Tai no, ei se mikään lastenohjelma ole... :angel:
Hyvin ovat kyllä Game of Thronesin tehneet tv-sarjaksi. Kovaa tasapainoilua kirjan seuraamisen, "elokuvallisuuden" ja budjetin kesken. Osat ratkaisuista parempia kuin kirjoissa ja osa huonompia.
Juu on se GoT ihan hyvä myös, oottelen vaan koko kolmoskauden eka yleltä ennen kuin alan kattelemaan. Ei toi kyllä toistaseks BrBa:n tasolle ole yltänyt, mutta ehkä se sieltä vielä. :esmoke:
Spartakus oli kans ihan ok siihen asti että alkuperäinen näyttelijä otti ja kuoli irl :D
Jaa mitä että? Game of thronesia on tullut tähän mennessä 3 kautta, nelosta vasta tehdään. Ylellä alkaa varmaan toi kolmoskausi joskus helmikuussa, c morelta se tuli jos viime kesänä. :)
Kaikkien aikojen paras tv-sarja minkä oon nähnyt on muuten Tudors, että jos sitä ei ole nähnyt niin suosittelen. Game of thrones tulee hyvänä kakkosena. :)